sormustesti?

reikiläinen 07

Hei, olisin kysynyt vanhasta tunnetusta sormustestistä raskaana oleville. Olen vuosiat tehnyt ystävilleni sormustestejä ja kaikki ovat pitäneet paikkansa. Joko ennen raskautta ja raskausaikana. Lapsien lukumäärät ja sukupuolet pitävät aina paikkansa. Kysymykseni kuitenkin kuuluu, että mitä tarkoittaa, jos sormus ei pysähdy välillä ollenkaan, vaan ainoastaan vaihtaa suuntaa? Tuleeko silloin lapset ihan putkeen vai onko kyseessä peräti kaksosraskaus? Onko ketään kokenutta joka tietäisi merkityksen?

6

3030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se koskaan ole

pysähtynyt,on vain suoraan vaihtanut suuntaa. Hiljentänyt ehkä vauhtia jos on kaksi samaa peräkkäin.
      Onko sulla laskenut kuolleet/keskenmenot mukaan?
      Mulle kävi kerran että tuli poika/tyttö/tyttö, ja tällä ihmisellä oli vain 2tyttöä. Hän kertoi sitten että häneltä oli vanhin lapsi, poika, kuollut ihan vauvana.

• tietää kaiken

Kyllä se laskee nekin mukaan. Mulla näyttää ne pienempinä ja vaimeampina liikkeinä. Olisi mielenkiintoista saada tietää, miten selviää kaksosraskaus. Mulla nimittäin jää pitempi tauko silloin jos lapsien välissä pitempi tauko. Ja normaalisti pysähtyy hetkeksi ja vaihtaa suuntaa tai sitten jatkaa samaan suuntaan, riippuen tietysti mitä näyttää. Eka kerran kävi niin, ettei pysähtynyt ollenkaan välissä vaan rajussa vauhdissa vaihtoi suuntaa. Eli tälle tulee varmaan ihan peräjälkeen tai sitten ne kaksoset...

• sormustesti?
        tietää kaiken kirjoitti:

Kyllä se laskee nekin mukaan. Mulla näyttää ne pienempinä ja vaimeampina liikkeinä. Olisi mielenkiintoista saada tietää, miten selviää kaksosraskaus. Mulla nimittäin jää pitempi tauko silloin jos lapsien välissä pitempi tauko. Ja normaalisti pysähtyy hetkeksi ja vaihtaa suuntaa tai sitten jatkaa samaan suuntaan, riippuen tietysti mitä näyttää. Eka kerran kävi niin, ettei pysähtynyt ollenkaan välissä vaan rajussa vauhdissa vaihtoi suuntaa. Eli tälle tulee varmaan ihan peräjälkeen tai sitten ne kaksoset...

onko se joku sellainen että raskaana oleva nainen menee makaamaan selälleen, sitten otetaan parin sormus johonkin narun päähän ja aletaan katsella sen heilumista?

• heh
        sormustesti? kirjoitti:

onko se joku sellainen että raskaana oleva nainen menee makaamaan selälleen, sitten otetaan parin sormus johonkin narun päähän ja aletaan katsella sen heilumista?

..ihan sillee et ranteesta katsonu ne. paikkaansa on pitänyt aina. Keskenmenot on näkyneet. en vaan satu enää muistaan kummasta kädestä nää piti katsoa.?

• täti

Mulle tehtiin ihan tässä vasta se testi, kun mulle ennustettiin että meen naimisiin ja saan lapsia. Mulle se näytti eka pojan, mikä mulla jo on, sit tuli tauko ja sit tuli tyttö ja poika, ei juuri taukoa mut ei lennostakaan vaihtanut. sitten pysähty. Käsittämätöntä.

• täti

Niin sitä vielä, että mulla alko tuntuu kädessä suorastaan sietämätön sellanen kihelmöinti, ja verisuonet tuli pintaan. aika jännää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      211
      5295
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      34
      2981
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      130
      2374
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      1973
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      63
      1520
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      74
      854
    7. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      751
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      121
      742
    9. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      48
      689
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      7
      677
    Aihe