hei,nyt kun ovat nuo matkustussäännöt tiukentuneet niin osaako kukaan kertoa saako nasolin nenäsumutteen viedä koneeseen.tarvitsen laskeutuessa ja noustessa niin allergiälääkkeen ja nasoliinin.huomattu tehoavan korviin koska paine koskee minuun niin kovasti.mulla ei ole alkuperäispakkausta jäljellä sumutteesta mutta riittääkö jos sen laittaa esim.mini-grip pussiin
nenäsumute lentokoneessa
7
7751
Vastaukset
- tätitäti
- jos on niin
Nasolin nestettä? Jos on niin sinne pussiin. Minusta se on jauhetta mutta laita vrmuudeksi niin ei tule ongelmia.Eikä mitään laatikkoa tarvita, ei todellakaan. ja lisää tuolta...http://www.ilmailuhallinto.fi/Nesteiden_kuljetus
- nestemäistä
on se sitten tippa tai suihkemuodossa.-
- tarkka kaveri
nestemäistä kirjoitti:
on se sitten tippa tai suihkemuodossa.-
mutta kun on lääke niin ei tarvita pussia.
- Turvatarkastaja
tarkka kaveri kirjoitti:
mutta kun on lääke niin ei tarvita pussia.
Nenäsuihketta ei tarvitse todellakaan laittaa sinne pussiin(kyllä sen voi laittaa, mutta ei ole pakko), kun se luokitellaan lääkkeeksi. Jos joku rupeaa ryttyilemään asiassa, niin käske lukea Finavian ohje uudemman kerran koneelta.
- El-Tonto
Nasolinia näyttäisi olevan ainakin käsikauppalääkkeenä vain 10 ml:n pakkauksissa ja max nestemäärä per tuote Ilmailuhallituksen mukaan saa olla 100 ml.
Mikäli epäilyttää, mene lääkäriin ja hae resepti sumutetta varten, sitten ei kukaan voi väittää mitään vastaan.
Outoa tämä nestekyttäys sikäli on, että turvatarkastuksen jälkeen matkustaja saa mennä kauppaan ja ostaa 40 % alkoholia, joka on syttyvää nestettä.- hate
Viimevuoden marraskuusssa turvatarkastuksessa vyönsolki hälytti joten tutkivat manuaalisesti. Olin unohtanut juuri tuollaisen Nasolin sumuttimen reisitaskuun josta tarkastja sen löysi, luki pullon etikettiä ja antoi sen takaisin.Ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246