Kasvoista lukeminen

CariDa

Mieltäni on jo jonkin aikaa vaivannut asia nimeltä kasvoista lukeminen. En tiedä onko se noituutta vai onko se vaan hyvää ihmistenlukutaitoa?

Aihe kiinnostaa kovasti koska itse kykenen tekemään tällaisia juttuja... Olen lukenut monen ihmisen kasvoista asioita, jotka kertovat henkilön luonteesta (milloinkaan en tiedä kuinka paljon siitä olen kertonut), sekä menneisyydestä. (Mainittakoon tässä että ikinä en tee analyyseja muiden ihmisten kuullen, koska, kuten olen huomannut, joskus saattaa esille tulla asioita, joita henkilön parhaimmat ystävätkään eivät tiedä ja siksi haluan pitää ne edelleen salaisina muilta.) Useimmiten ihmiset säikähtävät minua ja minua on monesti sanottu noidaksi ym. kykyni takia, harvemmin epäonnistun arvailuissani, sillä nimenomaan arvailujahan ne ovat...kai? Olen myös huomannut että kyky on kehittynyt vuoden sisällä jonkin verran, suurin piirtein siitä lähtien kun rupesin niitä omaksi ja muiden huviksi tekemään.

Uskon Jumalaan mutta en kuitenkaan voi sanoa olevani uskovainen siinä hienossa merkityksessään. En siis lue raamattua yms... En kuulu mihinkään muuhunkaan uskonlahkoon enkä tiedä onko kykyni lukea ihmisten kasvoista kuitenkin sidoksissa johonkin lahkoon? Noituuteen? Onko saman kokeneita? Olisi hauska saada kuulla muiden ajatuksista, sillä asia kiinnostaa minua.

16

4456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cyberanimus

      Ihmiset viestivät paljon ei-verbaalisesti, itseasiassa yli 50% on muuta kuin sanallista kommunikaatiota. Joskus ihmiset hämmentyvät keskustellessaan toistensa kanssa ja tämä yleensä johtuu verbaalisen ja ei-verbaalisten viestien ristiriidasta. Ei-verbaalinen viestintä on yleensä vaistonvaraista ja sen tulkitseminen on usein miten myös samanlaista. Joillakin ihmisillä on intuitiivinen kyky kuitenkin tulkita noita hyvinkin hinovaraisia viestejä ja se saattaa hämmentää niitä, jotka eivät ole tottuneet keskustelemaan tämänlaisen ihmisen kanssa.

      Hmm... pitkä sepustus mutta vastatakseni kysymyksiisi, niin kyseessä ei ole noituus vaan hyvää ihmisenlukutaito. Eikä se ole sidoksissa mihinkään muuhun kuin alkukantaisiin vaistoihin ja alitajuntaan. Tätä taitoa myös opetetaan ja sen voi oppia suhteellisen helpostikin, joillakin se vaan on luontevampaa kuin toisilla.

      Ja sitten vielä miten tälläinen ihmisten "lukeminen" onnistuu (myös ne menneet ja muut jutut ihan tuntemattomistakin). Jokainen meistä ilmentää itseään mm. vaatetuksen ja tiettyjen kehoasentojen ja eleiden kautta. Useat puoskari-ennustajat(enkä nyt tarkoita tätä ketjua aloittanutta) "lukevat" uhriensa (asiakkaidensa) ulkoisesta olemuksesta mm. statuksen (työläinen, työtön, keskiluokkaa, jne.), henkisen tilan (stressaantunut, surullinen, ahdistunut, huolissaan, jne.), yleisen persoonallisuuden (kasvoissa näkyy esim. juonteissa ja silmistä ihmisen iloisuus, pessimistisyys, avoimuus, jne.) sun muuta sälää. Muu "ennustelu" onkin sitten arvailua ja korttien yms. ennusvälineiden sisällön muovaamista ko. henkilöön sopivaksi. On yllättävää kuinka paljon voi myös itse vaikuttaa muiden ihmisten mielipiteisiin itsestään tietoisesti muuttamalla omaa non-verbaalista viestintäänsä.

      • hyvä vastaus

        Tuo on pelkkää psykologiaa.

        Yliluonnollista höpötystä ei ole olemassakaan. Se on nähty jo niin monta kertaa kun on ennustuksia alettu ihmettelemään että loppujen lopuksi ne eivät pitäneetkään paikkaansa.

        Sen sijaan taas persoonan tulkinta esimerkiksi astrologiassa on hyvin helppo tehdä. Siihen ei tarvita kuin noita taitoja ja vóila, siinä on tulkinta valmiina ja ihmiset uskovat että tähdet muka näyttivät sen astrologille.

        Ihmisillä on loistava taito yhdistää näkemiään asioita, jotka eivät oikeasti liity toisiinsa, siten että ne muka liittyisivät toisiinsa. Yksi tällainen on astrologi ja astrologinen tähtikartta, sekä tulkinta.

        Jos kuitenkin paneudutaan syvemmälle yhteen aiheeseen, esimerkiksi juuri karttaan, silloin huomataan että se on pelkkää höpötystä. Tulkinta varmaankin pitää paikkansa, koska se on astrologin tekemä ja tarkastelema, mutta itse karttaa siinä menossa ei tarvita vaikka se eittämättä luo uskottavuutta asiakkaan silmissä.


      • Allrighty
        hyvä vastaus kirjoitti:

        Tuo on pelkkää psykologiaa.

        Yliluonnollista höpötystä ei ole olemassakaan. Se on nähty jo niin monta kertaa kun on ennustuksia alettu ihmettelemään että loppujen lopuksi ne eivät pitäneetkään paikkaansa.

        Sen sijaan taas persoonan tulkinta esimerkiksi astrologiassa on hyvin helppo tehdä. Siihen ei tarvita kuin noita taitoja ja vóila, siinä on tulkinta valmiina ja ihmiset uskovat että tähdet muka näyttivät sen astrologille.

        Ihmisillä on loistava taito yhdistää näkemiään asioita, jotka eivät oikeasti liity toisiinsa, siten että ne muka liittyisivät toisiinsa. Yksi tällainen on astrologi ja astrologinen tähtikartta, sekä tulkinta.

        Jos kuitenkin paneudutaan syvemmälle yhteen aiheeseen, esimerkiksi juuri karttaan, silloin huomataan että se on pelkkää höpötystä. Tulkinta varmaankin pitää paikkansa, koska se on astrologin tekemä ja tarkastelema, mutta itse karttaa siinä menossa ei tarvita vaikka se eittämättä luo uskottavuutta asiakkaan silmissä.

        Astrologiaa aina arvostelevat ne, jotka eivät siihen ole millään lailla perehtyneet. En minäkään mene biologille laukomaan, että sopulien lisääntymiseen vaikuttaa ensisijassa NASA:n vuosittaisten avaruuslentojen määrä, koska en tiedä sopuleista juuri mitään. Isaac Newton totesi arvostelevalle tuttavalleen, tiedemies hänkin, että: "MINÄ olen perehtynyt astrologiaan, SINÄ et!" Tutustu alaan, jonka olet leimaamassa humpuukiksi. Vanha "teesi-antiteesi-synteesi" pätee tässäkin tapauksessa. Nyt esitit vain antiteesin tuntematta itse teesiä.

        "Jos kuitenkin paneudutaan syvemmälle yhteen aiheeseen, esimerkiksi juuri karttaan, silloin huomataan että se on pelkkää höpötystä. Tulkinta varmaankin pitää paikkansa, koska se on astrologin tekemä ja tarkastelema, mutta itse karttaa siinä menossa ei tarvita vaikka se eittämättä luo uskottavuutta asiakkaan silmissä."

        Sitäpaitsi yllä on loistava esimerkki itsensä pussiin puhumisesta. Myönnät, että astrologin tekemä tulkinta on oikein. Ainoa, mitä et kaipaa, on se paperille/näytölle piirretty kuvio:D. Juuri näin...


      • itseni pussiin
        Allrighty kirjoitti:

        Astrologiaa aina arvostelevat ne, jotka eivät siihen ole millään lailla perehtyneet. En minäkään mene biologille laukomaan, että sopulien lisääntymiseen vaikuttaa ensisijassa NASA:n vuosittaisten avaruuslentojen määrä, koska en tiedä sopuleista juuri mitään. Isaac Newton totesi arvostelevalle tuttavalleen, tiedemies hänkin, että: "MINÄ olen perehtynyt astrologiaan, SINÄ et!" Tutustu alaan, jonka olet leimaamassa humpuukiksi. Vanha "teesi-antiteesi-synteesi" pätee tässäkin tapauksessa. Nyt esitit vain antiteesin tuntematta itse teesiä.

        "Jos kuitenkin paneudutaan syvemmälle yhteen aiheeseen, esimerkiksi juuri karttaan, silloin huomataan että se on pelkkää höpötystä. Tulkinta varmaankin pitää paikkansa, koska se on astrologin tekemä ja tarkastelema, mutta itse karttaa siinä menossa ei tarvita vaikka se eittämättä luo uskottavuutta asiakkaan silmissä."

        Sitäpaitsi yllä on loistava esimerkki itsensä pussiin puhumisesta. Myönnät, että astrologin tekemä tulkinta on oikein. Ainoa, mitä et kaipaa, on se paperille/näytölle piirretty kuvio:D. Juuri näin...

        Ehkäpä sanoisit täysin päinvastaista jos tosiaan tietäisit mistä puhutaan.

        Kartta on pelkkä mekaaninen kuvaus. Kartta ei kerro mitään, se ei näytä yhtään mitään, eikä sillä tee mitään. Ai miksi?

        No siksi että astrologi tulkitsee ainoastaan sitä asiakasta joka on tullut hänen luokseen. Kartta ei ole työkalu, se ei ole mitään, se ei ole väylä parempaan itsetuntemukseen, se ei kelpaa edes vessapaperiksi. Ainoa funktio sillä kartalla on luoda uskottavampi kuva astrologista ja hänen ammattitaidostaan. Todellisuudessa astrologi ei sitä karttaa tarvitse lainkaan.

        Kyllä sinäkin näet ihmisestä kaikenlaista ensisilmäyksellä vaikka kyseinen ihminen ei olisi sanonut sinulle vielä mitään. Sinä teet olettamuksia jotka omassa kokemusmaailmassasi näyttävät ja tuntuvat oikeilta. Astrologi käyttää tuota samaa taitoa hyväkseen, mutta ei se ole mitään yliluonnollista tai sellaista että "planeetat kertoisivat". Sellainen kyky on kaikilla ihmisillä.

        Kun tuohon "tulkintaan" lisätään vielä ympäripyöreydet jotka pitävät kaikilla ihmisillä paikkansa, niin eikö tulkinta silloin ole eittämättä ihan oikea? Onko siinä jotain astrologista tai yliluonnollista, no ei tasan ole. Se on pelkkää psykologiaa jota käytetään uskottavuuden luomisessa. Onko siinä mitään informatiivista tai sellaista joka yksilöisi sen asiakkaan, no ei ole, koska asiakas omassa päässään vääntelee niistä astrologin sanoista ihan omat tulkintansa.

        Tuon näkee todella hyvin sellaisissa tulkinnoissa jotka tehdään näkemättä asiakasta. Ne ovat täynnä ympäripyöreyksiä jotka muka tarkoittavat jotain. Mitähän tarkoittaa esimerkiksi "peppipitkätossumainen"? Eiköhän meissä jokaisessa ole tuollaista peppipitkätossumaisuutta, miehissäkin. Sinä voit tulkita tuon kuvauksen ihan omalla tavallasi, ihan niinkuin minäkin. Pitääkö se paikkansa? Kyllähän se pitää, mutta kun kysytään että mitä hemmettiä se oikein oikeasti kertoo, niin silloin menee sormi suuhun.

        Että se siitä pussiin puhumisesta taas tällä kertaa.

        Ottaisit sinäkin asioista ihan oikeasti selvää niin näkisit sinäkin vihdoin millaista paskanjauhamista astrologia todellisuudessa on. Jos haluat opiskella astrologiaa ja uskoa siihen, niin eikö sitä kannattaisi silloin tutkia myös kriittisesti ja usealta eri kantilta? Minä olen aikaisemmin uskonut siihen, mutta en usko enää.

        Sitäpaitsi tuo Isaac Newton vertaus ei kerro tai todista yhtään mitään. Hän oli oman aikansa nero ja hänen teoriansa ovat eittämättä nerokkaita, mutta hänen lausahduksensa ei tee astrologiasta edelleenkään millään tavalla uskottavampaa tai oikeassa olevaa, vaikka Newton olisi sitä kuinka puolustellut.

        Ja sinä taas et tiedä sitä kuinka paljon minä olen perehtynyt astrologiaan, että jätän sen kommentin ihan omaan arvoonsa.


      • tolkun tapainen
        itseni pussiin kirjoitti:

        Ehkäpä sanoisit täysin päinvastaista jos tosiaan tietäisit mistä puhutaan.

        Kartta on pelkkä mekaaninen kuvaus. Kartta ei kerro mitään, se ei näytä yhtään mitään, eikä sillä tee mitään. Ai miksi?

        No siksi että astrologi tulkitsee ainoastaan sitä asiakasta joka on tullut hänen luokseen. Kartta ei ole työkalu, se ei ole mitään, se ei ole väylä parempaan itsetuntemukseen, se ei kelpaa edes vessapaperiksi. Ainoa funktio sillä kartalla on luoda uskottavampi kuva astrologista ja hänen ammattitaidostaan. Todellisuudessa astrologi ei sitä karttaa tarvitse lainkaan.

        Kyllä sinäkin näet ihmisestä kaikenlaista ensisilmäyksellä vaikka kyseinen ihminen ei olisi sanonut sinulle vielä mitään. Sinä teet olettamuksia jotka omassa kokemusmaailmassasi näyttävät ja tuntuvat oikeilta. Astrologi käyttää tuota samaa taitoa hyväkseen, mutta ei se ole mitään yliluonnollista tai sellaista että "planeetat kertoisivat". Sellainen kyky on kaikilla ihmisillä.

        Kun tuohon "tulkintaan" lisätään vielä ympäripyöreydet jotka pitävät kaikilla ihmisillä paikkansa, niin eikö tulkinta silloin ole eittämättä ihan oikea? Onko siinä jotain astrologista tai yliluonnollista, no ei tasan ole. Se on pelkkää psykologiaa jota käytetään uskottavuuden luomisessa. Onko siinä mitään informatiivista tai sellaista joka yksilöisi sen asiakkaan, no ei ole, koska asiakas omassa päässään vääntelee niistä astrologin sanoista ihan omat tulkintansa.

        Tuon näkee todella hyvin sellaisissa tulkinnoissa jotka tehdään näkemättä asiakasta. Ne ovat täynnä ympäripyöreyksiä jotka muka tarkoittavat jotain. Mitähän tarkoittaa esimerkiksi "peppipitkätossumainen"? Eiköhän meissä jokaisessa ole tuollaista peppipitkätossumaisuutta, miehissäkin. Sinä voit tulkita tuon kuvauksen ihan omalla tavallasi, ihan niinkuin minäkin. Pitääkö se paikkansa? Kyllähän se pitää, mutta kun kysytään että mitä hemmettiä se oikein oikeasti kertoo, niin silloin menee sormi suuhun.

        Että se siitä pussiin puhumisesta taas tällä kertaa.

        Ottaisit sinäkin asioista ihan oikeasti selvää niin näkisit sinäkin vihdoin millaista paskanjauhamista astrologia todellisuudessa on. Jos haluat opiskella astrologiaa ja uskoa siihen, niin eikö sitä kannattaisi silloin tutkia myös kriittisesti ja usealta eri kantilta? Minä olen aikaisemmin uskonut siihen, mutta en usko enää.

        Sitäpaitsi tuo Isaac Newton vertaus ei kerro tai todista yhtään mitään. Hän oli oman aikansa nero ja hänen teoriansa ovat eittämättä nerokkaita, mutta hänen lausahduksensa ei tee astrologiasta edelleenkään millään tavalla uskottavampaa tai oikeassa olevaa, vaikka Newton olisi sitä kuinka puolustellut.

        Ja sinä taas et tiedä sitä kuinka paljon minä olen perehtynyt astrologiaan, että jätän sen kommentin ihan omaan arvoonsa.

        Kasvoista lukeminen on minuakin jostain ihmeen syystä alkanut parina viime vuonna kiinnostaa.Olen lukenut kirologiasta artikkeleita(käsistä lukeminen), mutta kasvoista en ole nähnyt vastaavia juttuja.Olen tehnyt omia teorioitani kasvonpiirteistä, juonteista jne.Siinä on se ansa, että rupeaa näkemään omia teorioita tukevia asioita kenties liikaa, jolloin jutusta se vähäinenkin tieteentapainen(elkee tarttukaatten tähän)haihtuu pois.Valtiomiehistä(pressat,ministerit jne.)olen havainnut, että otsassa pystyjuonteet ovat varsin yleisiä.Esim. M.Ahtisaaren otsa on kuin Haminan kaupungin kartta viistoine pystyjuovineen.Mutta, että tottako, no, jatkan tsekkailua...


      • Kyynikonvikaa?
        itseni pussiin kirjoitti:

        Ehkäpä sanoisit täysin päinvastaista jos tosiaan tietäisit mistä puhutaan.

        Kartta on pelkkä mekaaninen kuvaus. Kartta ei kerro mitään, se ei näytä yhtään mitään, eikä sillä tee mitään. Ai miksi?

        No siksi että astrologi tulkitsee ainoastaan sitä asiakasta joka on tullut hänen luokseen. Kartta ei ole työkalu, se ei ole mitään, se ei ole väylä parempaan itsetuntemukseen, se ei kelpaa edes vessapaperiksi. Ainoa funktio sillä kartalla on luoda uskottavampi kuva astrologista ja hänen ammattitaidostaan. Todellisuudessa astrologi ei sitä karttaa tarvitse lainkaan.

        Kyllä sinäkin näet ihmisestä kaikenlaista ensisilmäyksellä vaikka kyseinen ihminen ei olisi sanonut sinulle vielä mitään. Sinä teet olettamuksia jotka omassa kokemusmaailmassasi näyttävät ja tuntuvat oikeilta. Astrologi käyttää tuota samaa taitoa hyväkseen, mutta ei se ole mitään yliluonnollista tai sellaista että "planeetat kertoisivat". Sellainen kyky on kaikilla ihmisillä.

        Kun tuohon "tulkintaan" lisätään vielä ympäripyöreydet jotka pitävät kaikilla ihmisillä paikkansa, niin eikö tulkinta silloin ole eittämättä ihan oikea? Onko siinä jotain astrologista tai yliluonnollista, no ei tasan ole. Se on pelkkää psykologiaa jota käytetään uskottavuuden luomisessa. Onko siinä mitään informatiivista tai sellaista joka yksilöisi sen asiakkaan, no ei ole, koska asiakas omassa päässään vääntelee niistä astrologin sanoista ihan omat tulkintansa.

        Tuon näkee todella hyvin sellaisissa tulkinnoissa jotka tehdään näkemättä asiakasta. Ne ovat täynnä ympäripyöreyksiä jotka muka tarkoittavat jotain. Mitähän tarkoittaa esimerkiksi "peppipitkätossumainen"? Eiköhän meissä jokaisessa ole tuollaista peppipitkätossumaisuutta, miehissäkin. Sinä voit tulkita tuon kuvauksen ihan omalla tavallasi, ihan niinkuin minäkin. Pitääkö se paikkansa? Kyllähän se pitää, mutta kun kysytään että mitä hemmettiä se oikein oikeasti kertoo, niin silloin menee sormi suuhun.

        Että se siitä pussiin puhumisesta taas tällä kertaa.

        Ottaisit sinäkin asioista ihan oikeasti selvää niin näkisit sinäkin vihdoin millaista paskanjauhamista astrologia todellisuudessa on. Jos haluat opiskella astrologiaa ja uskoa siihen, niin eikö sitä kannattaisi silloin tutkia myös kriittisesti ja usealta eri kantilta? Minä olen aikaisemmin uskonut siihen, mutta en usko enää.

        Sitäpaitsi tuo Isaac Newton vertaus ei kerro tai todista yhtään mitään. Hän oli oman aikansa nero ja hänen teoriansa ovat eittämättä nerokkaita, mutta hänen lausahduksensa ei tee astrologiasta edelleenkään millään tavalla uskottavampaa tai oikeassa olevaa, vaikka Newton olisi sitä kuinka puolustellut.

        Ja sinä taas et tiedä sitä kuinka paljon minä olen perehtynyt astrologiaan, että jätän sen kommentin ihan omaan arvoonsa.

        Kamalan piristävää, kun joillakin on noin paljon voimaa ja energiaa. Eiköhän se ole skorpioni siellä, tai jokin muu voima-merkki. Neptunus heikoimmillaan minulle tekee tosi hyvää, että joku on voimissaan. Kiitos!


      • Allrighty
        itseni pussiin kirjoitti:

        Ehkäpä sanoisit täysin päinvastaista jos tosiaan tietäisit mistä puhutaan.

        Kartta on pelkkä mekaaninen kuvaus. Kartta ei kerro mitään, se ei näytä yhtään mitään, eikä sillä tee mitään. Ai miksi?

        No siksi että astrologi tulkitsee ainoastaan sitä asiakasta joka on tullut hänen luokseen. Kartta ei ole työkalu, se ei ole mitään, se ei ole väylä parempaan itsetuntemukseen, se ei kelpaa edes vessapaperiksi. Ainoa funktio sillä kartalla on luoda uskottavampi kuva astrologista ja hänen ammattitaidostaan. Todellisuudessa astrologi ei sitä karttaa tarvitse lainkaan.

        Kyllä sinäkin näet ihmisestä kaikenlaista ensisilmäyksellä vaikka kyseinen ihminen ei olisi sanonut sinulle vielä mitään. Sinä teet olettamuksia jotka omassa kokemusmaailmassasi näyttävät ja tuntuvat oikeilta. Astrologi käyttää tuota samaa taitoa hyväkseen, mutta ei se ole mitään yliluonnollista tai sellaista että "planeetat kertoisivat". Sellainen kyky on kaikilla ihmisillä.

        Kun tuohon "tulkintaan" lisätään vielä ympäripyöreydet jotka pitävät kaikilla ihmisillä paikkansa, niin eikö tulkinta silloin ole eittämättä ihan oikea? Onko siinä jotain astrologista tai yliluonnollista, no ei tasan ole. Se on pelkkää psykologiaa jota käytetään uskottavuuden luomisessa. Onko siinä mitään informatiivista tai sellaista joka yksilöisi sen asiakkaan, no ei ole, koska asiakas omassa päässään vääntelee niistä astrologin sanoista ihan omat tulkintansa.

        Tuon näkee todella hyvin sellaisissa tulkinnoissa jotka tehdään näkemättä asiakasta. Ne ovat täynnä ympäripyöreyksiä jotka muka tarkoittavat jotain. Mitähän tarkoittaa esimerkiksi "peppipitkätossumainen"? Eiköhän meissä jokaisessa ole tuollaista peppipitkätossumaisuutta, miehissäkin. Sinä voit tulkita tuon kuvauksen ihan omalla tavallasi, ihan niinkuin minäkin. Pitääkö se paikkansa? Kyllähän se pitää, mutta kun kysytään että mitä hemmettiä se oikein oikeasti kertoo, niin silloin menee sormi suuhun.

        Että se siitä pussiin puhumisesta taas tällä kertaa.

        Ottaisit sinäkin asioista ihan oikeasti selvää niin näkisit sinäkin vihdoin millaista paskanjauhamista astrologia todellisuudessa on. Jos haluat opiskella astrologiaa ja uskoa siihen, niin eikö sitä kannattaisi silloin tutkia myös kriittisesti ja usealta eri kantilta? Minä olen aikaisemmin uskonut siihen, mutta en usko enää.

        Sitäpaitsi tuo Isaac Newton vertaus ei kerro tai todista yhtään mitään. Hän oli oman aikansa nero ja hänen teoriansa ovat eittämättä nerokkaita, mutta hänen lausahduksensa ei tee astrologiasta edelleenkään millään tavalla uskottavampaa tai oikeassa olevaa, vaikka Newton olisi sitä kuinka puolustellut.

        Ja sinä taas et tiedä sitä kuinka paljon minä olen perehtynyt astrologiaan, että jätän sen kommentin ihan omaan arvoonsa.

        ... kun pseudointellektuelli yrittää "todistaa" jotain oikeaksi, tässä tapauksessa astrologian paikkansapitämättömyyttä, ei siitä synny lasta eikä paskaa (anteeksi alatyyli).

        Newton-siteerauksen ainoa tarkoitus oli todeta, että suutari pysyköön lestissään. En usko, että tunnet astrologiaa, muuta kuin 7päivää-tasolla. Ja mitä siihen karttaan ja ihmistenlukutaitoon tulee, niin eiköhän suurin osa astrologeista tee tulkintansa juuri kartan perusteella ihmistä tapaamatta. Hyvä ystävä, sitähän astrologia nimeenomaan on - kartanlukua!

        "Jos haluat opiskella astrologiaa ja uskoa siihen, niin eikö sitä kannattaisi silloin tutkia myös kriittisesti ja usealta eri kantilta? Minä olen aikaisemmin uskonut siihen, mutta en usko enää."

        -Mikäli kyse on tieteen harjoittamisesta, ei uskolla ole sen kanssa mitään tekemistä :D

        En viitsi enää väitellä asiasta. Hyvää kesää!


    • Dipl.luontaisterapeutti

      Televisiosta tuli ohjelma, kuinka jossain ulkomailla joku luki ihmistä pakaroista ja hyvin meni. Minä luen ihmistä korvista, koska olen opiskellut kiinalaista lääketiedettä. Jokainen siis käyttää lahjojaan, niin kuin parhaaksi katsoo ja auttaa kanssaihmisiään. Oikein hyvä!

      • perinteistä ja tunnettua

        Kiinalaiset ovat jo muinaisina aikoina tutkineet ihmisen kasvoja joista on määritelty paitsi luonteen piirteet myös hänen elämänsä kulku. Jos joitakin kiinnostaa niin tietoa voi löytyä "siang mien" nimellä.


    • minimimim

      Mulla ei ollenkaan noin selvää, mutta jossain tapauksissa jotenkin "näen" tiettyjä juttuja ja taipumus näyttää jonkun verran iän myötä vahvistuneen.

      Käytäntö on opettanut luottamaan tähän... Mitään menneisyyttä tms. en pysty lukemaan, mielenkiintoista että se on mahdollista yleensä.

      Hieno taito sulla:)

    • hmmmmmmmm

      Kasvoista lukeminen ei todellakaan ole noituutta vaan biologinen vaisto. Eläimet tulkitsevat paljon eleiden ja(myös hajujen)pohjalta. Ihmisellä on kaikki nuo vaistot, me emme vain puhumisen tarpeeltamme usein niitä käytä vaan uskomme (turhaan)enemmän sanoja. Rikoksiakin selvitetään usein kasvojen ilmeitä analysoimalla (se on tietenkin vain yksi tekijä tutkimuksessa)

    • personologiasta/fysiologias...

      Kyllä kasvoista lukeminen on ihan totta, onhan niitä ammattilaisiaki jotka tekee sitä hommaa. Kiinalaisten keksintö se on niinku joku tos aiemmin jo sanokin. Kasvon jokaisesta osasta voidaan tulkita eri asioita eikä se oo iha helppoa oppia. Silmien,korvien, poskiluiden, leuan, nenän, kulmakarvojen ym. muodosta ja koosta tulkitaan eri asioita liittyen henkilön luonteeseen, tulevaisuuden näkymään, menneisyyteen, menestykseen, terveyteen yms. Itse kiinnostuin kasvoista lukemisesta vähän aikaa sitten ja lainasin kirjastosta pari siihen liittyvää kirjaa (joista voi sit vaikka kattoa onko omat "kykynsä" näyttäytyneet oikeiksi :p) En siis ole mikää ammattilainen mutta tiedän vaan, että ihan totta se sellanen homma on. :p Eikä siihe tarvi mitää astrologiaa.. :)

    • helmijaville

      Hei. Ystävättärelläni on silmienvälissä nenän ja otsan välisellä aluella selvä ruudun (korttipelien maa) merkki. Olisin tiedustellut olisiko kenelläkään ollut tulkintaa kyseisestä merkistä tai jotain hyvää internetsivua, josta voisin tulkita itse kasvojen uurteiden merkityksiä.
      Hyvää kevättä kaikille!
      Terveisin: Helmi

      • Paul Nogier

        Onko ystävättärelläsi kroonisia niskakipuja, kenties kulumia kaularangassa? Asiaa voi selvittää käymällä kuvauttamassa kaularanka.


    • kasvotus

      Itse olen pyrkinyt lukemaan ihmisiä ja tunnetiloja ja pienestä asti. henkilön pupillien reaktioiden, oikeiden psykologisesti rakennettujen kysymysten, kasvon piirteiden muutosten tavalla. totuutta hakiessani etsin ensin henkilön kasvoilta "totuutta" pyrkiä antamaan kysymyksiä joittenka vastaus on päivän selvä. lempiväri? toyota vai honda? kysymyksiä joihin ihmisen on helppo vastata rehellisesti. tästä jatkan luomalla pitemmän kaavan kautta keskustelua haluttuun tietoon ja samalla hänen huomaamatta laittavan kysymyksiä jotka perustuu totuuten/valheesen, pyrkiä lajittelemaan ihmisen kasvoin piirteistä muutosta aikaisempiin "totuuksin" rakentaa kysymys litannia joka niin sanotusti puhuu toisen pussiin. ja samalla lukea henkilön kasvoilta muutoksia, kiusaantuneisuutta, "arkaapaikkaa".

      Hyvä tapa harjoitella on sinulle puolitutun kanssa. pyytä häntä kirjoittamaan 25 kysymystä. ja antamaan 10vaihtoehtoa per kysymys.. mikäli henkilö ei paljasta sanoja sanomalla (suurin osa oikeaa vastausta sanoessaan tekee muista poikkeavan liikken silmillä). Ne jotka eivät heistä paljasta. tai et vain huomannut eroavaisuutta. voit luoda 2-3 lauseeseen joka luo automaattisesti kysymyksiä kyseisistä vaihtoehdoista..

      Esim. Mitä olen harrastanu 5v? (1. lue kehoa mikäli lajit ovat fyysisiä).
      Kickboxing, Kehonrakennus, taitouinti, Judo, jääkiekko, sähly, koripallo?

      käytä omaa tietoutta luomalla vastaväiteittä jokaisesta harrastuksesta; oliko kickboxingissa vai judossa 3erää? vastaus tulee erinlailla riippuen ihmisen omista kokemuksista asiaan.."haha, ei judossa oo mitn eriä.. ja kai kickboxingis on 4?5?". kyseinen vastaus luo judon lähemmäks totuutta kuin kickboxingin..

      Tärkeintä on osata tulkita koko kasvoja sekä kehoa.
      myös tärkeää erottaa puheen painotus.
      apua on laajasta tietoudesta asioihin jolla tiedon kalastaminen toisesta lukemisella on helpompaa.

    • Anonyymi

      Toiset tykkää vaan syödä ja nukkua ja toiset on vain hieman erilaisia kuten sinä ja minä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe