Him:llä ei yhtään huonoa biisiä

VilleLove

Kävin juuri ostamassa tämän Uneasy Listening vol.2 ja oli hyvä..kommentteja tästä levystä pliis? Ja odotan myös uutta levyä Venus Doomia..varmaan hyvä levy myös.Itselläni on jo 4 Him:in levyä ja kaikki biisit mitä olen Him:ltä kuullut ovat olleet hyviä, olen itse ainakin huomannut että Him:llä ei ole yhtään huonoa biisiä..mitäs muut ovat mieltä?

17

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minkälaisia tahansa

      livenä bändi on paskaa paskempi

      • tarkempi katsaus

        Mitä tarkoitat paskaakin paskempi? Bändi nimittäin toimii loistavasti yhdessä kaikki soittajat tuntee toisensa lavalla ja yhteismeininki on lostavaa. Jos taas tarkoitat lavakarismaa niin siitä voi olla montaa mieltä.


    • buolikas

      Eli olen itsekin melkein samaa mieltä asiasta että HIM on todellakin hyvä, mielestäni paras bändi koskaan. Mutta mikään ei ole täydellistä. Kyllä HIMiltäkin huonoa matskua löytyy. Esimerkiksi levyltä "Deep shadows and brilliant highlights" kappale; In love and lonely on aika yksitoikkoinen.

      Mutta toisaalta kun nyt tässä rupean miettimään, en löydä muuta huonohkoa biisiä. Ehkä siksi HIM saakin minulta maailman paras bändi- pystin.

      Mutta mielipiteet on kuin anuksia - kaikilla on sellainen. (sitaatti Ville Valolta)

    • Elyce

      huonoja, mutta muutamia turhan keskinkertaisia ja mitäänsanomattomia kyllä löytyy, verrattuna siihen mihin HIM pystyy. Ei pidä palvoa jotakin bändiä niin paljon että laittaa korviinsa jonkinlaiset vaaleanpunaiset suodattimet jotka saavat kaikki biisit kuulostamaan loistavilta. En sano etteikö joku voisi rehellisestikin pitää kaikista HIMin biiseistä, kunhan totesin.

      Toivottavasti Venus Doom osoittautuu puhtaaksi HIMiksi :) Itseäni ei haittaisi ollenkaan jos he olisivat hieman palanneet lähemmäs Prologueta ja Gretest Lovesongsia :)

      • Elyce

        *Greatest

        (Häiritsi itseäni niin paljon että oli pakko korjata xD)


    • rokkari69

      Itselläni on kahdeksan HIMin levyä enkä ole sanonut kertaakaan yhdestäkään biisistä että olisi huono. Mutta niinkuin joku oli jo kommentoinut HIMiltä löytyy kappaleita jotka eivät ole aivan HIMin parasta/tuttua tuotantoa. Esimerkiksi itse en pitänyt Dark lightin musiikkia HIMin perusmusana. Stä on tullut kaikkein vähiten kuunneltua. Eihän siellä yhtään huonoa kappaletta ole, vain hieman erilaista musiikkia. Venus doomin ja kiss of dawnin kuulleena sanoisin että seuraavasta levystä tulee mahtava. Odotan innolla. Uneasy listening Vol. 2:ssa on todella hyviä biisejä esim. Rendezvous with anus on loistava. Hienoa että levylle on laitettu myös livevetoja.

      • Rachel1981

        Mä diggailen himii tosi paljon ja razorblade romance on todella loistava levy kuten dark light, mutta tässä huonoja levyjä perusteluiden kanssa:

        1. Greatest love songs vol. 666 - Biisit ovat vähän kehnoja kokonaisuudeltaan MUTTA löytyy pari ihan tosi hyvää biisiä, mutta kokonaisuudessaan levy oli vähän tylsähkö, kuunnellessaan ekaa kertaa tuli heti mieleen, että näistä voi kehittyä todella hyvä bändi

        2.Deep shadows.....Todella huono levy, levyllä yksi hyvä biisi: Pretending, muuten levy oli kyllä tosi ankea surkeiden balladien säestyksellä, bändi otti takapakkia loistavan levyn jälkeen. Tämä levy tuntui muutenkin ihan liian hiotulta ja taiteelliselta.

        3.Love metal puolet ihan hyviä biisejä, puolet on täyte biisejä, levy on puuduttava kun odottelee niitä hyviä, pari kaunista balladia ja pari tosi menevää biisiä löytyy kumminkin levyltä, paljon parempi kuin edellinen levy

        HIM on livenä kyllä huono bändi, mitä olen katsonut niitten live vedätyksiä, mutta poikkeus tässäkin: Frendillä oli keikka greatest..... ajoilta, jolloin villen ääni livenä oli todella hyvä ja bändi näytti intohimoiselta lavalla, mutta nykyään ville on pilannut röökillä äänen sillai ettei livenä enään kuulosta hyvältä ja bändi näyttää siltä, että haluaa pois lavalta, menee jo duunin puoleksi toi keikka meininki eikä hauskanpidon.

        Hyvä suomalainen bändi millä on levyjen taso menny vuoristorataa, Ville on karismaattinen ihminen ja livenä poikien kannattaisi pitää pieni tauko jotta into soittamiseen livenä palaisi


      • Elyce
        Rachel1981 kirjoitti:

        Mä diggailen himii tosi paljon ja razorblade romance on todella loistava levy kuten dark light, mutta tässä huonoja levyjä perusteluiden kanssa:

        1. Greatest love songs vol. 666 - Biisit ovat vähän kehnoja kokonaisuudeltaan MUTTA löytyy pari ihan tosi hyvää biisiä, mutta kokonaisuudessaan levy oli vähän tylsähkö, kuunnellessaan ekaa kertaa tuli heti mieleen, että näistä voi kehittyä todella hyvä bändi

        2.Deep shadows.....Todella huono levy, levyllä yksi hyvä biisi: Pretending, muuten levy oli kyllä tosi ankea surkeiden balladien säestyksellä, bändi otti takapakkia loistavan levyn jälkeen. Tämä levy tuntui muutenkin ihan liian hiotulta ja taiteelliselta.

        3.Love metal puolet ihan hyviä biisejä, puolet on täyte biisejä, levy on puuduttava kun odottelee niitä hyviä, pari kaunista balladia ja pari tosi menevää biisiä löytyy kumminkin levyltä, paljon parempi kuin edellinen levy

        HIM on livenä kyllä huono bändi, mitä olen katsonut niitten live vedätyksiä, mutta poikkeus tässäkin: Frendillä oli keikka greatest..... ajoilta, jolloin villen ääni livenä oli todella hyvä ja bändi näytti intohimoiselta lavalla, mutta nykyään ville on pilannut röökillä äänen sillai ettei livenä enään kuulosta hyvältä ja bändi näyttää siltä, että haluaa pois lavalta, menee jo duunin puoleksi toi keikka meininki eikä hauskanpidon.

        Hyvä suomalainen bändi millä on levyjen taso menny vuoristorataa, Ville on karismaattinen ihminen ja livenä poikien kannattaisi pitää pieni tauko jotta into soittamiseen livenä palaisi

        Menee aika hauskasti ristiin meidät mielipiteet vaikka kummatkin pitävät HIMistä :D
        Tuntui kuin olisi lukenut jotain päinvastaista itseni kirjoittamaa tekstiä, itse kun en hirveästi RR:stä tai DL:sta välitä, sen sijaan rakastan jokaista Greatest Lovesongsin ja Love Metalin biisiä :P Ensin mainitun etenkin koska ne kuulostavat aidommilta ja vähiten kaupallisilta ja ovat aavistuksen raskaampia. Ja mielestäni Pretending on DS&BH:in huonoin xD
        Ai niin, ja sitten vielä pidän Villen äänestä enemmän nykyisin kun se on tupakankarhentama :)

        Näyttää HIM antavan vähän jokaiselle jotakin.

        Livenä HIM kyllä voisi olla vähän innokkaampi minunkin puolestani.


      • Rachel1981
        Elyce kirjoitti:

        Menee aika hauskasti ristiin meidät mielipiteet vaikka kummatkin pitävät HIMistä :D
        Tuntui kuin olisi lukenut jotain päinvastaista itseni kirjoittamaa tekstiä, itse kun en hirveästi RR:stä tai DL:sta välitä, sen sijaan rakastan jokaista Greatest Lovesongsin ja Love Metalin biisiä :P Ensin mainitun etenkin koska ne kuulostavat aidommilta ja vähiten kaupallisilta ja ovat aavistuksen raskaampia. Ja mielestäni Pretending on DS&BH:in huonoin xD
        Ai niin, ja sitten vielä pidän Villen äänestä enemmän nykyisin kun se on tupakankarhentama :)

        Näyttää HIM antavan vähän jokaiselle jotakin.

        Livenä HIM kyllä voisi olla vähän innokkaampi minunkin puolestani.

        Aika jännä juttu ku yleensäkin sakit diggailee enemmän greatest.... levystä kun razorbladista sanoen juuri sen, että se on kaupallinen levy. Tämä levy kyllä taas on mun mielestä maailman paras tästä genrestä, miksi sitä kuka nyt diggaa kutsua, kauniit balladit, hyvin sävelletyt biisit, loistavia nopeita biisejä......mä voisin luetella loputtomiin noita syitä miks se on niin loistava levy mun mielestä. Dark light on taas kaunis levy, HIM oli mennyt eteenpäin tällä levyllä, bändi oli saanut kasaan sellasen levyn mihin ne pyrki kahdella edellisellä. mm. vampire heart hivelee oikein sielua, kun sitä kuuntelee. Tässä levyssä se tunnelma on juuri se mikä on parasta. HIM yritti mu mielest liian paljon deep shadows levyllä ja love metal levyllä, HIM ei saanut ehjiä kokonaisuuksia kasaan. MUTTA tämäkin on vaan mun mielipide. HIM on loistava bändi mitä jaksaa kuunnella kerrasta toiseen.


      • 4ever
        Rachel1981 kirjoitti:

        Aika jännä juttu ku yleensäkin sakit diggailee enemmän greatest.... levystä kun razorbladista sanoen juuri sen, että se on kaupallinen levy. Tämä levy kyllä taas on mun mielestä maailman paras tästä genrestä, miksi sitä kuka nyt diggaa kutsua, kauniit balladit, hyvin sävelletyt biisit, loistavia nopeita biisejä......mä voisin luetella loputtomiin noita syitä miks se on niin loistava levy mun mielestä. Dark light on taas kaunis levy, HIM oli mennyt eteenpäin tällä levyllä, bändi oli saanut kasaan sellasen levyn mihin ne pyrki kahdella edellisellä. mm. vampire heart hivelee oikein sielua, kun sitä kuuntelee. Tässä levyssä se tunnelma on juuri se mikä on parasta. HIM yritti mu mielest liian paljon deep shadows levyllä ja love metal levyllä, HIM ei saanut ehjiä kokonaisuuksia kasaan. MUTTA tämäkin on vaan mun mielipide. HIM on loistava bändi mitä jaksaa kuunnella kerrasta toiseen.

        Et puhu paskaa...


      • him 4ever
        4ever kirjoitti:

        Et puhu paskaa...

        Mut parempaa on tulos...


    • borje

      kaikki.Oma tyyli ja mulle menee kuin häkä :)Jotkut biisit tietty parempia kuin toiset muttei yhtään huonoa..........Toisaalta mielipiteitä on yhtä paljon kuin meitä niiden sanojia :)

    • HIM FAN 4EVER,,,

      Muuten kyl, mut eka on vaa paras...

      • 4ever

        Parempaa on tulos....


      • HIM FAN 4ever

        Paljo parempaa on vaa tulos. Kuunnellkaa vaa...


      • CrissAngel

        Kyllä oot oikiassa.
        HIM.n eka lätty on se ainut ja oikea HIM-lätty.
        PARAS!!
        Ei muutkaan oo huonoja,mut esim. Deep shadows...-levy oli aika tyttöjen levy,kuten itse hra VIlle Valokin on todennut ko lätystä.
        Razorblade on toiseksi paras lätty.
        Dark Light-lätty on kolmanneksi paras.
        Love Metal on hyvänä nelosena.
        Ja se Deep shadows...-lätty on se huonoin.


    • heartless666

      oon ihan samaa mieltä. yhtäkään biisiä (_kaikki olen kuullut) en voi sanoa huonoksi, mutta yksi tai kaksi biisiä on, jotka eivät iske ehkä niin kovaa ja korkealta kuin muut. Beautifulin voisin tässä mainita. kyllähän sitäkin kuuntelee ja on yksilönä ihan loistava (..yksilönä :DD), mutta ei parhaimmistoa sanoisinko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe