Kaurisnaiset!!

15.1.

Nyt on käynyt niin että kaurismies on ihastunut korviaan myöten hurmaavaan kaurisnaiseen.

Mahtava pakkaus! Pitkä, hoikka, urheilullinen, upeat kasvot, säihkyvät silmät, hiukset aina kauniisti laitettu jne. jne. Ulkoisesti siis aivan ehdotonta eliittiä!

Mutta paras on vasta tulossa, sillä kyseinen neito on myös luonteeltaan ihastuttava. Kantaa itsensä tosi naisellisesti ja on sietämättömän seksikäs, mutta kuitenkin sellainen vähän vallaton "poikatyttö". Suorapuheinen rämäpää ja tosi hyvä huumorintaju. Ahkera, älykäs, karismaattinen, sopivasti villi ja temperamenttinen ja niin mielettömän suloinen, että tekisi koko ajan mieli olla koskettelemassa ja hyväilemässä. =)

Joten kertokaas kaurisnaiset nyt hieman itsestänne. Millaisista jutuista tykkäätte ja miten teidän kanssanne kannattaisi edetä? Entä millaisia juttuja kannattaa välttää?

Itse olen siis kaurismies ja tunnistan itseni aika hyvin kaurista koskevista luonnekuvauksista. Tosin ihan kaikkea en voi omalla kohdallani allekirjoittaa. Sitoutuminen ja omista tunteista ja yleensäkin omista asioista puhuminen ovat aina olleet minulle vaikeita juttuja. Päteekö tämä myös naispuolisiin kauriisiin?

17

3375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen

      viedään kaurisnaista!

    • kaurisnaisen

      Tämän kaurisnaisen vie mies, joka tekee ehdotuksen, josta ei voi kieltäytyä. Ei mitään jahkailuja eikä sitku mutkuja eikä selityksiä. Suoraan asiaan ja jos haluaa parisuhdetta, kertoo sen heti. Kaurisnainen joutuu muuten yleensä tekemään aloitteet itse, niin että aloitteen tekijä tosimies on kova sana.

    • ninsku11

      Olen seurustellu yhesti kaurismiehen kanssa ja olen itekki kauris ja huomasin, että kaurisnainen ja kaurismies ei sovi yhteen... Meillä tuli melkein jokatoinen päivä riitoja. Eli minulla on kokemusta siitä. =/

      • Unicorn(N)

        Mistä teille sitten oikein syntyi sitä riitaa? Jos joka toinen päivä pitää tapella, niin sitten ehkä kannattaa jo katsoa peiliin.

        Itsekin olen kaurisnainen ja seurustelin kaurismiehen kanssa yli viisi vuotta. No se sitten päättyi vähän ikävissä merkeissä mutta nuo viisi vuotta ovat olleet elämäni parhaimmat. Elämänarvomme ja huumorintajumme olivat aivan samanlaiset, joten emme ainoastaan olleet rakastavaisia vaan lisäksi olimme myös toistemme parhaat ystävät. Tuon viiden vuoden ajalta muistan oikeastaan vain kaksi sellaista vähän isompaa riitaa...

        Mutta varsinaiseen kysymykseen vastaan, että ainakin tähän kaurisnaiseen iskee sellainen terveellä itsetunnolla varustettu mies, joka huomioi naista. Semmoinen sanojensa mittainen miehekäs mies, jonka syliin voi sateisena syysiltana käpertyä tuhisemaan. Keskustelutaitoiset, huumorintajuiset, rauhalliset ja luotettavat miehet sytyttävät tämän naaraskauriin.


    • kauuuriis nainen

      Olen kauris itse,Aika useasti kuulen tuon saman litanjan tai joitakin kommentteja niistä,kun puhutaan minusta.myös naispuolist ystäväni kertoilevat kuulemma minusta noilla adjektiiveillä..Ei mitään pröystäilyä tuntui tutulta:)Kauris naiseen puree itsevarmuus,mutta samaan aikaan yllätyksellisyys.Romantiikka ja huomioiminen puree heti,Pienet kohteliaisuudet ja salaperäisyys toimii.Tärkeintä on kuitenkin avoimuus,keskustelutaito,JA ENNEN KAIKKEA HUUMORINTAJU.Jos kemiat toimii saat luotettavan,intohimoisen,rakastavan kumppanin.tsemppiä

    • kaurisneito79

      parhaiten puree se että olet 100% oma itsesi. Jos tuntemuksista puhuminen on vaikeaa, se on osa sinua. Älä yritä olla mitään sellaista mitä et ole, ole rehellinen pidä se mitä sanot, niin pitkälle pääset :) Lykkyä tykö!

    • KAURISmies

      koko juttu.Olitpa sitten minkälainen vain,et kumminkaan riitä pitkällä tähtäimellä (ellet ole sirkuksessa töissä,jolloin temppuja riittää).Kaurisnainen ajattelee vain itseään,ulkonäköään ja tavaroitaan... :D

      • kaurismies

        oikein olet, jos et älynnyt tosiaan lähteä sirkukseen duuniin. Sielläkin voi edetä tirehtööriksi asti.
        Sisulla ja pitkälle tähtäämällä kivien läpi mennään.


      • KAURISmies
        kaurismies kirjoitti:

        oikein olet, jos et älynnyt tosiaan lähteä sirkukseen duuniin. Sielläkin voi edetä tirehtööriksi asti.
        Sisulla ja pitkälle tähtäämällä kivien läpi mennään.

        ei kerta kaikkiaan ollut aikaa "pelleillä".


    • kehrääjä

      Kylläpäs täsmääkin tuo kuvaus :)
      Olen huolehtivinen,perhekeskeinen ja arvostan kosketusta ja läheisyyttä.
      Parisuhteen pohja on ystävyys ja syvä kunnioitus toista kohtaan.
      Hyvässä suhteessa kaurisnainen on todellinen kisu, joka rakastaa olla lähellä, koskettaa ja olla kosketeltavana.

      • kavio

        Moi,
        Kaurisnainen haluaa rehellisen,miehisen miehen , jolla itsetuntoa ja -kuria. Holtittomia flirttailijoita hän kammoksuu..javelttovirtas- tyyppisiä.Kauris haluaa tasapainoisen elämän kaikilla sektoreilla. Se viileys yhdistettynä villiin romantikkoon tekee hänestä jännittävän kumppanin. Aina keksii uutta ja uudistaa parisuhdetta. Jos osaat huomioida pienillä elkeillä se riittää, uskon et kauriit kammoksuu liaan tulisia ja suuria tunteidenosoituksia?
        Tsemppiä poika ..vie kukkia ja pyydä ulos elokuviin tai syömään. Perinteikäs deittailu varmaan mieleen k.naiselle....


      • hyvin
        kavio kirjoitti:

        Moi,
        Kaurisnainen haluaa rehellisen,miehisen miehen , jolla itsetuntoa ja -kuria. Holtittomia flirttailijoita hän kammoksuu..javelttovirtas- tyyppisiä.Kauris haluaa tasapainoisen elämän kaikilla sektoreilla. Se viileys yhdistettynä villiin romantikkoon tekee hänestä jännittävän kumppanin. Aina keksii uutta ja uudistaa parisuhdetta. Jos osaat huomioida pienillä elkeillä se riittää, uskon et kauriit kammoksuu liaan tulisia ja suuria tunteidenosoituksia?
        Tsemppiä poika ..vie kukkia ja pyydä ulos elokuviin tai syömään. Perinteikäs deittailu varmaan mieleen k.naiselle....

        laiskan kaurisnaisen.
        Hoitaa mieluummin kynsiään kuin kotiaan.


      • ne kynnet
        hyvin kirjoitti:

        laiskan kaurisnaisen.
        Hoitaa mieluummin kynsiään kuin kotiaan.

        nii huonoo kuntoo on päässeet, et jatkuvast hoitaa pittää???


      • tarkkis
        ne kynnet kirjoitti:

        nii huonoo kuntoo on päässeet, et jatkuvast hoitaa pittää???

        tarkkana kauriina ei raaski ostaa astianpesukonetta vaan joutuu harjalla kuuraamaan, kaipa ne kynnet vähemmästäkin lohkee.


    • siruak

      on kyllä luotettava, huumoria riittää,vaikka välillä vaikutamme jotenkin poissaolevilta, kuulemme ja näemme kaiken, tunneperäisiä,joskus aivan arvaamattomia eikä ole yhtä asiaa josta pidämme ylikaiken,niitä on useampia,sexi ei ole kaiken perusta, elämässä on muutakin, mutta jos kaurisnainen rakastuu kaurismieheen ja päinvastoin siitä on oksat pois molemmin puolin. Itse ollut 6v.kaurismiehen kanssa ja ajatukset kulkee samaa rataa, pelkkä katse, jokin ele kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja toinen tajuaa hetkessä, se on mahtavaa. Mutta alun jälkeen tulee tärkein vaihe:molempien on joustettava ja siinä me kauriit emme loista, mutta onnea kovasti.

    • 17.1.

      täälläkin täsmävät kaikki adjektiivit, paitsi että en ole pitkä. Tarkka ja asiallinen kuvaus. Sinulla ei pitäisi olla mitään hätää sen naisen kanssa. Muista ITSEVARMUUS ja ROHKEUS! Nainen saattaa joskus vetäytyä, anna hänelle tilaa, mutta älä jätä hänet "rauhaan" kokonaan. Kyllä kauriksena ymmärät,että me haluamme joskus hiljaisuutta. Tiedät varmaan sekin, että kauris-henkilö voi seurata jonkin aika sivulta jonkun hankalan / ristiriitaisen tilanteen ja sitten hyökätä yhtäkkiä ja sanoa viimeisen sanan, että muille ei juuri jää mitään sanottavaa. Tsemppiä!

    • KaurisN68

      sekaantuisi samaan merkkiin. Ainakaan minulla ja Kaurismiehellä ei suhteesta ole tullut mitään, olemme liian samanlaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe