Moikka! Palasin juuri Intian matkaltani, josta vietin 2,5 viikkoa Sivananda Ashramissa Keralassa. Hirmu ikävä on jokapäiväisiä satsangeja ja chantingia. Ja meditointia hiljaisuudessa... Onko Helsingissä mitään paikkaa tai temppeliä jossa voisi käydä meditoimassa rauhallisessa ympäristössä ja laulamassa muiden kanssa?
Chanting @ Helsinki
5
980
Vastaukset
- ruoholahdessa
ruoholahdenkatu 24 sijaitsee krishnatemppeli
helsingissä. mutta temppelipresidentti ei oikein pidä naisista joten häntä kannattaa välttää. ja jotkut muutkin ovat erittäin outoja siellä. - Madhava
Jakautuneilla tahoilla ovat tällä hetkellä etsimäsi asiat. Esimerkiksi Helsingin Krishna-temppelistä löydät kirtanan (chanting), rauhan meditointiin löydät metsistä ja meren rannoilta.
Ei vielä ole sellaista optimaalista ratkaisua Helsingin hindulaiseen troposfääriin valitettavasti ilmentynyt, joka täyttäisi kaikki tarpeesi / tarpeemme. - HÖRHÖR
viikottain Helsingissä,
eli Pyhän Äiti Amman oppilaat (Sri Mata Amritanandamay)
tietoa löydät osoitteesta
http://www.amma.fi/ - siellä voi chantata
Sorry toi mun edellinen vuodatus temppelipresidentistä.
Siis ihan hyvä paikka chantata on Hare Krishna
temppelissä Ruoholahdenkatu 24 .- Meditaatioässä.!!
Paras paikka meditaatioon on paikka joka on hiljainen ja pieni,siellä kuulet äänen paremmin.!
Jos meditoit äänettömästi niin suosittelen samaa paikkaa,jossa ääni kaikuu ja huone on pieni.Hur Hur.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848