Philips HTS3357-kotiteatterisarjasta kokemuksia?

Moro!
Eli olen tässä aikeissa hankkia kotiteatterisarjaa kun ei noista TV:n omista kajareista tahdo kuulla oikein mitään ja olen päätymässä tähän Philipsin HTS3357-sarjaan http://tinyurl.com/2os8fd
Kertokaapas sitten ko. sarjan omistajat omia kokemuksianne sarjasta, eli onko ollut ongelmia/vikoja, hyviä ja huonoja puolia yms.
Ja ei kannata alkaa ehdottelemaan että osta erillinen vahvistin ja kauittimet, koska siihen ei minulla nyt ole varaa!

22

17074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovalevytallennin

      olen itsekin etsinyt kotiteatteria ja päätin odotella että markkinoille ilmestyy sellainen. tosin Philipsillä on uutukainen, joka lämmitti mieltä. http://www.vaivaton.com/product/1812-1-145211 ja hintakaan ei huimaa, noin 250e.

      ostan kovalevylle (esim 80G) tallentavan kotiteatterin, joka toistaa Divx ym formaatit ja jonka vahvistinosan voi kiinnittää nätisti seinään tauluteeveen (digi- ja kaapeliviritin sisällä) viereen. tällä tavoin vältyn ostamasta niitä turhia laatikoita kuten digiboxi, tallentavadigiboxi ym.

    • HTS3357

      perjantaina kävin Giga-antissa ja päädyin tähän malliin. Hinta-laatusuhde suht. Ok. Kajarin johtojenliittimet tosin on philipsin omaa designiä, joten kaiuttimien mahd. vaihto hieman hankalaa. Muuten tuntuu olevan OK, ainakin kun on eka kokemus k.o vehkeistä. Helppokäyttöinen. radiokin on tosi herkkä,ottaen huomioon että mukana tulee n. 1 m johdonpätkä. Kaikki kanavat kuuluu puhtaasti.Sittenhän siinä on se USB-väylä,mutta en ole sitä vielä kokeillut. Sekä myös MP3-linjan tulo, eli voi pläjäyttää vaiks kannettavan MP3-soittimen siihen kiinni. Takapuolen liittimet riittää peruskäyttöön, mutta monia vehkeitä siihen ei saa liitettyä. Itsellä on nyt ongelma siinä, miten ymppään karaokemixerin mukaan. En vielä ole keksinyt.

      • kytkeä

        En tiedä millainen mikseri sulla on mutta useimmiten? niissä on RCA-liittimilla Video( keltanen) valk. ja pun = äänitulot, vas. ja oik. Ja vastaavasti samanlaiset lähdöt. Elikäs tuos teatterisoittimesta piuhat niin että keltainen piuha mikserin keltaseen video in-liittimeen, vastaava temppu audioliittimille. Mikserisrä Video Out (keltanen) telkkuun video in-liittimeen ja taas vastaavasti audio liittimet samoin. Jos telkussa ei ole noita sis.tuloja , joudut käyttämään Scart-liitintä, jossa on nuo video ja ääni-liittimet. Mutta jos telkussa ei ole kuin yksi Scart, niin... ei sitten taida luonnata, koska telkun ääni menee Scartia pitkin teatteriin. Scart-jakaja voi tulla kysmykseen, mutta mulla ei ole faktaa siitä onnistuuko.


      • taakset

        Olisin ostamassa, mutta tarvisin 10m piuhat taakse? Jos lyhkäsemmät, niin voiko niitä piuhoja pidentää jotenkin?


      • Longrer
        taakset kirjoitti:

        Olisin ostamassa, mutta tarvisin 10m piuhat taakse? Jos lyhkäsemmät, niin voiko niitä piuhoja pidentää jotenkin?

        15 metriä


    • Suosittelen....

      Itse hommasin tänään tuon paketin ja en voi muuta kuin kehua, laite on kyllä hintansa väärti. tosiaan laitteen asennus ja käyttöönotto on helppoa.

      laitteesta löytyy äänelle myös digitaalinen sisääntulo(coaxial in), johon virittelin digiboxin kiinni. kaapelissa näyttäisi tulevan nimittäin noita monikanava-äänelläkin olevia lähetyksiä ainakin playhouse disneyllä ja tv1000:sella...

      • mika_XX

        Ostin samanlaisen muutama kuukausi sitten ja muutma ongelma on esiintynyt.
        Kun alkaa toistamaan dvd:tä laite jumittaa valikossa ja tarvii ottaa levy ulos ja sisään ja sit alkaa toimimaan.
        Ja nyt sit pimeni koko laite.
        Muuten ihan käypä peli, elikkä helppo käyttää ja äänikin kuuluu ihan ok tällasen ei hifistin korvaan.


      • psykerakki

        Millainen kaukosäädin paketissa on? Kyselenpä vain kerta vaikuttaa aika raskaasti köyttömukavuuteen jos nappeja on liikaa tai ovat liian pieniä.


      • eimikäänhifisti

        Olen myös ajatellut hankkia juuri kyseisen paketin, mutta saako paketissa olevia kaiuttimia kiinnitettyä seinälle. Siis myös etukaiuttimia? vai ovatko vain lattiamallia.

        Jos vaihtaa ne toisiin, niin onnistuukohan se myös tumpelolta vai onko niissä joku ihme philips liitin mihin ei voi tunkea muita kajareita?


      • dfafgsg
        eimikäänhifisti kirjoitti:

        Olen myös ajatellut hankkia juuri kyseisen paketin, mutta saako paketissa olevia kaiuttimia kiinnitettyä seinälle. Siis myös etukaiuttimia? vai ovatko vain lattiamallia.

        Jos vaihtaa ne toisiin, niin onnistuukohan se myös tumpelolta vai onko niissä joku ihme philips liitin mihin ei voi tunkea muita kajareita?

        Etukaiuttimet ja keskikauttimen saa laitettuu seinälle.
        mul pätkii välillä nuo lattiakaiuttimet mut ku hetken antaa olla nii itsestää se sit lähtee toimimaa mut tosi vittumaiset ne on. Eikö ne sais lähettää takasi tehtaalle ja pyytää toimivat tilalle?

        Ja mul on toinenki ongelma. Se et tv:stä ei näy kuvaa ku se dvd:n scart on digiboksis kii, Pitääkö tv:s olla 2 scartliitäntää vai mistä johtuu? koska mul on vaa yks.
        Nii kolmaski ongelma: Miten sen radiojohdon saa kiinni? mä yritin työntää sitä johtoo sinne mihin se pitiki mut se ei menny sinne vaikka kuinka lujaa työnsin sinne et siit lähti jo joku muovipala irti :D

        Mut muuten toimiva paketti: dvd toimii ja kuuluu,usb toimii ja ääni on hyvä jne.. Eikä ollu kyl kovin halpa mulle 380 euroo ku eka piti ostaa sellanen 150 euron ja sit ku kotona on jo toinen kotiteatteri mut omaan huoneeseenki piti saada.


    • Make

      Suhteellisen pettynyt olen tähän kyseiseen malliin. Joka kajarista etukaiutinta lukuunottamatta kuuluu ihme suhinaa jota ei saa millään loppumaan, edes laitteen vaihto ei auttanut. Liekö vaan pirun huono tuuri vai mikä... Liitännät kuitenki on oikein eikä häiriötäkään mistään ota. Pilaa melko huomattavasti katselua.

      • koittanu

        toisesta pistorasiasta ottaa virtaa? vois auttaa ainaki jos se nykyne ei oo maadotettu nii siihen tulee helposti sitä 50hz eli verkkovirran "suhina"


      • Make
        koittanu kirjoitti:

        toisesta pistorasiasta ottaa virtaa? vois auttaa ainaki jos se nykyne ei oo maadotettu nii siihen tulee helposti sitä 50hz eli verkkovirran "suhina"

        kyllä kokeillut, ei auttanut mitään... ja eikös tuolloin periaattees etukajarin pitäis kans pitää samaa ääntä? Se kun toimii ihan mainiosti.


      • sen
        Make kirjoitti:

        kyllä kokeillut, ei auttanut mitään... ja eikös tuolloin periaattees etukajarin pitäis kans pitää samaa ääntä? Se kun toimii ihan mainiosti.

        mutta ota yhteyttä paikkaan josta ostit tai maahantuojalle kun kyllä ton takuuseen pitäs mennä jos laitteissa vika on eikä missään kytkennoissä ?


      • friikkki

        Olen myös tuskaillut tuon kohinan kanssa joka on aika häiritsevän voimakas. Ei tunnu auttavan mikään kikkailu eikä muukaan. Ainoa millä sen sai siedettäväksi oli siirtää kaiuttimia muutama aste poispäin kuulijasta ni sit ei enää häiritse.

        Taitaa olla tällaisten halpamallien normi vika. Halvalla ei saa hyvää.

        Myös divx tekstitykset tuppaavat leviämään yli kuvaruudun vaikka mitä tekis.

        Mutta muuten ääntä lähtee riittävästi.


      • Make
        friikkki kirjoitti:

        Olen myös tuskaillut tuon kohinan kanssa joka on aika häiritsevän voimakas. Ei tunnu auttavan mikään kikkailu eikä muukaan. Ainoa millä sen sai siedettäväksi oli siirtää kaiuttimia muutama aste poispäin kuulijasta ni sit ei enää häiritse.

        Taitaa olla tällaisten halpamallien normi vika. Halvalla ei saa hyvää.

        Myös divx tekstitykset tuppaavat leviämään yli kuvaruudun vaikka mitä tekis.

        Mutta muuten ääntä lähtee riittävästi.

        Tavallaan lohduttavaa tietää että en ole ainoa joka asian kanssa tuskailee.

        Ite oon kikkaillu niihin suojat jotka poistaa kohinan mutta päästää äänen läpi, tosin hieman "tukahtuneena"...

        Noh, näillä mennään toistaseks.


      • friikkki
        Make kirjoitti:

        Tavallaan lohduttavaa tietää että en ole ainoa joka asian kanssa tuskailee.

        Ite oon kikkaillu niihin suojat jotka poistaa kohinan mutta päästää äänen läpi, tosin hieman "tukahtuneena"...

        Noh, näillä mennään toistaseks.

        Minkälaisesta suojaa tarkoitat? kuinkas sellainen kikkaillaan. kiinnostaa kovasti.


      • vika mutta
        sen kirjoitti:

        mutta ota yhteyttä paikkaan josta ostit tai maahantuojalle kun kyllä ton takuuseen pitäs mennä jos laitteissa vika on eikä missään kytkennoissä ?

        Kirjoittelin Emailia philipsolle ja sanoivat että toimittaa laite takuuhuoltoon...

        No laite oli reilun kuukauden powermillillä ja löysivät laitteesta vian joko sattui olemaan D/A-muunnin yksikössä... suurin osa tuosta noin kuukaudesta meni varaosien odotteluun...


    • Jarru8

      Philips on julkaisut uudet firmwaret laitteeseen joilla saadaan vaimennettua kohinaa...

      linkki lyhennetty kuvattoman Urli palvelunkautta.
      http://kuvaton.com/u/1Y

      • aakkoni

        Milloin toi firmware on julkaistu?

        Jos se on se sama kuin noin kuukausi sitten, niin siitä ei ole hyötyä itse leffan katselun/äänen kuuntelun aikana kuuluvaan kohinaan pätkän vertaa.


    • tommi8

      soitin meni pimeäksi yhdessä yössä. onko jotain kikkoja miten saada toimimaan? laite ei ole mikään uusi.

    • toivonen.j2204

      millä kytkennällä saan dvd:t näkyviin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe