Onko hyviä ehdotuksia mitä tuoreelle isälle voisi ostaa lahjaksi? Isän selviytymispakkaus tuli jo kavereilta, joten pitäisi keksiä jotain merkityksellistä mitä vaimo antaisi.
Vastaukset 6
- määvaan
valokuva-albumi kultasepänliikkeestä (tai sitten ihan tavallinenkin käy) johon kaiverrat (kunhan nimi on selvilä) "iskä ja maija/matias" tai "kasvu isäksi" tai mitä sitten keksit.
ja sisälle keräät tulevina vuosina valokuvia joissa iskukki touhuilee pienokaisensa kanssa. syntymä ja ensi kerran sylissä, yhteinen eka vaipanvaihto, kylvetys, ruokailu, ulkoilu jne.. mistä ikinä ehditkin napata kuvia.
sit on tietysti nää perinteiset tylsät kellot ja korut ja viskipullot... - lisääidiootteja
Jos vaimo ei itse keksi lahjaansa, kyseessä tuskin on 'merkityksellinen lahja vaimolta'. Se on vain tavara.
- hankin omalle
miehelleni, kun aikoinaan uskalsimme hypätä vapaaseen pudotukseen, vanhemmuuteen.
- isä 79
Mä ainakin haluisin viinapullon.
- mapee
ainakin lähipiirissä uudet isät kantaa erilaisia isä-aiheisia paitoja innolla. Kukin vähän eri tyylisiä.
MLL_llä on ollut ainakin ihan asiallisia ja muualta löytyy niitä vähn muunkinlaisia. - Anonyymi
Mun mielestä koskettavin on tehdä “kirje vauvalta isille” ja laittaa se kehystettynä ekan yhteiskuvan kanssa. Kirjoitat vauvan äänellä pari riviä siitä, miten isi on jo nyt tärkeä – se itkettää monesti ja on just vaimolta merkityksellinen.
Jos haluut jotain pysyvää seinälle, personoitu juliste vauvan nimellä, syntymäajalla ja mitoilla toimii. Mä tilasin tällasen Muokkikselta ja laatu oli tosi kiva, meni heti olohuoneen seinälle: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554