Olen tuntenut tämän erään pässin jo pian vuoden ja juttua meillä on mutta emme seurustele. Olen puhunut siitä varovaisesti hälle jokin aika sit, mutta menee aivan puihin,miksi? Olemme ihan kuin mikä tahansa muukin pari, mutta emme "täysin sitoutuneita" hänen mukaansa. Tämä raastaa hermojani, eikö välitä tarpeeksi vai mitä se oikein pelkää.. En saa muiden kanssa pelehtiä, eikä luotakkaan minuun. Hulluksihan tässä tulee, kun haluisin niin että hän on "minun" kokonaan vaikka onhan se jo mutta silti se pieni mutta löytyy..
voi hermo parkani..
n78
1
634
Vastaukset
- Taneesha
jaa-a, jotkut sanoo, että oinaat on huopaajia/soutajia. Minun oinasmies ainakin painoi sata lasissa "päälle". Hän omi minut itselleen täysin parissa viikossa ensi tapaamisesta :D...sillon alussa se kyllä välillä vetäytyi yhtäkkiä, mutta sillon se varmaan mietti, että mitkä mun tunteet on. Sanoisin, että suorantoiminnan miehiä. Kokeile suoraa puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741