Apua seborreaan

Helpottunut

Hei, halusin jakaa kokemukseni seborrean oireet parantavasta tuotteesta, eli minulla oireet kasvoilla olevasta ihottumasta hävittänyt kokonaan Neurtogena-niminen saippua. Minulla on tuosta jo yli kymmenen vuoden kokemus, eli olen todella huomannut, että tuo saippua auttaa ainakin minulla. Ongelmana on, että kyseistä tuotetta ei nykyisin saa Suomesta.

Nuo Neutrogenan tuotteet, joita nykyisin on myynnissä Suomessa, eivät ainakaan minulla tehoa, eivät shampoot, eivätkä pesunesteet. Olen ostanut saippuaa työmatkoilla keski-euroopasta tai Amerikasta. Nyt äitiyslomalla löysin yhden verkkokaupan englannista, jossa tuota saippuaa on myynnissä. Saksalaisita verkkoapteekeista en saippuaa löytänyt, joten lieneekö saippuaa enää myynnissä Saksassakaan.

Tuote on todella edullinen ja tehokas, joten olisi mukava kuulla, onko tuosta muille seborreaa sairastaville apua. Verkkokaupasta tilattunakin postikuluineen tuote tulee halvemmaksi kuin useimmat Suomessa kyseiseen vaivaan myytävät tuotteet. Minulla tosiaan on tuo ihottuma pääosin vain kasvoissa ja hiusrajassa, ei niin pahana päänahassa.

8

2460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilata

      Hei

      Mistä löysit sen sivun jossa tuota saippuaa on.
      Olisipa mahtavaa jos saisi vain saippualla pestä kasvot ja iho paranisi sillä.
      Kuulostaa liian hyvältä.
      Itse joudun laittamaan kamalaa nizoral rasvaa ja pestä samoin shampoolla hiuksia lähes joka päivä ja jos jää väliin pesut pariksi päivää niin heti alkaa kutina ja punoitus.
      Olen etsinyt iät ja ajat apua jo täältä netistä
      ja sattumalta laitoin hakuun "apu seborreaan" ja tuli kirjoituksesi
      kerrotko lisää saippuasta. Kuinka usein peset sillä ja kiinnostaisi tietää se, että huomaatko seborrea oireita mitenkään etukäteen.
      Minä nimittäin huomaan sen jopa huonona olona ja väsymyksenä ja sitten alkaa mieletön kutina ja hiusten rasvoittuminen.
      Eli koko ruumis kärsii tästä kun se on oikein paha.

      • täälläkin kutisee

        Kävin dermatologilla joka kertoi, että stressi on yleinen syy/osasyy seborrean laukeamiseen. Luin myös jostain, että seborrean aiheuttaa pityrosporum hiivasieni. Oletteko te kokeilleet hiivatonta ruokavaliota apuna seborreaan?

        Vähän tuntuu vain siltä, että kun se on kerran tullut niin se tulee helposti myös takaisin.

        Kiitokset Neutrogena-vinkistä! Kokeilen.


      • Helpottunut

        Verkkokauppa josta tilasin on expresschemist, linkki saippuoihin: http://www.expresschemist.co.uk/category_1958_neutrogena.html.
        Tilasin tavallista saippuaa (näkyy olevan erikseen myös kuivalle iholle) useamman kappaleen. Tulivat maksamaan postikuluineen noin 6 euroa kappale. En tilannut muuta, joten paketti oli suht pieni ja tulivat postilaatikkoon vajaan viikon kuluttua tilauksesta. Maksu onnistui helposti luottokortilla.

        En ole huomannut ihottuman yhteyttä muuhun terveydentilaan, melkeinpä tuo on jatkuva riesa, jos ei tuota Neutrogena saippuaa ole käytössä. Välillä ihottuma oli useamman vuoden pois, kun asuin paikkakunnalla, jossa vesi oli kuivattavan tuntuista, tuon huomasi esim. hapsottavista hiuksista. Muilla paikkakunnilla asuessa ihottuma on vaivannut ennen kuin keksin tuon saippuan ja nyt välillä, kun se pääsi loppumaan.

        Olen käyttänyt saippuaa ihon ollessa huono aamuin illoin. Kun sitten tilanne helpottaa, riittää harvempikin käyttö. Toivon todella, että tuosta saippuasta olisi apua muillekin, minulla se auttaa todella tehokkaasti, vajaassa viikossa tosi surkeankuntoinen iho muuttuu todella hyväksi eikä ihottumasta ole enää tietoakaan. Olisi mukava kuulla täällä kokemuksia, onko muille tuosta ollut apua.


      • kun kerroit
        Helpottunut kirjoitti:

        Verkkokauppa josta tilasin on expresschemist, linkki saippuoihin: http://www.expresschemist.co.uk/category_1958_neutrogena.html.
        Tilasin tavallista saippuaa (näkyy olevan erikseen myös kuivalle iholle) useamman kappaleen. Tulivat maksamaan postikuluineen noin 6 euroa kappale. En tilannut muuta, joten paketti oli suht pieni ja tulivat postilaatikkoon vajaan viikon kuluttua tilauksesta. Maksu onnistui helposti luottokortilla.

        En ole huomannut ihottuman yhteyttä muuhun terveydentilaan, melkeinpä tuo on jatkuva riesa, jos ei tuota Neutrogena saippuaa ole käytössä. Välillä ihottuma oli useamman vuoden pois, kun asuin paikkakunnalla, jossa vesi oli kuivattavan tuntuista, tuon huomasi esim. hapsottavista hiuksista. Muilla paikkakunnilla asuessa ihottuma on vaivannut ennen kuin keksin tuon saippuan ja nyt välillä, kun se pääsi loppumaan.

        Olen käyttänyt saippuaa ihon ollessa huono aamuin illoin. Kun sitten tilanne helpottaa, riittää harvempikin käyttö. Toivon todella, että tuosta saippuasta olisi apua muillekin, minulla se auttaa todella tehokkaasti, vajaassa viikossa tosi surkeankuntoinen iho muuttuu todella hyväksi eikä ihottumasta ole enää tietoakaan. Olisi mukava kuulla täällä kokemuksia, onko muille tuosta ollut apua.

        tuosta saippuasta

        Aion ainakin kokeilla tuota ja jos toimii
        niin mahtava juttu

        Mies 39v


      • kuulla
        kun kerroit kirjoitti:

        tuosta saippuasta

        Aion ainakin kokeilla tuota ja jos toimii
        niin mahtava juttu

        Mies 39v

        oletko kokeillut saippuaa ja jos niin onko ollut mitään apua???olisin kiitollinen tiedosta


      • avun saanut
        kuulla kirjoitti:

        oletko kokeillut saippuaa ja jos niin onko ollut mitään apua???olisin kiitollinen tiedosta

        Itse en ole kokeillut saippuaa, mutta ihan kotoisesta Suomesta on löytynyt ainakin minulle hyvä apu.
        Sattumoisin kokeilin kerran Nivea Sensitive-sarjan päivävoidetta ja yllätyksekseni inhottava punainen, kutiava ja hilseileva ihottuma hävisi kasvoilta 4-5 päivässä. Pari päivää siten ostin uuden purkin, kun olin välillä käytänyt muita voiteita ja ihottuma oli taas päässyt pahaksi. Helpotusta tuli heti.


      • mulla myös seborrea
        Helpottunut kirjoitti:

        Verkkokauppa josta tilasin on expresschemist, linkki saippuoihin: http://www.expresschemist.co.uk/category_1958_neutrogena.html.
        Tilasin tavallista saippuaa (näkyy olevan erikseen myös kuivalle iholle) useamman kappaleen. Tulivat maksamaan postikuluineen noin 6 euroa kappale. En tilannut muuta, joten paketti oli suht pieni ja tulivat postilaatikkoon vajaan viikon kuluttua tilauksesta. Maksu onnistui helposti luottokortilla.

        En ole huomannut ihottuman yhteyttä muuhun terveydentilaan, melkeinpä tuo on jatkuva riesa, jos ei tuota Neutrogena saippuaa ole käytössä. Välillä ihottuma oli useamman vuoden pois, kun asuin paikkakunnalla, jossa vesi oli kuivattavan tuntuista, tuon huomasi esim. hapsottavista hiuksista. Muilla paikkakunnilla asuessa ihottuma on vaivannut ennen kuin keksin tuon saippuan ja nyt välillä, kun se pääsi loppumaan.

        Olen käyttänyt saippuaa ihon ollessa huono aamuin illoin. Kun sitten tilanne helpottaa, riittää harvempikin käyttö. Toivon todella, että tuosta saippuasta olisi apua muillekin, minulla se auttaa todella tehokkaasti, vajaassa viikossa tosi surkeankuntoinen iho muuttuu todella hyväksi eikä ihottumasta ole enää tietoakaan. Olisi mukava kuulla täällä kokemuksia, onko muille tuosta ollut apua.

        Valmistaja on lopettanut jostain syystä kyseisen tuotteen valmistamisen,vahinko.
        Sitä ei enää ole ainakaan tuon verkkokaupan varastossa.
        Kun löytäis jostain muualta vanhaa varastoa.


    • Mulle on kyseiseen ihottumaan auttanut pihkasalva,käyttänyt n4kk.Sitä saa apteekista ja luontaistuotteena.Itse oon tilannut tilapuoti.net.Aluksi oli epäilevä,koska mitkään kortisoonisalvat,eikä muutkaan lääkkeet,esim korvakäytävien turpoamiseen ei auttanu,nyt oon saanut diagnoosin,vaikka eihän se diagnoosi kyllä mitään paranna.Outo siinä mielessä tämä vaiva,että syntyä ei tarkalleen tiedetä ja oikein hoitosuosituksiakaan oo,kuin suuntaa antavia.Tuosta pihkasalvasta löytyy googlesta tietoa,yksi lahtelainen lääkäri on väitellyt aiheesta,kuusenpihkaa siihen käytetään,joka sisältää myös antibioottisia vaikutuksia.Joku vanha lappalainen keino parantaa myös vaikeat sääri- ja makuuhaavat.Voihan olla,että ei kaikille tepsi,mutta kokeilulla ei paljoa häviä.Nää ihottumat ovat toisinaan todellisia mysteereitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe