Olen tuntenut tämän erään pässin jo pian vuoden ja juttua meillä on mutta emme seurustele. Olen puhunut siitä varovaisesti hälle jokin aika sit, mutta menee aivan puihin,miksi? Olemme ihan kuin mikä tahansa muukin pari, mutta emme "täysin sitoutuneita" hänen mukaansa. Tämä raastaa hermojani, eikö välitä tarpeeksi vai mitä se oikein pelkää.. En saa muiden kanssa pelehtiä, eikä luotakkaan minuun. Hulluksihan tässä tulee, kun haluisin niin että hän on "minun" kokonaan vaikka onhan se jo mutta silti se pieni mutta löytyy..
voi hermo parkani..
n78
1
620
Vastaukset
- Taneesha
jaa-a, jotkut sanoo, että oinaat on huopaajia/soutajia. Minun oinasmies ainakin painoi sata lasissa "päälle". Hän omi minut itselleen täysin parissa viikossa ensi tapaamisesta :D...sillon alussa se kyllä välillä vetäytyi yhtäkkiä, mutta sillon se varmaan mietti, että mitkä mun tunteet on. Sanoisin, että suorantoiminnan miehiä. Kokeile suoraa puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329