Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

huomenna ^__^

nina-nana

huomenna radio rockilla esikuunnellaan kornin uutta albumia klo 18. Mahtavaa ^_^!!!!!!

3

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • __....-----

      Uus levy vaikuttaa pienten maistiaisten jälkeen loistavalta. On saanut myös todella hyviä arvosteluja jenkeissä. Mm. yhdessä hehkutettiin: "Vuoden 2007 paras levy", "Kornin paras levy". Ootan malttamattomasti keskiviikkoa, jollon saan noutaa levyn lopulliseen kuunteluun. Tähän asti oon malttanu mieleni. Sehän on ollut jo pitkään kuultavissa Kornin Myspace sivuilla. Tai en tiedä onko enää.

    • Pyhä Jorma

      itse odotan levyä todella kovasti (huomenna sen aion ostaa..), mutta ensimmäisillä kuunteluilla en oikein saanut otetta noihin biiseihin, vaikkakin luulen että ne vaativat useamman kuuntelukerran... oli kyllä radio rockilta mahtava homma soittaa niitä biisejä etuläteen \m/

      • omaan nimeen

        Vaatii useita kuuntelukertoja avautuakseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe