Olisko kellään tietoa mitä voisi tehdä kun virtalukko välillä "hirttää" kiinni. Lähtee taas toimimaan kun aikansa niivittää tai auttaa ruuvimeisselillä. Katselin netistä uutta virtalukkoa, vaan eipä löytynyt. Kävisköhän esim. 850:n lukko, niitä löytyisi.
volvo 460 dl virtalukko kangertelee
8
4255
Vastaukset
- jpessrt
Ajattelin vaan kun itellä v40 ja tekee sellaista,
että avain ei liiku sitten yhtään virtalukossa
(tekee n. kerran muutamassa kuukaudessa). Menee
ohi kun vähän renkuttaa. Taitaa olla varmaan
samoja vikoja kun sullakin, en tiedä käykö 850
lukko sinnulle, voisi käydäkin, entäpä kävisiköhän tuo v40 autoon. Kuitenkin, harmillinen vika.- made in holland
Sitä juuri se tekee mullakin, mietin että milloinhan avian katkeaa..
Eiköhän tuohon saa Käyttöautosta lukonpohjan. Omaani 440 ostin ja maksoi muistaakseni 65 e, nehän on muuten aika identtiset osiltaan. Huono puoli on että tulee oma avain virtalukkoon
- Hakea
Bilialta, maksaa 58e uusi. Uuudet avaimet tosiaan tulee mukaan 3 kpl
- halvemmaks
Hakea kirjoitti:
Bilialta, maksaa 58e uusi. Uuudet avaimet tosiaan tulee mukaan 3 kpl
tulee ku luovutat koko paskan purkaamoon
- tämä juttu..
halvemmaks kirjoitti:
tulee ku luovutat koko paskan purkaamoon
Volvl on paras auto :-)
- kangerteli
ja lopuksi avain katkesi sisään. osta uusi virtalukon pohja. pultit rautasahan terällä katki, painat lukituksen pientä nappia ja vaihdat niin jopas toimii jälleen. jos itse teet osa maksaa noin 20€.
- Tomppa 1001
Moi Mulla ois virtalukko sulle,tilasin ruotsista mut en laittanut 60euroo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818