Käytin 2 kk. Aamuin ja illoin, sen lisäksi yksi kapseli veteen sekoitettuna. Oireet ovat pysyneet samoina ja pahentuneet samaan tahtiin kuten tähänkin asti.
Pitäisikö kokeilla jotain toista valmistetta ja odottaa erilaisia tuloksia? Vähän epäilyttää kyllä.
DDS+ probiootti ei auttanut
80
8566
Vastaukset
- MHB
mikä sinulla on vaiva johon siitä odotit apua?
Syötkö jotain lääkkeitä myös koko ajan?- Tuskastunut m.
Odotin että sitkeäksi muuttunut sylki notkistuisi. Ja että poltteleva kurkkuni ja käheytynyt, madaltunut ääneni palautuisi ja jaksaisin taas puhua, sekä laulaa. Tai että tukkoisen tuntuinen nenä tuntuisi taas avoimelta, "liimainen" peite katoaisi ja olisi mukava hengittää ja tuntea täysillä kesän tuoksut. Tai että punoittavat, rähmivät ja kipuilevat silmäni kirkastuisivat, eivätkä vaurioituisi niin nopealla tahdilla kun oireilun aikana on tapahtunut. Tai että kirvelevä virtsarakko ja virtsan voimakas haju, sekä kirvely ulostaessa ja peräaukon toistuva kutina lievittäisi.
En syö, enkä ole syönyt mitään lääkkeitä. Minulla ei ole todettu mitään sairauksia. Minulla ja kumppanillani on olleet nämä oireet kaksi vuotta ja me asutaan eri osoitteissa. - "Tiesitkö että"
Tuskastunut m. kirjoitti:
Odotin että sitkeäksi muuttunut sylki notkistuisi. Ja että poltteleva kurkkuni ja käheytynyt, madaltunut ääneni palautuisi ja jaksaisin taas puhua, sekä laulaa. Tai että tukkoisen tuntuinen nenä tuntuisi taas avoimelta, "liimainen" peite katoaisi ja olisi mukava hengittää ja tuntea täysillä kesän tuoksut. Tai että punoittavat, rähmivät ja kipuilevat silmäni kirkastuisivat, eivätkä vaurioituisi niin nopealla tahdilla kun oireilun aikana on tapahtunut. Tai että kirvelevä virtsarakko ja virtsan voimakas haju, sekä kirvely ulostaessa ja peräaukon toistuva kutina lievittäisi.
En syö, enkä ole syönyt mitään lääkkeitä. Minulla ei ole todettu mitään sairauksia. Minulla ja kumppanillani on olleet nämä oireet kaksi vuotta ja me asutaan eri osoitteissa.>>>Tiesitkö että:
-Probiootti (maitohappobakteeri) on antibiootin vastakohta!
-Kuumentaminen 60 C astetta tuhoaa maitohappobakteerit!!!!!!!!
-Yliannostuksen vaaraa ei ole.
-Terveen ihmisen suoliston alueelta löytyy bakteereja noin 1,2-2,0kg, iholta noin 200g, keuhkoista noin 20g, nenästä noin 10g, silmistä noin 1g. Ja kosteusvauriohome/ KosteusVaurioHomeToksiinit(=KVHT), kuten myöskin antibiootit tuhoavat ensimmäisenä nämä hyvät-tarpeelliset maitohappoa tuottavat bakteerit!!!!!!!!!
-Ihmisen tärkein immunologinen elin on limakalvot.
-Immuunipuolustuksen soluista yli 70% löytyy suoliston alueelta!
-Nykyaikaisen ihmisen elimistö ei saa tarpeeksi probioottisia bakteereja ja vain
murto'osan omega'3 rasvahapoista, kivikauden aikaiseen ihmiseen verrattuna. Tämä
mahdollistaa ihmisen erilaisille sairauksille.
-Kun suoliston bakteerikantaa lähdetään palauttamaan normaalitasolle, niin vuoro-
kausiannoksen on sisällettävä vähintään 5 miljardia bakteeria/vrk ja nimen'omaan
oikeaa bakteerikantaa (katso ***kolme tärkeintä bakteeria)!
-Voit varmistaa jo odotus'aikana lapsesi mahdollisimman hyvän terveyden syömällä
kolmea tärkeintä maitohappobakteeria koko ajan.
-Voit varmistaa lapsesi mahdollisimman terveen elämän antamalla lapsellesi maitohappo- bakteereita jo vauvasta asti, jo senkin takia että lapsen immuunipuolustus kehittyy yhteen ikävuoteen mennessä! Ja syömällä itsekkin maitohappobakteereja koko imetyksen ajan, jolla varmistat myöskin itsesi pysymisen infektiovapaana (emättimestä löytyy noin 20g bakteereja)!
-Kun sairastat astmaa tai muuta perinteistä allergiaa, niin voit vahvistaa immuu-
nipuolustustasi maitohappobakteereilla ja nimen'omaan oikeilla bakteereilla.
Katso- ***kolme tärkeintä bakteeria!
-Kun sairastat laktoosi'intoleranssia ja/tai migreeniä, niin avun siihen löydät
syömällä maitohappobakteereja jatkuvasti! Maitohappobakteerit korvaavat laktaasi'
entsyymin monipuolisemmin ja halvemmalla!
TÄRKEÄ!!-Kun kärsit kosteusvauriohometoksiinien aiheuttamasta peräaukon kostumisesta/kir-
velystä, niin apu löytyy seuraavasti:
Lopeta, tai vähennä-
1.Valkoisten vehnäjauhojen syönti,
2.Sokerien ja hiivan käyttöä,
3.Aloita maitohappobakteereiden syönti ja jatka vähintään neljän kuukauden ajan, mieluummin jatkuvasti!!
4.Lopeta altistuminen kosteusvauriohome- toksiineille pysyvästi.
-Kun kosteusvauriohometoksiinit(KVHT) ovat aiheuttaneet suoliston hyvien-tarpeel-
listen bakteereiden tuhoutumista, jota on vielä vauhdittanut kvht infektioiden aihettama antibiootti tarve, josta on seurannut suoliston bakteerikannan vinoutuminen entisestään, joka johtaa entistä suurempaan kierteeseen, jossa immuunipuolustus heikkenee entisestään, joka voi johtaa nivelreumaan, MS'tautiin, sydän- ja
verisuonitauteihin, erilaisille ihosairauksille, syövälle, jne!!!
TODELLAKAAN EI SANOTA TURHAAN, ETTÄ VATSA (=SUOLISTO) ON IHMISEN TOISET AIVOT!!! - -homekorva-
"Tiesitkö että" kirjoitti:
>>>Tiesitkö että:
-Probiootti (maitohappobakteeri) on antibiootin vastakohta!
-Kuumentaminen 60 C astetta tuhoaa maitohappobakteerit!!!!!!!!
-Yliannostuksen vaaraa ei ole.
-Terveen ihmisen suoliston alueelta löytyy bakteereja noin 1,2-2,0kg, iholta noin 200g, keuhkoista noin 20g, nenästä noin 10g, silmistä noin 1g. Ja kosteusvauriohome/ KosteusVaurioHomeToksiinit(=KVHT), kuten myöskin antibiootit tuhoavat ensimmäisenä nämä hyvät-tarpeelliset maitohappoa tuottavat bakteerit!!!!!!!!!
-Ihmisen tärkein immunologinen elin on limakalvot.
-Immuunipuolustuksen soluista yli 70% löytyy suoliston alueelta!
-Nykyaikaisen ihmisen elimistö ei saa tarpeeksi probioottisia bakteereja ja vain
murto'osan omega'3 rasvahapoista, kivikauden aikaiseen ihmiseen verrattuna. Tämä
mahdollistaa ihmisen erilaisille sairauksille.
-Kun suoliston bakteerikantaa lähdetään palauttamaan normaalitasolle, niin vuoro-
kausiannoksen on sisällettävä vähintään 5 miljardia bakteeria/vrk ja nimen'omaan
oikeaa bakteerikantaa (katso ***kolme tärkeintä bakteeria)!
-Voit varmistaa jo odotus'aikana lapsesi mahdollisimman hyvän terveyden syömällä
kolmea tärkeintä maitohappobakteeria koko ajan.
-Voit varmistaa lapsesi mahdollisimman terveen elämän antamalla lapsellesi maitohappo- bakteereita jo vauvasta asti, jo senkin takia että lapsen immuunipuolustus kehittyy yhteen ikävuoteen mennessä! Ja syömällä itsekkin maitohappobakteereja koko imetyksen ajan, jolla varmistat myöskin itsesi pysymisen infektiovapaana (emättimestä löytyy noin 20g bakteereja)!
-Kun sairastat astmaa tai muuta perinteistä allergiaa, niin voit vahvistaa immuu-
nipuolustustasi maitohappobakteereilla ja nimen'omaan oikeilla bakteereilla.
Katso- ***kolme tärkeintä bakteeria!
-Kun sairastat laktoosi'intoleranssia ja/tai migreeniä, niin avun siihen löydät
syömällä maitohappobakteereja jatkuvasti! Maitohappobakteerit korvaavat laktaasi'
entsyymin monipuolisemmin ja halvemmalla!
TÄRKEÄ!!-Kun kärsit kosteusvauriohometoksiinien aiheuttamasta peräaukon kostumisesta/kir-
velystä, niin apu löytyy seuraavasti:
Lopeta, tai vähennä-
1.Valkoisten vehnäjauhojen syönti,
2.Sokerien ja hiivan käyttöä,
3.Aloita maitohappobakteereiden syönti ja jatka vähintään neljän kuukauden ajan, mieluummin jatkuvasti!!
4.Lopeta altistuminen kosteusvauriohome- toksiineille pysyvästi.
-Kun kosteusvauriohometoksiinit(KVHT) ovat aiheuttaneet suoliston hyvien-tarpeel-
listen bakteereiden tuhoutumista, jota on vielä vauhdittanut kvht infektioiden aihettama antibiootti tarve, josta on seurannut suoliston bakteerikannan vinoutuminen entisestään, joka johtaa entistä suurempaan kierteeseen, jossa immuunipuolustus heikkenee entisestään, joka voi johtaa nivelreumaan, MS'tautiin, sydän- ja
verisuonitauteihin, erilaisille ihosairauksille, syövälle, jne!!!
TODELLAKAAN EI SANOTA TURHAAN, ETTÄ VATSA (=SUOLISTO) ON IHMISEN TOISET AIVOT!!!Väitteesi: -Kun sairastat laktoosi'intoleranssia ja/tai migreeniä, niin avun siihen löydät
entsyymin monipuolisemmin ja halvemmalla! ^^
Mun kommenttini: Sairastan täydellistä laktoosi-intoleranssia.
No, käytän joka päivä maitohappobakteereja. Jos syön laktoosia sisältäviä tuotteita niin kyllä paukkuu ja pärisee, vatsaan koskee.
Eli kukkua tämä väite.
Muuten maitohappobakteerit ovat auttaneet siten, että ruoka-aine allergiat ovat lähes poissa. Syön jopa maustettuja ruokia. Myös E330 sisältäviä hilloja ja mehuja. Eli sekin vaiva siis lähti veks. - Kun syöt oikeita
-homekorva- kirjoitti:
Väitteesi: -Kun sairastat laktoosi'intoleranssia ja/tai migreeniä, niin avun siihen löydät
entsyymin monipuolisemmin ja halvemmalla! ^^
Mun kommenttini: Sairastan täydellistä laktoosi-intoleranssia.
No, käytän joka päivä maitohappobakteereja. Jos syön laktoosia sisältäviä tuotteita niin kyllä paukkuu ja pärisee, vatsaan koskee.
Eli kukkua tämä väite.
Muuten maitohappobakteerit ovat auttaneet siten, että ruoka-aine allergiat ovat lähes poissa. Syön jopa maustettuja ruokia. Myös E330 sisältäviä hilloja ja mehuja. Eli sekin vaiva siis lähti veks.bakteereita-
1.Lactobacillus asidophilus(=TÄRKEIN)
ja/tai
2.Lactobacillus bulgarisus,
3.Bifidobacterium,
vähintään viisi miljardia bakteeria/vrk. Eikä haittaa vaikka syö 10-miljardia bakteeria/vrk.
Tiukan seulan jälkeen 15'tuotteesta-6'tuotetta pääsi tuonne listalle täytettyään vaatimukset!
Lainaus alkaa-
"Mun kommenttini: Sairastan täydellistä laktoosi-intoleranssia.
No, käytän joka päivä maitohappobakteereja. Jos syön laktoosia sisältäviä tuotteita niin kyllä paukkuu ja pärisee, vatsaan koskee."
-lainaus loppuu.
Oma kommentti: Sairastin itse myös laktoosi'intoleranssia ja migreeniä aiemmin. Vuodenvaihteen 2006/2007 jälkeen en ole kärsinyt laktoosi'intolerassista, enkä migreenistä syötyäni noita yllämainittuja bakteereja 3,5'kuukautta yhtäsoittoa!!! Syön po bakteereja tauotta koko ajan nähdäkseni elimistön kaikki reaktiot! Ja voin paljastaa, että on tapahtunut yllättäviä asioita, joista joskus myöhemmin lisää.
Kehottaisin sinua tarkastamaan bakteerikannan ja bakteerimäärän/vrk! Alkuun voi olla muutaman päivän........ viikon ilmavaivoja, mutta jos niitä on myöhemminkin, niin se kertoo ensimmäisenä sen, että bakteerikanta on väärä!! Kun syöt väärää bakteerikantaa niin se voi pahentaa tilaasi!!!!!!
Lainus seuraavista teksteistä - LAINAUS ALKAA=> ""On hyvä että palstalla on henkilöitä jotka haluavat auttaa. Jatka samaan malliin, sillä olen lukenut monesti että haluat auttaa monia sairastuneita eri palstoilla. Mutta ihmisellä menee yleensä kauan ennenkuin hän hoksaa mistä on kysymys sairastumisessaan. Luulee että vain on jokin virustauti liikkeellä. Itsellänikin meni aivan liian kauan.
Oikein hyvää lopuukesää!!
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"" >Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään. - että ei ihme
Kun syöt oikeita kirjoitti:
bakteereita-
ja/tai
3.Bifidobacterium,
vähintään viisi miljardia bakteeria/vrk. Eikä haittaa vaikka syö 10-miljardia bakteeria/vrk.
Tiukan seulan jälkeen 15'tuotteesta-6'tuotetta pääsi tuonne listalle täytettyään vaatimukset!
Lainaus alkaa-
No, käytän joka päivä maitohappobakteereja. Jos syön laktoosia sisältäviä tuotteita niin kyllä paukkuu ja pärisee, vatsaan koskee."
-lainaus loppuu.
Oma kommentti: Sairastin itse myös laktoosi'intoleranssia ja migreeniä aiemmin. Vuodenvaihteen 2006/2007 jälkeen en ole kärsinyt laktoosi'intolerassista, enkä migreenistä syötyäni noita yllämainittuja bakteereja 3,5'kuukautta yhtäsoittoa!!! Syön po bakteereja tauotta koko ajan nähdäkseni elimistön kaikki reaktiot! Ja voin paljastaa, että on tapahtunut yllättäviä asioita, joista joskus myöhemmin lisää.
Kehottaisin sinua tarkastamaan bakteerikannan ja bakteerimäärän/vrk! Alkuun voi olla muutaman päivän........ viikon ilmavaivoja, mutta jos niitä on myöhemminkin, niin se kertoo ensimmäisenä sen, että bakteerikanta on väärä!! Kun syöt väärää bakteerikantaa niin se voi pahentaa tilaasi!!!!!!
Lainus seuraavista teksteistä - LAINAUS ALKAA=> ""On hyvä että palstalla on henkilöitä jotka haluavat auttaa. Jatka samaan malliin, sillä olen lukenut monesti että haluat auttaa monia sairastuneita eri palstoilla. Mutta ihmisellä menee yleensä kauan ennenkuin hän hoksaa mistä on kysymys sairastumisessaan. Luulee että vain on jokin virustauti liikkeellä. Itsellänikin meni aivan liian kauan.
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"" >Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.tuota palstan saamaa arvostelua. Kyllä jokaisen pitäisi pysyä edes vähän ruodussa, vaikka kuinka tekisi mieli heittäytyä lääkäriksi lääkärin paikalle!
- -homekorva-
bakteereita-
ja/tai
3.Bifidobacterium,
Lainaus alkaa-
-lainaus loppuu.
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"" >Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.Käytän Acidophilus Plus (GNLD)tuotetta.
Sisältää:
Lactobasillus Asidophilus
Lactobasillus Bulgaricus
Lactobasillus Paracasei
Bifidobacterium Animalis
Streptococcus Thermophilus
(10 potenssiin 10 CFU)
Ja lisäksi
Actimel: L Casei Defensis
Mitä pitäisi mielestäsi lisätä?? - näitä mhb.ta
-homekorva- kirjoitti:
Käytän Acidophilus Plus (GNLD)tuotetta.
Sisältää:
Lactobasillus Asidophilus
Lactobasillus Bulgaricus
Lactobasillus Paracasei
Bifidobacterium Animalis
Streptococcus Thermophilus
(10 potenssiin 10 CFU)
Ja lisäksi
Actimel: L Casei Defensis
Mitä pitäisi mielestäsi lisätä??syönyt? Nimittäin mitään viikon ihmeparantumista ei voi tapahtua, vaan noita pitää syödä pitempi aika-vähintään 4kk ja nykyinen tilanne kvht-altistuksen mahdollisuus huomioiden, noita mhb.ta pitää syödä jatkuvasti!
Ja toinen tärkeä seikka: Mikä on altistumisesi taso nyt, eli montako osumaa saat tuossa testissä? Nimittäin altistus voi olla päällä koko ajan sinun tietämättäsi! Kerro vähintään osumien määrä-mieluummin osumien numerotkin?
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista - KEKSINTÖJÄ!
bakteereita-
ja/tai
3.Bifidobacterium,
Lainaus alkaa-
-lainaus loppuu.
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"" >Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.Pappa toteaa, että " Toisin kuin on luultu, laktoosi'intoleranssi ei ole periytyvä! "
Esim. kaikilla afrikkalaisilla on laktoosi-intoleranssi. Maito on alunperin imeväisten ravintoa. Laktaasientsyymin tuotanto sammuu normaalisti pikkuhiljaa muutaman vuoden ikäisillä yksilöillä aikuisikään tultaessa. Tämä siis normaalisti. Euroopassa, etenkin pohjolassa, on jossakin vaiheessa historiaa ollut väestön ravitsemus hyvin pitkälle maitotaloustuotteiden varassa. Tästä johtuen luonnonvalinnan kautta laktaasimutantit (ts. yksilöt joilla on poikkeava perimä laktaasientsyymin suhteen, laktaasientsyymin tuotanto ei hiivu imeväisiän jälkeen) ovat päässeet lisääntymään. Yksinkertaistettuna sanottakoon: normaali yksilö ei aikuisiällä tuota laktaasia, mutantit taas tuottavat.
Tämä kaikki tarkoittaa nimenomaan sitä, että kyseessä on periytyvä ominaisuus. - -homekorva-
näitä mhb.ta kirjoitti:
syönyt? Nimittäin mitään viikon ihmeparantumista ei voi tapahtua, vaan noita pitää syödä pitempi aika-vähintään 4kk ja nykyinen tilanne kvht-altistuksen mahdollisuus huomioiden, noita mhb.ta pitää syödä jatkuvasti!
Ja toinen tärkeä seikka: Mikä on altistumisesi taso nyt, eli montako osumaa saat tuossa testissä? Nimittäin altistus voi olla päällä koko ajan sinun tietämättäsi! Kerro vähintään osumien määrä-mieluummin osumien numerotkin?
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#OireistaOlen käyttänyt noin 1,5 vuotta.
Ja totean, minulla henk.koht on siis lähes kaikki ruoka-aine allergiat hävinneet. Laktoosi-intoleranssi oireilee yhä.
Ehkä ero voisi olla siinä, että laktoosi-intoleranssi on ollut minulla lapsesta asti. Ruoka-aine allergiat Ei.
Lapsena minulla ei ollut mitään allergioita muutenkaan. Jatkuva nuha, silmäsairaudet, kasvaimet ym. Tulivat ilokseni vasta hometyöpaikassa. - uudistuu
bakteereita-
ja/tai
3.Bifidobacterium,
Lainaus alkaa-
-lainaus loppuu.
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"" >Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx, mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.hurjaa vauhtia:
" keksin että suurin osa sairauksista johtuu nimen'omaan näiden bakteerien puutteesta "
Täälläkin ihmiset ovat kuvitelleet, että ovat sairastuneet homeista eivätkä ole ymmärtäneet, että heidän sairautensa johtuvatkin pelkästään maitohappobakteerien puutteesta.
Tieto pitäisi saada kiireesti vakuutusyhtiöillekin. - oiretason suhteen
-homekorva- kirjoitti:
Olen käyttänyt noin 1,5 vuotta.
Ja totean, minulla henk.koht on siis lähes kaikki ruoka-aine allergiat hävinneet. Laktoosi-intoleranssi oireilee yhä.
Ehkä ero voisi olla siinä, että laktoosi-intoleranssi on ollut minulla lapsesta asti. Ruoka-aine allergiat Ei.
Lapsena minulla ei ollut mitään allergioita muutenkaan. Jatkuva nuha, silmäsairaudet, kasvaimet ym. Tulivat ilokseni vasta hometyöpaikassa.tällä hetkellä? Kerro silti vaikka et uskoisikaan tuohon testiin. Mikä on altistumisesi taso nyt, eli montako osumaa saat tuossa testissä? Nimittäin altistus voi olla päällä koko ajan sinun tietämättäsi! Kerro vähintään osumien määrä-mieluummin osumien numerotkin!!!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
Ja kerrotko, onko sinulla sairauksia-ongelmia haiman ja sylkirauhasten suhteen? Tuon oiretestin osumanumerot paljastaisi paljon asioita!!!
Jos haluat niin voit vastata suoraan:
[email protected] - -homekorva-
oiretason suhteen kirjoitti:
tällä hetkellä? Kerro silti vaikka et uskoisikaan tuohon testiin. Mikä on altistumisesi taso nyt, eli montako osumaa saat tuossa testissä? Nimittäin altistus voi olla päällä koko ajan sinun tietämättäsi! Kerro vähintään osumien määrä-mieluummin osumien numerotkin!!!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
Ja kerrotko, onko sinulla sairauksia-ongelmia haiman ja sylkirauhasten suhteen? Tuon oiretestin osumanumerot paljastaisi paljon asioita!!!
Jos haluat niin voit vastata suoraan:
[email protected]Altistusta saa työmatkoilla. Tähän aikaan kesästä ulkona oleskelu aiheuttaa myös oireita.
Työpäivinä sairastun, tulee kivut ja lievä kuume.
Kotona ollessa paranen, kunhan en oleskele liiaksi pihalla.
Listasta kohdat:
17.Ääni käheytyy tai vaimenee kokonaan, puhuminen vaatii ponnistelua.
18.Pientä kuumeilua, tai alilämpöä muutaman asteen kymmenyksen........1 C'asteen.
19.Olo on kuin tulisi flunssasairaaksi, mutta ei sitten tulekaan.
20.Silmiä särkee ja ne saattavat rähmiä.
21.Katseen tarkentamisen vaikeuksia.
22.Näköhäiriöitä.
25.Nivelkipuja.
26.Lihaskipuja.
30.Verenpurkautumia iholla.
31.Herkistyminen lisäaineille.
32.Herkistyminen erilaisille keinotekoisille hajusteille.
34.Vatsan oireilu: Vatsakivut, ripuli/ummetus (kulkevat käsi-kädessä), ilmavaivat, jne. Huomaa että vatsa on ihmisen "toiset aivot".
35.Toistuvat ylähengitysteiden tulehdukset (Vaatii AINA ensin lääkärin tutkimuksen).
**
Nivelet, lähinnä sormet menee kankeiksi.
**
Ulkona ollessa ihoa nipistelee ja pistelee.
**
Ulkona ollessa limaa alkaa nousta ja yskittää.
**
Tulee ahdistava olo, hengitys menee raskaaksi.
**
Pikapyrähdykset aiheuttavat kauhean olon, ei saa happea. - oireet
-homekorva- kirjoitti:
Altistusta saa työmatkoilla. Tähän aikaan kesästä ulkona oleskelu aiheuttaa myös oireita.
Listasta kohdat:
18.Pientä kuumeilua, tai alilämpöä muutaman asteen kymmenyksen........1 C'asteen.
22.Näköhäiriöitä.
25.Nivelkipuja.
26.Lihaskipuja.
34.Vatsan oireilu: Vatsakivut, ripuli/ummetus (kulkevat käsi-kädessä), ilmavaivat, jne. Huomaa että vatsa on ihmisen "toiset aivot".
35.Toistuvat ylähengitysteiden tulehdukset (Vaatii AINA ensin lääkärin tutkimuksen).
**
**
**
**
**
Pikapyrähdykset aiheuttavat kauhean olon, ei saa happea.johtuvat siitä, että olet syönyt vääränlaisia maitohappobakteereita.
- Hyssälät sentään
oireet kirjoitti:
johtuvat siitä, että olet syönyt vääränlaisia maitohappobakteereita.
miten hieno ja arvokas vertaistuki sinulta meille sairastuneille onkaan. Olet varmasti TOSI ylpeä itsestäsi!
- että KVHT-altistus
-homekorva- kirjoitti:
Altistusta saa työmatkoilla. Tähän aikaan kesästä ulkona oleskelu aiheuttaa myös oireita.
Listasta kohdat:
22.Näköhäiriöitä.
25.Nivelkipuja.
26.Lihaskipuja.
**
**
**
**
**
Pikapyrähdykset aiheuttavat kauhean olon, ei saa happea.on sinulla päällä työpaikallasi, ei pelkästään työmatkoilla.
1.Oireeleeko muut työpaikallasi (testi)?
2.Miten pitkä aika on siitä kun KVHT-altistus loppui kotonasi?
3.Pystytkö kertomaan mikä oli tuolloin altistustasosi?
4.Ja kerrotko, onko sinulla sairauksia-ongelmia haiman ja sylkirauhasten suhteen?
5.Oletko ollut TTL.n altistuskokeessa ja jos, millä seurauksilla?
Jotkut kysymykset voivat vaikuttaa hölmöille, mutta niillä on tarkka tarkoitus! - ovat
että KVHT-altistus kirjoitti:
on sinulla päällä työpaikallasi, ei pelkästään työmatkoilla.
4.Ja kerrotko, onko sinulla sairauksia-ongelmia haiman ja sylkirauhasten suhteen?
Jotkut kysymykset voivat vaikuttaa hölmöille, mutta niillä on tarkka tarkoitus!osana tieteellistä tutkimusta, joka lähiaikoina julkistetaan American Journal of Medicinessä.
- -homekorva-
että KVHT-altistus kirjoitti:
on sinulla päällä työpaikallasi, ei pelkästään työmatkoilla.
Jotkut kysymykset voivat vaikuttaa hölmöille, mutta niillä on tarkka tarkoitus!Sairastuin työpaikallani, jatkuvat kattovuodot yms.
Altistustaso, sisäilmatutkimuksen mukaan Poikkeavan runsaat homeitiöpitoisuudet. Myös sädesieniä yms. Bakteereja ja hiivoja.
Nyt olen töissä eri paikassa. Oireiluni on lievempää kuin siellä homeluolassa työskennellessä.
En ole sairastunut kotona.
En ole ollut TTL altistuksessa, enkä siihen mene.
Haimasta en tiedä, Jano on aina. - onko mielestäsi:
-homekorva- kirjoitti:
Sairastuin työpaikallani, jatkuvat kattovuodot yms.
Altistustaso, sisäilmatutkimuksen mukaan Poikkeavan runsaat homeitiöpitoisuudet. Myös sädesieniä yms. Bakteereja ja hiivoja.
Nyt olen töissä eri paikassa. Oireiluni on lievempää kuin siellä homeluolassa työskennellessä.
En ole sairastunut kotona.
En ole ollut TTL altistuksessa, enkä siihen mene.
Haimasta en tiedä, Jano on aina.1.Syljen eritys normaalia syödessä?
2.Maistuuko sylki millään tavalla oudolle? - -homekorva-
ovat kirjoitti:
osana tieteellistä tutkimusta, joka lähiaikoina julkistetaan American Journal of Medicinessä.
Kas kun ei hesarissa? hoh
- -homekorva-
onko mielestäsi: kirjoitti:
1.Syljen eritys normaalia syödessä?
2.Maistuuko sylki millään tavalla oudolle?Ei niis mitään häikkää ole.
En juo mitään, edes vettä, ruuan kanssa.
Mikä on pointtisi? - vielä:
-homekorva- kirjoitti:
Ei niis mitään häikkää ole.
Mikä on pointtisi?1. onko ulosteesi löysää aamulla?
2. onko sinulla ilmavaivoja yöllä?
3. jos on niin haisevatko? - -homekorva-
vielä: kirjoitti:
1. onko ulosteesi löysää aamulla?
2. onko sinulla ilmavaivoja yöllä?
3. jos on niin haisevatko?ei ole.
vain jos syö maitotuotteita tai hyla niin tulee ilmavaivoja. - -homekorva-
-homekorva- kirjoitti:
ei ole.
vain jos syö maitotuotteita tai hyla niin tulee ilmavaivoja.Yritän tällä keskustelulla tuoda sen ilmi, että se maitohappobakteeri EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN IHMELÄÄKE. Se ei paranna kuin suoliston toimintaa.
Ja se EI PARANNA laktoosi-intoleranssia.
HOMEALTISTUS ei ole laktoosi-intoleranssini syy. Se on ollut mulla koko ikäni..
Joten turha turista..
- = 0
prut - juoksentelu
-homekorva- kirjoitti:
Yritän tällä keskustelulla tuoda sen ilmi, että se maitohappobakteeri EI TODELLAKAAN OLE MIKÄÄN IHMELÄÄKE. Se ei paranna kuin suoliston toimintaa.
Ja se EI PARANNA laktoosi-intoleranssia.
HOMEALTISTUS ei ole laktoosi-intoleranssini syy. Se on ollut mulla koko ikäni..
Joten turha turista..
- = 0
prutkoska se voikin olla se sun ongelmasi. Ei vatsa kestä tuollaista alkoholinkäyttöä. Ihan vaan ystävällisyyttäni neuvon ;-)
Minulla jäi kultakello flyygelinpäälle kun lähdin sossuun hakee fyffee, mutta onneksi BMW sentään lähti ekalla käyntiin. - OR.
-homekorva- kirjoitti:
Ei niis mitään häikkää ole.
Mikä on pointtisi?mutta kuten huomaat niin tällä foorumilla asiallisen keskustelun käyminen on mahdottomuus!
Tuplaa tuon käyttämäsi mhb.n käyttö, eli ota niitä 2kapselia/vrk (->10miljardia bakteeria/vrk) ja seuraa oiretasoa esim 2-3viikon välein. Tavoitat minut tämän jälkeen tuolla foorumilla- http://s8.createphpbb.com/home/
- maitohappobakteerit
eivät riitä, jos altistus jatkuu edelleen! Seuraa oireista-väheneekö, vai lisääntyy!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri- Tuskastunut m.
Suomen maassa ei taida olla kolkkaa jossa altistusta jonkinlaiselle homeelle ei tulisi. Vaikka oireet siihen viittaisivatkin, kosteusvauriohomeelle tuskin olen yliherkkä. Minun oireeni eivät katoa vietinpä aikaani missä tahansa, sisällä tai ulkona. Olen toisin sanoen kahlittuna oireisiini kunnes niiden syy selviää, epäilemättä minusta itsestäni, ei ympäristöstä.
- homesairaudet
Suomen maassa ei taida olla kolkkaa jossa altistusta jonkinlaiselle homeelle ei tulisi. Vaikka oireet siihen viittaisivatkin, kosteusvauriohomeelle tuskin olen yliherkkä. Minun oireeni eivät katoa vietinpä aikaani missä tahansa, sisällä tai ulkona. Olen toisin sanoen kahlittuna oireisiini kunnes niiden syy selviää, epäilemättä minusta itsestäni, ei ympäristöstä.
on palstan nimi, joten jos olet sitä mieltä että sairautesi ei johdu homeista etsi apua sieltä mistä sitä voisit saada... en vain tiedä olisiko sairautesi esittely parasta esim. lääketiedepalstalla. Ehkä siellä joku osaisi auttaakin sinua.
En oikein edes ymmärrä miksi eksyit tälle palstalle kertomaan sairaudestasi, jota et edes epäile kosteusvaurioiden aiheuttamaksi. En minäkään menisi sydänsairaiden tai kilppari
palstalle vaivojani kertomaan, jos en epäilisi niiden olevan sydänperäisiä tai kilppariin liittyviä.
Joten yritä ihmeessä löytää itsellesi oikea palsta, vai oletko jo käynyt jokaisen palstan lävitse? - Tuskastunut m.
homesairaudet kirjoitti:
on palstan nimi, joten jos olet sitä mieltä että sairautesi ei johdu homeista etsi apua sieltä mistä sitä voisit saada... en vain tiedä olisiko sairautesi esittely parasta esim. lääketiedepalstalla. Ehkä siellä joku osaisi auttaakin sinua.
En oikein edes ymmärrä miksi eksyit tälle palstalle kertomaan sairaudestasi, jota et edes epäile kosteusvaurioiden aiheuttamaksi. En minäkään menisi sydänsairaiden tai kilppari
palstalle vaivojani kertomaan, jos en epäilisi niiden olevan sydänperäisiä tai kilppariin liittyviä.
Joten yritä ihmeessä löytää itsellesi oikea palsta, vai oletko jo käynyt jokaisen palstan lävitse?Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen käynyt jo selvittämässä ongelmaani usealla eri palstalla. En kaikilla mahdollisilla kuitenkaan. Eksyin tälle palstalle nyt siitä syystä, että jotkut olivat aiemmin sitä mieltä, että ongelmani syy on kosteusvaurio home. Sillä sitten rupesin noita maitohappobakteerejakin kokeilemaan. Vähän epätoivoisena, että jos sieltä apu löytyisi.
- oikein hyvin
homesairaudet kirjoitti:
Joten yritä ihmeessä löytää itsellesi oikea palsta, vai oletko jo käynyt jokaisen palstan lävitse?Pappa-ystävämme läpikäy suunnilleen kaikki terveyspalstat ja antaa ihmisille diagnoosiksi homealtistumisen oli sitten vaiva mikä tahansa.
Hävettää jo olla homesairas. - 80-90% rakennuksista
oikein hyvin kirjoitti:
Pappa-ystävämme läpikäy suunnilleen kaikki terveyspalstat ja antaa ihmisille diagnoosiksi homealtistumisen oli sitten vaiva mikä tahansa.
Hävettää jo olla homesairas.on jonkin asteisten kosteusvauriohomeiden saastuttama! Eiköhän näitä vähätellä liikaa!!! Kyllä ne silmät avautuvat vielä näkemään tämän katastrofin laajuuden!!!
- voi ihan
80-90% rakennuksista kirjoitti:
on jonkin asteisten kosteusvauriohomeiden saastuttama! Eiköhän näitä vähätellä liikaa!!! Kyllä ne silmät avautuvat vielä näkemään tämän katastrofin laajuuden!!!
hyvin muustakin kuin homeesta. Raivokohtauksenkin voi saada, vaikkei olisi homealtistunut. Tämä on yksi parhaimmista jutuista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000608&posting=22000000018409506#22000000018409506
pappa-smurffi (eli OR.)
" Kuuntelin päivällä radiosta erästä lähetystä, jossa haastateltiin kouluun lähteviä lapsia.
Haastattelu meni 2-3`minuuttia hyvin, kunnes eräs lapsi sai raivokohtauksen, jolloin haastattelu katkaistiin! Tällainen vetää varsin surulliseksi, koska raivokohtaukset yleistyvät räjähdysmäisesti ja varsinkin kun tietää, että kohtauksien aiheuttaja on valinomysiini -toksiini (=myrkky), jota löytyy betonin pinnoilta, joka on pinnoitettu millä tahansa diffuusiosuojaamattomalla (=kaasua läpäisevä) materiaalilla! " - juttuja
on jonkin asteisten kosteusvauriohomeiden saastuttama! Eiköhän näitä vähätellä liikaa!!! Kyllä ne silmät avautuvat vielä näkemään tämän katastrofin laajuuden!!!
"TTL:n viimeisimpien tietojen mukaan"
Ei TTL ole tehnyt mitään Suomen rakennuskantaa koskevaa tutkimusta (sekoitatkohan sairaalarakennusten kunnon selvitykseen?).
KTL on sitä vastoin tehnyt selvityksen kiinteistöistä vuonna 1995. Lopputulos ei siinäkään ollut, että 80-90 % rakennuksista olisi kosteusvauriohomeiden saastuttamia. VAAN:
Koko aineistossa oli tapahtunut kosteusvaurio jossain muodossa 82%:ssa kohteista. Osa niistä oli korjattu, mutta edelleen korjauksen tai lähemmän tarkastuksen tarpeessa oli 55% kiinteistöistä.
SIIS korjauksen tai lähemmän tarkastuksen tarpeessa oli 55% kiinteistöistä !
Se ei tarkoita, että 80-90 % rakennuksista olisi kosteusvauriohomeiden saastuttamia. Itseasiassa ei edes sitä, että 55 %:akaan olisi.
Ongelma on vakava ja laaja, mutta ei tarvitse aina ampua yli. Siinä menee loppukin uskottavuus. - tekevän
oikein hyvin kirjoitti:
Pappa-ystävämme läpikäy suunnilleen kaikki terveyspalstat ja antaa ihmisille diagnoosiksi homealtistumisen oli sitten vaiva mikä tahansa.
Hävettää jo olla homesairas.Vaikka kelle tuputetaan "KVHT-diagnoosia". Vaarallisinta kaikesta, että heitä kehotetaan olemaan menemättä lääkäriin ennen kuin on yritetty parantaa tauti papan omilla lääkemääräyksillä ja resepteillä.
"Kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen. "
Tai
" lääkäri saa tälle aihealueelle kolmen päivän koulutuksen, kun minä olen tutkinut näitä kuvioita kuusi ja puoli vuotta! "
Tai
"Älkää kuormittako terveyskeskuksia ja sairaaloita turhaan"
Ja tässä poimintoja vain 1:n päivän jutuista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000027676014#22000000027676014
(allergiat ja astma)
Lääkärikään ei pysty edellämainitussa KVHT-altistuksessa tekemään muuta, kuin saman mitä seuraavasta linkistä voit lukea (lue koko sivu). Linkissä opastetaan myöskin se, kuinka selvität sen missä altistut, kotona, vai työpaikalla, vai molemmissa.
Mikäli haluat tietää onko sinulle tullut jo pysyviä kudosvaurioita, niin sen näät jo tuolla testillä. Mikäli akuuttia tarvetta ei ole, kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000027656113#22000000027656113
(Yleistä allergioista)
Lääkärikään ei pysty edellämainitussa kvht-altistuksessa tekemään muuta, kuin saman mitä seuraavasta linkistä voit lukea (lue koko sivu).
Mikäli haluat tietää onko sinulle tullut jo pysyviä kudosvaurioita, niin sen näät jo tuolla testillä. Kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen.
Ps Älkää kuormittako terveyskeskuksia ja sairaaloita turhaan.
Mikäli haluat tietää onko sinulle tullut jo pysyviä kudosvaurioita, niin sen näät jo tuolla testillä. Kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen. Ja vasta sitten jos oiretaso jämähtää NOIN 10-osuman tienooseen, niin voidaan päätellä se että kudosvaurioita on jo tullut ja sen jälkeen tarvitaan lääkäriä etsimään missä ne kudosvauriot on.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000206&posting=22000000027721114#22000000027721114 (vilustuminen)
Lääkärikään ei pysty edellämainitussa KVHT-altistuksessa tekemään muuta, kuin saman mitä seuraavasta linkistä voit lukea (lue koko sivu). ..
.. Maitohappobakteerit, joka on ainoa lääkinnällinen lääke KVHT-altistuksessa….
Edelliseen viitaten älkää kuormittako terveyskeskuksia ja sairaaloita turhaan.
----
Jos joku lääkäri kysen'alaistaa kirjoitukseni, niin huomaa, että lääkäri saa tälle aihealueelle kolmen päivän koulutuksen, kun minä olen tutkinut näitä kuvioita kuusi ja puoli vuotta! - kosteusvauriohomeessa,
juttuja kirjoitti:
"TTL:n viimeisimpien tietojen mukaan"
Ei TTL ole tehnyt mitään Suomen rakennuskantaa koskevaa tutkimusta (sekoitatkohan sairaalarakennusten kunnon selvitykseen?).
KTL on sitä vastoin tehnyt selvityksen kiinteistöistä vuonna 1995. Lopputulos ei siinäkään ollut, että 80-90 % rakennuksista olisi kosteusvauriohomeiden saastuttamia. VAAN:
Koko aineistossa oli tapahtunut kosteusvaurio jossain muodossa 82%:ssa kohteista. Osa niistä oli korjattu, mutta edelleen korjauksen tai lähemmän tarkastuksen tarpeessa oli 55% kiinteistöistä.
SIIS korjauksen tai lähemmän tarkastuksen tarpeessa oli 55% kiinteistöistä !
Se ei tarkoita, että 80-90 % rakennuksista olisi kosteusvauriohomeiden saastuttamia. Itseasiassa ei edes sitä, että 55 %:akaan olisi.
Ongelma on vakava ja laaja, mutta ei tarvitse aina ampua yli. Siinä menee loppukin uskottavuus. - potilaalle on
tekevän kirjoitti:
Vaikka kelle tuputetaan "KVHT-diagnoosia". Vaarallisinta kaikesta, että heitä kehotetaan olemaan menemättä lääkäriin ennen kuin on yritetty parantaa tauti papan omilla lääkemääräyksillä ja resepteillä.
"Kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen. "
Tai
" lääkäri saa tälle aihealueelle kolmen päivän koulutuksen, kun minä olen tutkinut näitä kuvioita kuusi ja puoli vuotta! "
Tai
"Älkää kuormittako terveyskeskuksia ja sairaaloita turhaan"
Ja tässä poimintoja vain 1:n päivän jutuista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000027676014#22000000027676014
(allergiat ja astma)
Lääkärikään ei pysty edellämainitussa KVHT-altistuksessa tekemään muuta, kuin saman mitä seuraavasta linkistä voit lukea (lue koko sivu). Linkissä opastetaan myöskin se, kuinka selvität sen missä altistut, kotona, vai työpaikalla, vai molemmissa.
Mikäli haluat tietää onko sinulle tullut jo pysyviä kudosvaurioita, niin sen näät jo tuolla testillä. Mikäli akuuttia tarvetta ei ole, kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=1500000000000142&posting=22000000027656113#22000000027656113
(Yleistä allergioista)
Lääkärikään ei pysty edellämainitussa kvht-altistuksessa tekemään muuta, kuin saman mitä seuraavasta linkistä voit lukea (lue koko sivu).
Mikäli haluat tietää onko sinulle tullut jo pysyviä kudosvaurioita, niin sen näät jo tuolla testillä. Kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen.
Ps Älkää kuormittako terveyskeskuksia ja sairaaloita turhaan.
Mikäli haluat tietää onko sinulle tullut jo pysyviä kudosvaurioita, niin sen näät jo tuolla testillä. Kannattaa siirtää sitä lääkärissä käyntiä, kunnes näet onko se edes tarpeen. Ja vasta sitten jos oiretaso jämähtää NOIN 10-osuman tienooseen, niin voidaan päätellä se että kudosvaurioita on jo tullut ja sen jälkeen tarvitaan lääkäriä etsimään missä ne kudosvauriot on.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000206&posting=22000000027721114#22000000027721114 (vilustuminen)
Lääkärikään ei pysty edellämainitussa KVHT-altistuksessa tekemään muuta, kuin saman mitä seuraavasta linkistä voit lukea (lue koko sivu). ..
.. Maitohappobakteerit, joka on ainoa lääkinnällinen lääke KVHT-altistuksessa….
Edelliseen viitaten älkää kuormittako terveyskeskuksia ja sairaaloita turhaan.
----
Jos joku lääkäri kysen'alaistaa kirjoitukseni, niin huomaa, että lääkäri saa tälle aihealueelle kolmen päivän koulutuksen, kun minä olen tutkinut näitä kuvioita kuusi ja puoli vuotta!enemmän hyötyä, lääkärien tekemästä "vika korvien välissä"-diagnooseista ja turhista psyykelääkkeistä, vai noista sivuista?!
- jestas sentään
potilaalle on kirjoitti:
enemmän hyötyä, lääkärien tekemästä "vika korvien välissä"-diagnooseista ja turhista psyykelääkkeistä, vai noista sivuista?!
Älkää hyvät ihmiset kannustako häntä jatkamaan noita touhujaan. Niistä voi olla jopa kohtalokkaita seurauksia hyväuskoisille ihmisille.
Tuossakin sisätaudit -palstalla pappa oli tehnyt homealtistusdiagnoosin naiselle, joka oli saanut keskenmenon ja kärsi nyt mm. vatsanpolttelusta ja voimakkaasti haisevasta virtsasta. Kaiken kukkuraksi hän kehotti naista noudattamaan omia hoito-ohjeitaan ja siirtämään lääkärissä käyntiä. Papan testeistä kuulema näkee, onko se edes tarpeen. Loppukehotuksena on vielä välttää turhaa terveyskeskusten ja sairaaloiden kuormittamista. - auttaa homealtistunutta
jestas sentään kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset kannustako häntä jatkamaan noita touhujaan. Niistä voi olla jopa kohtalokkaita seurauksia hyväuskoisille ihmisille.
Tuossakin sisätaudit -palstalla pappa oli tehnyt homealtistusdiagnoosin naiselle, joka oli saanut keskenmenon ja kärsi nyt mm. vatsanpolttelusta ja voimakkaasti haisevasta virtsasta. Kaiken kukkuraksi hän kehotti naista noudattamaan omia hoito-ohjeitaan ja siirtämään lääkärissä käyntiä. Papan testeistä kuulema näkee, onko se edes tarpeen. Loppukehotuksena on vielä välttää turhaa terveyskeskusten ja sairaaloiden kuormittamista.potilasta, kun lääkäreillä menee aika potilaiden rahastamisessa ja keskustelupalstoilla vouhkaamisessa!
- lukenut
kosteusvauriohomeessa, kirjoitti:
Ei siellä mitään TTL:n tutkimuksesta puhuttu.
Ole hyvä ja anna linkki TTL:n sivuille, missä tutkimuksesta on tarkemmin tietoa, tekijät yms. Kyllä noin merkittävästä tutkimuksesta olisi tietoa TTL:n sivuilla, jos sellainen olisi tehty.
Onkohan kysymyksessä taas pappa-smurffin tarinat? Lehden verkkosivuilla oli linkki papan kotisivuille. - päättelet
auttaa homealtistunutta kirjoitti:
potilasta, kun lääkäreillä menee aika potilaiden rahastamisessa ja keskustelupalstoilla vouhkaamisessa!
että tämä nainen olisi ollut homealtistunut?
- TTL.n lääkäri on
lukenut kirjoitti:
Ei siellä mitään TTL:n tutkimuksesta puhuttu.
Ole hyvä ja anna linkki TTL:n sivuille, missä tutkimuksesta on tarkemmin tietoa, tekijät yms. Kyllä noin merkittävästä tutkimuksesta olisi tietoa TTL:n sivuilla, jos sellainen olisi tehty.
Onkohan kysymyksessä taas pappa-smurffin tarinat? Lehden verkkosivuilla oli linkki papan kotisivuille.tämän todennut julkisesti po lehdessä! Ja taitaa olla tähän mennessä ainoa asia mistä olen samaa mieltä TTL.n lääkäreiden kanssa!
- ARMIAS
TTL.n lääkäri on kirjoitti:
tämän todennut julkisesti po lehdessä! Ja taitaa olla tähän mennessä ainoa asia mistä olen samaa mieltä TTL.n lääkäreiden kanssa!
Ei TTL:n lääkäri tuossa artikkelissa ole todennut yhtään mitään sellaista!! Siinä on toimittajan kommentti "tuoreesta tutkimuksesta". Ei mainita yhtään mitään tarkemmin, että mistä ja koska tehdystä ja kenen tutkimuksesta olisi kysymys.
Luultavasti toimittaja on ottanut "tiedon" papan omatekoisesta "tietokannasta" koska lehden verkkosivuilla on linkki sinne.
Uskomatonta touhua..... - papparainen
potilaalle on kirjoitti:
enemmän hyötyä, lääkärien tekemästä "vika korvien välissä"-diagnooseista ja turhista psyykelääkkeistä, vai noista sivuista?!
ihan ite.
- NAURATA ENÄÄ!!!!
ARMIAS kirjoitti:
Ei TTL:n lääkäri tuossa artikkelissa ole todennut yhtään mitään sellaista!! Siinä on toimittajan kommentti "tuoreesta tutkimuksesta". Ei mainita yhtään mitään tarkemmin, että mistä ja koska tehdystä ja kenen tutkimuksesta olisi kysymys.
Luultavasti toimittaja on ottanut "tiedon" papan omatekoisesta "tietokannasta" koska lehden verkkosivuilla on linkki sinne.
Uskomatonta touhua.....Vaikka asiat ovat vakavia, niin tuo sun vouhkaamisesi ON NAURETTAVAN SÄÄLITTÄVÄÄ!!!! Vouhkaa tuolle lehden toimittajalle ja rupea hoitamaan KVHT-altistuneita potilaita rahastamisen sijaan!!!!!!!!
Ps. Kun olet osannut aukaista tietokoneen, niin olet ehkä kuullut puhuttavan hakukoneista, esim google. Mikäli et osaa niin kysy neuvoa! - vastata
NAURATA ENÄÄ!!!! kirjoitti:
Vaikka asiat ovat vakavia, niin tuo sun vouhkaamisesi ON NAURETTAVAN SÄÄLITTÄVÄÄ!!!! Vouhkaa tuolle lehden toimittajalle ja rupea hoitamaan KVHT-altistuneita potilaita rahastamisen sijaan!!!!!!!!
Ps. Kun olet osannut aukaista tietokoneen, niin olet ehkä kuullut puhuttavan hakukoneista, esim google. Mikäli et osaa niin kysy neuvoa!mitenkään tutkimusta koskeviin kysymyksiin?
Ei löydy googlettamalla ei löydy TTL:n sivuilta ei löydy mistään tuota keksimääsi tutkimusta.
Miksi reagoit heittäytymällä härskiksi ja hävyttömäksi aina, kun jäät kiinni väärän tiedon levittämisestä. Niin ei tarvitsisi käyttäytyä, jos kykenisi vastaamaan esitettyihin kysymyksiin. - olen tuon keksinyt,
vastata kirjoitti:
mitenkään tutkimusta koskeviin kysymyksiin?
Ei löydy googlettamalla ei löydy TTL:n sivuilta ei löydy mistään tuota keksimääsi tutkimusta.
Miksi reagoit heittäytymällä härskiksi ja hävyttömäksi aina, kun jäät kiinni väärän tiedon levittämisestä. Niin ei tarvitsisi käyttäytyä, jos kykenisi vastaamaan esitettyihin kysymyksiin.kun en millään muista tuollaista keksintöä??? Olen kyllä tehnyt useita keksintöjä, mutta ei KAIKKI KEKSINNÖT OLE MINUN!!!!!!!!!!
Sinulla POIKA on vielä paljon opittavaa! Jos tuon lehden väittämä ei pidä sinun mielestäsi paikkaansa niin syytä siitä lehteä eläkä minua!!!
Lainaus alkaa-
-lainaus loppuu. - loppuu
vastata kirjoitti:
mitenkään tutkimusta koskeviin kysymyksiin?
Miksi reagoit heittäytymällä härskiksi ja hävyttömäksi aina, kun jäät kiinni väärän tiedon levittämisestä. Niin ei tarvitsisi käyttäytyä, jos kykenisi vastaamaan esitettyihin kysymyksiin.niin ainahan noin käy. Silloin ei voi muuta kuin hyökätä epasiallisuuksilla ja toivoa, että huomio kiinnittyisi pois itse asiasta.
- "tietoa"
olen tuon keksinyt, kirjoitti:
kun en millään muista tuollaista keksintöä??? Olen kyllä tehnyt useita keksintöjä, mutta ei KAIKKI KEKSINNÖT OLE MINUN!!!!!!!!!!
Sinulla POIKA on vielä paljon opittavaa! Jos tuon lehden väittämä ei pidä sinun mielestäsi paikkaansa niin syytä siitä lehteä eläkä minua!!!
Lainaus alkaa-
-lainaus loppuu.olet levittänyt. Vain sinä tiedät, koska sinun pääsi mitäkin keksii. Kelaa muistiasi. 16.7. voi esimerksiksi hyvinkin olla se päivämäärä. Ainakin silloin siitä oli juttuasi Suomi24:ssa:
LAINAUS:
KTL arvioi vuonna 2005, että Suomessa olisi kosteusvauriohomeisten rakennusten määrä noin 80%,
TTL on v.2007 pannut vielä paremmaksi, kosteusvauriohomeisten rakennusten määrä olikin 80-90%!!! Tässä nykyrakentamisessa on aika monta asiaa viturallaan!!! Tarttiskohan tehä jottain?
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Hengittava%20hi rsitalo.htm
LAINAUS PÄÄTTYY
Mikään ei tuossa jutussa pidä paikkaansa todellisuuden kanssa. - summarum:
Tieto on huuhaata, koska luotettavaa lähdettä siihen ei kyetä esittämään. Keskustelua on turha jatkaa, ellei joku lyö pöytään tutkimusviitettä.
- mitään
summarum: kirjoitti:
Tieto on huuhaata, koska luotettavaa lähdettä siihen ei kyetä esittämään. Keskustelua on turha jatkaa, ellei joku lyö pöytään tutkimusviitettä.
tutkimusviitteitä kaivata. Kaikki uppoaa kunhan toistetaan tarpeeksi monta kertaa. Niistä tulee sitten palstan totuuksia, joita ei sovi kyseenalaistaa.
- vähitellen
mitään kirjoitti:
tutkimusviitteitä kaivata. Kaikki uppoaa kunhan toistetaan tarpeeksi monta kertaa. Niistä tulee sitten palstan totuuksia, joita ei sovi kyseenalaistaa.
Tuollainen fanaattinen vouhkaaminen jota täällä käydään aiheuttaa että homesairaita pidetään yhä enemmän hörhöinä. Homeista uskaltaa puhua entistä vähemmän.
- herkistynyt homeille
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen käynyt jo selvittämässä ongelmaani usealla eri palstalla. En kaikilla mahdollisilla kuitenkaan. Eksyin tälle palstalle nyt siitä syystä, että jotkut olivat aiemmin sitä mieltä, että ongelmani syy on kosteusvaurio home. Sillä sitten rupesin noita maitohappobakteerejakin kokeilemaan. Vähän epätoivoisena, että jos sieltä apu löytyisi.
ei ne näy aina testeissä.Luin jostakin allergialehdestä että nykyiset uutteet on laimennettu sellaisiksi että vain kaikista pahimmin altistuneet näkyvät positiivisena.
Jos samoilla uutteilla tehtäisiin testejä kuin 10 vuotta sitten ,kaikki olisivat homeallergiikkoja.Kyllä ne kuule osaa tuolla laitoksissa saamaan postiivisetkin negatiivisiksi.Tämän muista ja jatka vain mhb:ta ja vitamiineja ja puhdista elimistöäsi.Kyllä sää sen selätät.
- kraist
Ihmiset näyttävät ottavan ihan tosissaan tämän papparaisen maitohappovouhotuksen homesairauksien ihmeparantajana.
Maitohappobakteerit edistävät vatsan hyvinvointia kaikilla ihmisillä. Kysymyksessä ei ole mikään kosteusvauriohomealtistuslääke. Pilaantuneen (homeiden saastuttaman) ruuan myrkkyjen imeytymistä verenkiertoon se voi vatsassa jossain määrin ehkäistä.- tietoa maitohapoista
http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys7-04.pdf
Maitohappobakteerit auttavat atoopikkoja
http://www.bioteknologia.info/uutiset/biolaaketiede/fi_FI/maitohappobakteerit/
Maitohappobakteerit
http://newsletter.bbm.fi/Default.aspx?tabid=2895
Maitohappobakteerit saattavat ehkäistä atooppista ihottumaa
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8566823
**
Monikäyttöinen maitohappobakteeri
Kaikki bakteerit, jotka muodostavat käymisteitse sokerista maitohappoa, ovat maitohappobakteereja. Muutoin kyseessä onkin ominaisuuksiltaan varsin vaihteleva joukko. Vastikään on mm. havaittu, että maitohappobakteerit pystyvät sitomaan sinilevien myrkkyä.
http://www.tiedeviikot.fi/index.asp?id=949AA56BEB74474995B10BD38DBC06CA&data=1,URL,http://www.tiedeviikot.fi/modules/page/show_page.asp?id=E63DE0B54E54454F8B2FDFCA5214557C&itemtype=00308B787886459385F296A5AFD4FA74
Maitohappobakteerit suojaavat sydäntä
Tupakoiville ja sydänpotilaille lisäsuojaa maitohappobakteereista
http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/021202_02.html
Maitohappobakteerit / Terveyskirjasto
http://www.tyoterveyskirjasto.fi/tyoterveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=slt00056 - kukaan ei ole
vielä keksinyt lääkettä, jonka turvin altistunut voisi olla kosteusvaurioituneissa tiloissa! Kun ainoa lääke on se ko. tilojen välttäminen. Eihän esim. maitoallergisellekaan ole löydetty lääkettä, jonka turvin hän voisi juoda maitoa, vaan keino on se välttäminen.
- homeahdistus1
tai vähentävät tutkitusti ainakin allergioiden puhkeamista pikkulapsille.
En ole vielä huomannut yhtään tutkimusta niiden tehosta homealtistumisen hoitoon, onko joku muu? - kuinka monesta
tietoa maitohapoista kirjoitti:
http://www.kuopionlaakeinformaatiokeskus.fi/kysymys/kysymys7-04.pdf
Maitohappobakteerit auttavat atoopikkoja
http://www.bioteknologia.info/uutiset/biolaaketiede/fi_FI/maitohappobakteerit/
Maitohappobakteerit
http://newsletter.bbm.fi/Default.aspx?tabid=2895
Maitohappobakteerit saattavat ehkäistä atooppista ihottumaa
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8566823
**
Monikäyttöinen maitohappobakteeri
Kaikki bakteerit, jotka muodostavat käymisteitse sokerista maitohappoa, ovat maitohappobakteereja. Muutoin kyseessä onkin ominaisuuksiltaan varsin vaihteleva joukko. Vastikään on mm. havaittu, että maitohappobakteerit pystyvät sitomaan sinilevien myrkkyä.
http://www.tiedeviikot.fi/index.asp?id=949AA56BEB74474995B10BD38DBC06CA&data=1,URL,http://www.tiedeviikot.fi/modules/page/show_page.asp?id=E63DE0B54E54454F8B2FDFCA5214557C&itemtype=00308B787886459385F296A5AFD4FA74
Maitohappobakteerit suojaavat sydäntä
Tupakoiville ja sydänpotilaille lisäsuojaa maitohappobakteereista
http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/021202_02.html
Maitohappobakteerit / Terveyskirjasto
http://www.tyoterveyskirjasto.fi/tyoterveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=slt00056muustakin aineesta tai valmisteesta (esim. luonnontuotteista) voi löytää lukemattomasti linkkejä. Maitohappobakteeri on vain yksi terveyttä edistävä tuote tuhansien muiden joukossa eikä kenenkään tule ripustautua sen varaan.
- f123ly
homeahdistus1 kirjoitti:
En ole vielä huomannut yhtään tutkimusta niiden tehosta homealtistumisen hoitoon, onko joku muu?"Turun yliopistossa maitohappobakteeritutkimusta tehdään Funktionaalisten elintarvikkeiden tutkimuskeskuksessa professori Seppo Salmisen johdolla. Keskuksessa tutkijoiden mielenkiinto on suuntautunut varsinkin raskasmetalleihin ja hometoksiineihin, joiden sitomiseen spesifiset maitohappobakteerit myös pystyvät.@
|||
Maitohappobakteerit taltuttavat sinilevämyrkkyjä
20.10.2005
Maitohappobakteereista saatetaan saada suojakeino sinilevien erittämiä hermo- ja maksamyrkkyjä vastaan. Turkulaistutkijat ovat todenneet, että maitohappobakteerit pystyvät koeoloissa eliminoimaan lähes täysin sinilevien veteen erittämät myrkyt.
Sinilevämyrkyt ovat voimakkaita aineita, jotka saattavat aiheuttaa suurta vahinkoa ihmiselimistössä. Kulauksessa puuromaista levämassaa voi olla niin paljon syanotoksiineja, että annos olisi lapselle hengenvaarallinen. Toisaalta vaikka annos levämyrkkyä olisi pieni, mutta se tulee säännöllisesti esimerkiksi juomaveden mukana, altistuneen terveys saattaa olla uhattuna.
Åbo Akademin ja Turun yliopiston tutkijaryhmien tutkimusten mukaan tietyillä maitohappobakteerikannoilla on kyky sitoa erittäin tehokkaasti levämyrkkyjä itseensä. ÅA:n dosentti Jussi Meriluodon mukaan tätä maitohappobakteerien kykyä tehdä levämyrkyistä vaarattomia voidaan hyödyntää. Käytännön sovelluksia voisivat olla esimerkiksi talouskohtaiset vesisuodattimet tai valmisteet, joita nauttimalla ihminen voisi vahvistaa suolistonsa bakteerikantaa syanotoksiineja vastaan.
Kokonaisten vesialueiden puhdistamiseen levämyrkyistä maitohappobakteereilla Meriluoto suhtautuu suurin varauksin.
? Sinileväongelmassa hoidossa pääpainon tulee olla ravinnepäästöjen vähentämisessä. Suurten maitohappobakteerimäärien silmitön kylväminen luontoon saattaisi häiritä ekosysteemiä jollakin muulla tavalla. En silti sano, etteikö asiaa voitaisi tutkia laboratorio-oloissa, Meriluoto toteaa.
Suomalaisissa vesilaitoksissa syanotoksiinijäämät onnistutaan yleensä puhdistamaan juomavedestä pois. Tilanne on toinen monissa lämpimän vyöhykkeen maissa, joissa leväongelma on myös ympärivuotinen. ? Havaintojemme käytännön sovelluksissa emme siksi ajattele pelkästään Suomea, vaan uskomme sovelluksilla olevan käyttöä paljon laajemmin, Meriluoto huomauttaa,
Turun yliopistossa maitohappobakteeritutkimusta tehdään Funktionaalisten elintarvikkeiden tutkimuskeskuksessa professori Seppo Salmisen johdolla. Keskuksessa tutkijoiden mielenkiinto on suuntautunut varsinkin raskasmetalleihin ja hometoksiineihin, joiden sitomiseen spesifiset maitohappobakteerit myös pystyvät.
Liisa Koivula
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=3077/news_db=web_lehti2006/type=1 - eivät
f123ly kirjoitti:
"Turun yliopistossa maitohappobakteeritutkimusta tehdään Funktionaalisten elintarvikkeiden tutkimuskeskuksessa professori Seppo Salmisen johdolla. Keskuksessa tutkijoiden mielenkiinto on suuntautunut varsinkin raskasmetalleihin ja hometoksiineihin, joiden sitomiseen spesifiset maitohappobakteerit myös pystyvät.@
|||
Maitohappobakteerit taltuttavat sinilevämyrkkyjä
20.10.2005
Maitohappobakteereista saatetaan saada suojakeino sinilevien erittämiä hermo- ja maksamyrkkyjä vastaan. Turkulaistutkijat ovat todenneet, että maitohappobakteerit pystyvät koeoloissa eliminoimaan lähes täysin sinilevien veteen erittämät myrkyt.
Sinilevämyrkyt ovat voimakkaita aineita, jotka saattavat aiheuttaa suurta vahinkoa ihmiselimistössä. Kulauksessa puuromaista levämassaa voi olla niin paljon syanotoksiineja, että annos olisi lapselle hengenvaarallinen. Toisaalta vaikka annos levämyrkkyä olisi pieni, mutta se tulee säännöllisesti esimerkiksi juomaveden mukana, altistuneen terveys saattaa olla uhattuna.
Åbo Akademin ja Turun yliopiston tutkijaryhmien tutkimusten mukaan tietyillä maitohappobakteerikannoilla on kyky sitoa erittäin tehokkaasti levämyrkkyjä itseensä. ÅA:n dosentti Jussi Meriluodon mukaan tätä maitohappobakteerien kykyä tehdä levämyrkyistä vaarattomia voidaan hyödyntää. Käytännön sovelluksia voisivat olla esimerkiksi talouskohtaiset vesisuodattimet tai valmisteet, joita nauttimalla ihminen voisi vahvistaa suolistonsa bakteerikantaa syanotoksiineja vastaan.
Kokonaisten vesialueiden puhdistamiseen levämyrkyistä maitohappobakteereilla Meriluoto suhtautuu suurin varauksin.
? Sinileväongelmassa hoidossa pääpainon tulee olla ravinnepäästöjen vähentämisessä. Suurten maitohappobakteerimäärien silmitön kylväminen luontoon saattaisi häiritä ekosysteemiä jollakin muulla tavalla. En silti sano, etteikö asiaa voitaisi tutkia laboratorio-oloissa, Meriluoto toteaa.
Suomalaisissa vesilaitoksissa syanotoksiinijäämät onnistutaan yleensä puhdistamaan juomavedestä pois. Tilanne on toinen monissa lämpimän vyöhykkeen maissa, joissa leväongelma on myös ympärivuotinen. ? Havaintojemme käytännön sovelluksissa emme siksi ajattele pelkästään Suomea, vaan uskomme sovelluksilla olevan käyttöä paljon laajemmin, Meriluoto huomauttaa,
Turun yliopistossa maitohappobakteeritutkimusta tehdään Funktionaalisten elintarvikkeiden tutkimuskeskuksessa professori Seppo Salmisen johdolla. Keskuksessa tutkijoiden mielenkiinto on suuntautunut varsinkin raskasmetalleihin ja hometoksiineihin, joiden sitomiseen spesifiset maitohappobakteerit myös pystyvät.
Liisa Koivula
http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=3077/news_db=web_lehti2006/type=1pääasiallisesti imeydy vatsalaukun kautta elimistöön, vaan menevät suoraan verenkiertoon muita reittejä pitkin. Se ero pitäisi ymmärtää.
- besserwisser..
eivät kirjoitti:
pääasiallisesti imeydy vatsalaukun kautta elimistöön, vaan menevät suoraan verenkiertoon muita reittejä pitkin. Se ero pitäisi ymmärtää.
liikkeella, mutta eipa siitakaan apua ole
- f123ly
eivät kirjoitti:
pääasiallisesti imeydy vatsalaukun kautta elimistöön, vaan menevät suoraan verenkiertoon muita reittejä pitkin. Se ero pitäisi ymmärtää.
vaan herkimpien oireilu jo ruoka-aineista joissa on homejäämiä. Mutta tietysti jos asenne on tuo, niin eipä sitä tutkimusta juurikaan voi tehdä...
- hengityssuojailmia
eivät kirjoitti:
suojaamaan hometoksiineilta? Kun se toksiini imeytyykin ihan muita teitä... siis ihon lävitsekö? Tuhoten elimistön pikku hiljaa kokonaan, aiheuttaen sitä astmaa ;-)
- Ming Men
homeahdistus1 kirjoitti:
En ole vielä huomannut yhtään tutkimusta niiden tehosta homealtistumisen hoitoon, onko joku muu?että mhb toimivat suolistossa. Jos suoliston bakteeritasapaino on ok, seuraa siitä että suoliston kautta tapahtuva ravinnon imeytyminenkin toimii paremmin. Ja se taas edesauttaa koko elimistön vastustuskyvyn paranemista ja sitä kautta elimistön kykyä korjata itseään ja torjua "tunkeilijat" (vaikkapa myrkyt,virukset,bakteerit).
Länsimainen lääketiede on muoti-ilmiönä alkanut tutkia ravintoa funktionaalisesti.
Kuitenkin esim. kiinalainen lääketiede on tiennyt jo ajat sitten että ravinnolla ja erityisesti mauilla(karvas,hapan,makea,suolainen,kirpeä) on funktionaalinen merkitys ja sitä käytetään hyväksi myös hoidossa.
Samoin paksusuoli ja keuhkot ovat "pari" kiinalaisessa lääketieteessä. Toisen heikkous heikentää toista ja päinvastoinkin.
..ja homealtistuneilla prakaa molemmat monesti. - suojataan
hengityssuojailmia kirjoitti:
suojaamaan hometoksiineilta? Kun se toksiini imeytyykin ihan muita teitä... siis ihon lävitsekö? Tuhoten elimistön pikku hiljaa kokonaan, aiheuttaen sitä astmaa ;-)
keuhkojen kautta tapahtuvaa altistumista!
Hometalojen myrkyt imeytyvät ihon, sarveiskalvon ja hengitysteiden epiteelin läpi. - f123ly
suojataan kirjoitti:
keuhkojen kautta tapahtuvaa altistumista!
Hometalojen myrkyt imeytyvät ihon, sarveiskalvon ja hengitysteiden epiteelin läpi.riittävästi? Olisiko sairastuneen siis mahdollista suojautua homealtistukselta esim. pihatöissä hengityssuojaimella? Kyselen syystä, että nuo pihatyöt on kielletty, eikä hengityssuojaimiakaan suositeltu käytettäväksi, mutta oliko ohjeet liian tiukat?
- riippuu
f123ly kirjoitti:
riittävästi? Olisiko sairastuneen siis mahdollista suojautua homealtistukselta esim. pihatöissä hengityssuojaimella? Kyselen syystä, että nuo pihatyöt on kielletty, eikä hengityssuojaimiakaan suositeltu käytettäväksi, mutta oliko ohjeet liian tiukat?
altisteiden määrästä ja altistuneen herkkyydestä. Maksimaalinen suoja saadaan suojaamalla myös iho ja silmät. Valtaosalle altistuneista riittänee hyvä hengityssuojain pihatöissä.
- Tuskastunut m.
kuinka monesta kirjoitti:
muustakin aineesta tai valmisteesta (esim. luonnontuotteista) voi löytää lukemattomasti linkkejä. Maitohappobakteeri on vain yksi terveyttä edistävä tuote tuhansien muiden joukossa eikä kenenkään tule ripustautua sen varaan.
Mitä tässä minun tilanteessani tarvitaan, on sellaista toimenpidettä, jolla voisi häätää oireilua aiheuttavan bakteerikannan tai viruksen pois elimistöstä. Ajattelin, että maitohappobakteereja syömällä voisi hyvässä lykyssä onnistua "syrjäyttämään" jonkin sellaisen bakteerin ylivallaan, joka ei ole hyödyksi elimistölleni. Perustan näkemykseni bakteerien tai virusten aiheuttaajana ongelmalleni siihen, että vaivat tulivat itselleni ja kumppanilleni samaan aikaan, vaikka asutaan eri osoitteissa. 2 v. sitten. Silmät rupesi punoittaan, ääni muuttui.. sellaista mitä ei voi vaan "kuvitella"
- eri mieltä kanssasi
kukaan ei ole kirjoitti:
vielä keksinyt lääkettä, jonka turvin altistunut voisi olla kosteusvaurioituneissa tiloissa! Kun ainoa lääke on se ko. tilojen välttäminen. Eihän esim. maitoallergisellekaan ole löydetty lääkettä, jonka turvin hän voisi juoda maitoa, vaan keino on se välttäminen.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettavainen_tarina.txt
- minua haittaa
eri mieltä kanssasi kirjoitti:
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettavainen_tarina.txt
minulla on oma näkemykseni asiasta ja kertaakaan se ei ole vielä pettänyt, joten jatkan kyllä samaan malliin. Olen löytänyt tervehtymisen tien, jotta kuntoni pysyisi edes tällaisena. Joten niin pappa kuin joku muukin voi olla erimieltä kanssani, mutta se ei minua kiinnosta.
- Jokainenhan saa
minua haittaa kirjoitti:
minulla on oma näkemykseni asiasta ja kertaakaan se ei ole vielä pettänyt, joten jatkan kyllä samaan malliin. Olen löytänyt tervehtymisen tien, jotta kuntoni pysyisi edes tällaisena. Joten niin pappa kuin joku muukin voi olla erimieltä kanssani, mutta se ei minua kiinnosta.
kärsiä aivan niin paljon kuin haluaa.
Totuushan on se, että kosteusvauriohome tuhoaa tuota tarpeellista bakteerikantaa ja jos niitä ei palauteta elimistöön takaisin heti, niin seuraavaksi hoidetaankin noiden em.n tuhojen aiheuttamaa infektiokierrettä antibiooteilla, joka itsessään pahentaa kierrettä tuhoamalla myöskin nämä tarpeelliset bakteerit!
No onneksi osa lääkäreistä määrää antibiootinkin rinnalle näitä maitohappobakteereja. Valitettavasti näitä asioista tietäviä lääkäreitä on vieläkin turhan vähän! - muitakin bakteereja on!!!!!!
Mitä tässä minun tilanteessani tarvitaan, on sellaista toimenpidettä, jolla voisi häätää oireilua aiheuttavan bakteerikannan tai viruksen pois elimistöstä. Ajattelin, että maitohappobakteereja syömällä voisi hyvässä lykyssä onnistua "syrjäyttämään" jonkin sellaisen bakteerin ylivallaan, joka ei ole hyödyksi elimistölleni. Perustan näkemykseni bakteerien tai virusten aiheuttaajana ongelmalleni siihen, että vaivat tulivat itselleni ja kumppanilleni samaan aikaan, vaikka asutaan eri osoitteissa. 2 v. sitten. Silmät rupesi punoittaan, ääni muuttui.. sellaista mitä ei voi vaan "kuvitella"
Nyt kannattaisi tsekata jokin muu yhteinen tekijä, jos homealtistuminen ei sitä ole.
Yhteinen matka?
Toisen toisella tartuttama tauti? - mistään jääräpäisyydestä,
Jokainenhan saa kirjoitti:
kärsiä aivan niin paljon kuin haluaa.
Totuushan on se, että kosteusvauriohome tuhoaa tuota tarpeellista bakteerikantaa ja jos niitä ei palauteta elimistöön takaisin heti, niin seuraavaksi hoidetaankin noiden em.n tuhojen aiheuttamaa infektiokierrettä antibiooteilla, joka itsessään pahentaa kierrettä tuhoamalla myöskin nämä tarpeelliset bakteerit!
No onneksi osa lääkäreistä määrää antibiootinkin rinnalle näitä maitohappobakteereja. Valitettavasti näitä asioista tietäviä lääkäreitä on vieläkin turhan vähän!kun vältän menemästä kosteusvaurioituneisiin tiloihin ja menen ulos silloin, kun siellä pystyn ilman oireita hengittelemään. Näin vältän myös niitä mainostamiasi antibioottikuureja. Taitaa täällä olla muitakin vouhkaajia kuin pappa.
- Tuskastunut m.
muitakin bakteereja on!!!!!! kirjoitti:
Nyt kannattaisi tsekata jokin muu yhteinen tekijä, jos homealtistuminen ei sitä ole.
Yhteinen matka?
Toisen toisella tartuttama tauti?Siis mehän ollaan oltu yhdessä koko ajan. Toinen meistä kävi ns. vieraissa, ennen kuin oireet alkoivat ja olen pitänyt sitä lähes varmana alkulähteenä oireille. Sen jälkeen käytiin kaikenlaisissa testeissä, mutta näytti siltä, että kaikki on kunnossa, tauteja/sairauksia ei löytynyt.
Miten matkustaminen sitten mielestäsi liittyy tähän? Ei olla matkusteltu, mutta jos sieltä ulkomailta jokin bakteeri tulisi ja leviäisi täällä suomessa ihmisten lähikontaktissa toisesta toiseen, niin sekö sitten jäisi kehoon aiheuttaen em. oireita, eikä koskaan katoaisi sieltä? Sitäkö tarkoitit? Kaksi vuotta oireet olleet.
Homeasuntokin tullut useasti mieleen tai yliherkkyys luonnon homeille, koska useita samoja oireita on kuin homealtistuneilla yleensä, lukuunottamatta väsymystä, päänsärkyä, infektioita, heikentynyttä vastustuskykyä.. Näitä meillä EI ole. Emme oleskele yhdessä osiotteessa pysyvästi ja molemmilla omat asunnot, joten lienee sittenkin epätodennäköistä. Sitä vaan pitää epätoivoisena kokeilla kaikkea mahdollista parannuskeinoa. - se tuonkin
mistään jääräpäisyydestä, kirjoitti:
kun vältän menemästä kosteusvaurioituneisiin tiloihin ja menen ulos silloin, kun siellä pystyn ilman oireita hengittelemään. Näin vältän myös niitä mainostamiasi antibioottikuureja. Taitaa täällä olla muitakin vouhkaajia kuin pappa.
oli kirjoittanut. Helppo tunnistaa omaperäisistä kirjoitusvirheistä. Kirjoittelee välillä ilman nimimerkkiä beesatakseen itseään.
- (""""...
Siis mehän ollaan oltu yhdessä koko ajan. Toinen meistä kävi ns. vieraissa, ennen kuin oireet alkoivat ja olen pitänyt sitä lähes varmana alkulähteenä oireille. Sen jälkeen käytiin kaikenlaisissa testeissä, mutta näytti siltä, että kaikki on kunnossa, tauteja/sairauksia ei löytynyt.
Miten matkustaminen sitten mielestäsi liittyy tähän? Ei olla matkusteltu, mutta jos sieltä ulkomailta jokin bakteeri tulisi ja leviäisi täällä suomessa ihmisten lähikontaktissa toisesta toiseen, niin sekö sitten jäisi kehoon aiheuttaen em. oireita, eikä koskaan katoaisi sieltä? Sitäkö tarkoitit? Kaksi vuotta oireet olleet.
Homeasuntokin tullut useasti mieleen tai yliherkkyys luonnon homeille, koska useita samoja oireita on kuin homealtistuneilla yleensä, lukuunottamatta väsymystä, päänsärkyä, infektioita, heikentynyttä vastustuskykyä.. Näitä meillä EI ole. Emme oleskele yhdessä osiotteessa pysyvästi ja molemmilla omat asunnot, joten lienee sittenkin epätodennäköistä. Sitä vaan pitää epätoivoisena kokeilla kaikkea mahdollista parannuskeinoa.kaikenlaisissa testeissä?? siis mitä?
-sukupuolitaudit,myös hiv -kö?
-ette ole matkustaneet,edes virossa? jos ei, niin ei matkat voi olla syynä
-homeoireita kuten väsymys,päänsärky,infektiot,heikentynyt vastustuskyky ei ole eikä hajuhaittaa tms kotona,ja kaksi oireilee vielä eri asunnoissa
Menkää yhdessä lääkäriin jos molemmilla samat vaivat,miettikää mitä asioita teette yhdessä (pöllyyttelettekö maria tms) vai käyttekö kuntosalilla ja juotte "terveysjuomia". Jostakin sieltä ja niiden välistä se totuus varmasti löytyy. Tuskin täältä keskustelupalstalta.
- nim.kokemusta on
että tuommoinen aika ei merkitse vielä mitään.Itse söin vitamiineja ja mhb:ta kunnon ruokavaliolla joka päivä ainakin 2-3 vuotta ennenkuin tuloksia alkoi syntymään ja tulokset ovat olleet hyviä.Elämänlaatu kyllä paranee.Älä vain heitä kesken!!Äläkä lannistu!!!Lopussa kiitos seisoo!!!
Nykyajan ihimiset on liian hätääsiä.Kaikki pitäisi saada heti ,tässä ja nyt.Ja jos elimistö on huonossa kunnossa ei se hetkessä korjaannu vaan sen kanssa on tehtävä töitä!!!Sitkeästi.!!
Kerroppa sitte muutaman vuuen kuluttua miten voit:)- nykysin terve
"Odotin että sitkeäksi muuttunut sylki notkistuisi. Ja että poltteleva kurkkuni ja käheytynyt, madaltunut ääneni palautuisi ja jaksaisin taas puhua, sekä laulaa. Tai että tukkoisen tuntuinen nenä tuntuisi taas avoimelta, "liimainen" peite katoaisi ja olisi mukava hengittää ja tuntea täysillä kesän tuoksut. Tai että punoittavat, rähmivät ja kipuilevat silmäni kirkastuisivat, eivätkä vaurioituisi niin nopealla tahdilla kun oireilun aikana on tapahtunut. Tai että kirvelevä virtsarakko ja virtsan voimakas haju, sekä kirvely ulostaessa ja peräaukon toistuva kutina lievittäisi."
En syö, enkä ole syönyt mitään lääkkeitä. Minulla ei ole todettu mitään sairauksia. Minulla ja kumppanillani on olleet nämä oireet kaksi vuotta ja me asutaan eri osoitteissa. "
Myönnän ettei energia riittänyt kaikkien riitelyiden lukemiseen, mutta uskallanpa silti tulla sanomaan: hiivasyndrooma kuulemma pahenee homeisissa taloissa, ja nuo oireet viittaa just siihen. Tää kurja vaiva voi tarttua sukupuoliteitsekin, ja olettaisin että kuitenkin vietätte kumppaninne ja sinä toistenne luona aikaa ja syötte usein yhdessä?
Eli just tää suoliston bakteerikanta on pielessä, ja sitä kautta tulee ties mitä oireita. länsimainen lääketiede hoitaa oireita, ei niiden syytä. Eli kuurille vaan, lukekaa vaikka jouko pursiaisen kirja hiivasyndrooma & luonnonmukaisen hoidon opas. Ruokavalion ym lisäks hoitoon kuuluu just osana maitohappobakteerit. Kai ne yksinäänkin auttaa, mutta suosittelisin kyllä hoitamaan homman ihan juurta jaksain.
Itsellä on hoidon jälkeen hävinny kurkkukipu, kutinat, kaasunmuodostus ja iho-ongelmat.
- DDS++
Kapselit pitää ottaa kokonaisina, että pääsevät vaikutuspaikkaansa, lukiko ohjeessa että rikkoa, itse olen niellyt ne...
- Neuvoja1
DDS-mhb tuotteessa ON VAIN L-a ja Bif-bakteerit joilla saadaan immuuni-järjestelmä kuntoon, jolloin 6x2h välein mitatun pintalämmön keskilämpö= 36,4......36,8ast.C.>>>>>>>>>>>> MUTTA JO TULLEET VAURIOT elimistössä tarvitsee >>>Antibiootti-bakteerin jolla lievä-laasja-alainen tulehdus pystytää'n parantamaasn-Ei onnistu Lääke-antibiootilla, koska se tuhoaa juuri po Pro'biootteja!
............jatkuu.
*KosteusVaurio-myrkyille altistuneen hoito menee näin pähkinänkuoressa:
A. Oireilu-osumista poistuu noin puolet(=50%) kun muutat puhtaisiin tiloihin.
...
>>>B. Loput oire-osumat ovat jo-tulleita vaurioita elimistössäsi, joiden korjaamiseksi tarvitaan Lactobacillus-bulgaricus Antibiootti-bakteeri lievän-mutta laaja-alaisen tulehduksen parantamiseen kahden tärkeimmän:
1.Lactobacillus-asidophilus ja
2.Bifidobacterium-bifidum ja/tai lactis lisäksi.
>>>Huom! Jäljelle jääneet noin 20-oiretta ovat Lääke-tieteelle PARANTUMATTOMIA(!!?) sairaus-oireita, he kun eivät halua ymmärtää että Antibiootin korvaaja on keksitty jo.
Ei "pyörää" tarvitse uudestaan keksiä!
...
C. Kun kymmenkertaistat La Lb Bif hyötybakteereiden saannin(=10kapselia/vrk), niin paranet myöskin 10x nopeammin!
...
D. Kun kolme-kymmentäkertaistat La Lb Bif hyötybakteereiden saannin(=30kapselia/vrk), niin 1x30kapselin annos vastaa Antibiootti- kuuria, jonka voit turvallisesti toistaa tarvittaessa useampanakin päivänä!
...
E. Olet terve vasta sitten kun:
1. 6x2h välein toistetun pintalämmön(=kainalosta)-mittauksen keskiarvo on 36,4-36,8 C astetta, sekä
2. Oiretesti-osumat ovat 5-osumaa, tai alle(=0.....5), sekä
3. CRP-arvosi(=verestä) on 3, tai alle(=0....3)!
...
F. Käytä Oiretestin tulkinta-ohjeita käänteisenä kun parannat itseäsi-mm hajuste-yliherkkyytesi katoaa kun oireilusi laskee alle 17-osumaan!
Huom: Älä käytä tähän hoitoon lääke-antibioottia! Jatkuu...............
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/kvht-altistuneen-oiretesti/#top
Molemmat testit löytyvät:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/tee-oiretestikvht-tee-immuunitestiimmuunijarjestelman-heikkeneminen/#top
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1363975- 881952
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151841Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi541438Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541432Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1321358VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991302- 701186
- 691053
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1151040