Missä ootte harrastanu autoseksiä ? parkkipaikalla, pellon vieres, kaupungilla, kotipihalla vai missä ? Haluttais kokeilla sitä mut ei tuu mitään sopivaa ja rauhallista paikkaa mieleen, tai ollaan vaan mietitty että missä olis sopiva paikka pysähtyä ..
Autoseksi
6
5357
Vastaukset
- kaupparatsu50
Voi silloin kun himot iskee ei kovin kummaa paikka tarvitse etsiä,
Auto parkkiin ja hommiin,
onnistuu parkkipaikoilla, jopa bussipysäkillä - ...
tänää pitäis kokeilla kun ei kotiin viititä heti mennä, haen mies ystävän kotiin (ollut 3 viikkoa poissa) onhan se varmaan parasta noin extempore mutta onhan niitäkin pareja jotka tapaavat toisensa salaa ja tekevät sen sitten autossa, kaippa seki paikka on jostain keksitty. enkä halua että siitä kävelis ihmisiä ohi niin paljoa, eli siis en tahdo olla mikään näyteikkuna. mutta ahdas auto ja himot kuulostaa todella hyvältä, paikka pitäis vaan löytää ..
- kaupparatsu50
haluatko tulla kyytiini joku ilta niin voin näyttää sinulle paikkoja useitakin,
ehkä haluat kokeillakin
ota yhteyttä [email protected]
- Imettäjä...
Imetin kerran erästä himokasta naista penikselläni eräällä syrjäisellä parkkipaikalla syystalvella, jolloin pimeää tuli jo klo 17 aikoihin... * ah * ;)
- Harrastanut auto
Sexiä yleensä metsätien varsilla , minulla on vakituinen salainen rakastajatar (työkaverini vaimo)
- Anonyymi00006
Olin yksin käymässä ravintolassa, hyvät oli tanssit ja sain pientä hyväilyäkin osaksi se lämmitti mieltäni, lähdin tansseista tuntia aikaisemmin että saan kyydin kotia takseja ei näkynyt ja oli vähän tuulta ja olin kesämekossa liikkeellä.
puoli tuttutumma poika ajoi viereen, tarvitko kyytiä kuskistin sisälle, sopiiko sinne takana kaksi ja etupenkki varattu.
nousin takapenkille ja lähettiin menemään kuski sanoi pitää Asko viedä ensin, pojat parikymppisiä minä itse neljä seiska. Jo mennessä kädet hieroi rintoja yritin estellä mutta nännit oli erimieltä kun toinen koski paljaaseen rintaa sanoi nännit kovina ylä osa lähti heti alas vähän pelotti suu tuli heti nänniin kiinni toinen piti käsistä.
Tilanne oli erikoinen mutta jännä en voinut mitään ja alkoi tuntua hyvältä käsi meni housuihin se oli viimmeinen piste, valahdin märäksi ja tosi märäksi kun näin kalun rintojen imijältä se oli pitkä ja ohut poika työntyi jalkatilaan housut rutisi kun veti alas ja alkoi nuolemaan vedin mekon altani että ei kastu poika nousi ja kyselemättä työntyi sisään en ole koskaan tuntenut semmoista tunnetta minua otetaan vieressä oleva runkkasi kaluaan nostin jalat etupenkin päälle se tunne että mimut melkein raiskataan tulin heti poika kiihytti tahtiaan ja ruiski sisään ja voimalla tunsin miten lensi perille monta kertaa.
Poika nousi keskelle ja sanoi toiselle pane sinä poika epäroi en minä ole koskaan katsoin poikaa jannoin lentosuukon poika konttasi eteeni otin kalusta ja ohjasin sisään kuiskasin haluan olla ensimmäisesi ja kuiskasin sievästi nauti sain sievää panoa nostin rintoja sain kiihkeitä imuja nänniin tunsin että nyt tulee kieni karjaisu ja spermaa tuli syvälle.
Laittelin mekkoa kun kuski sanoin pojat asutte tässä, molemmat kiitti ja nousi pois kuski vei Askon aika lähelle, nousin puhumaan kuskille penkin välistä, kuski kysyi tuleeko puheita kun noin tekivät naurahdin ei tule. Katsoin kuskin lahjetta siellä oli kunnon kalu kosketin kalua kuiskasin vietkö kotia kuski nauroi no vien tietenkin vaikka tuli mutkaa matkaan.
Kuskin kalu kasvoi vielä katsoin ja kosketin kuski kysyi pysähdytäänkö kuiskasin pysähdytään aja tuonne parkkipaikan reunaan.
Kuski tuli taakse sanoin olet Marco laskin olkaimet huulet imi arkoja nännejä vedin mekkoa ylemmäs housuja ei enää ollut oli jossakin lattialla katsoin housun laskua, voi luoja mikä kalu musta ja punertava iso terska kysyin saanko ja käännyin kontalleen imin paksua kalua ja ihastelin Marco sanoi älä pitkään käännyin seljälleen.
Sain ensikertaa isoa mustaa ei voi olla kiimasempi kuin minä olin silloin Marco osasi välillä nopeaan välillä sievästi olin niin kiimapillu kuin voi olla Marco sanoi ihanasti, kulta minä tulen sain heti tunteen haluan annan ja orgasmi tuli väkisin voimalla tunsin miten syvällä oli ja laski sisään.
Marco katsoi minua ja hymyili onko hyvä kyyti suukotin ihanin koskaan.
Kotona oli hiljaista lapset nukkui ukko kursasi ja tuoksui viinalle, hyväilin sievästi hellää pillua ja nukahdin.
Aamulla iski paniikki tarttuiko mitään, meni viikkja mitään ei tarttunut miehenkin kanssa oli pitkästä aikaa kiihkeää.
Kerroin eräänä iltana miehelleni haluaisin seksiä autossa, se hyväili kovia nännejä ja kuiskas no se pitää toteuttaa.
Lähdetään, kysyin mitä päälle, mieheni sanoi vaikka se kesämekko ei muuta, katsoin miestäni eikö muuta hymyili ei muuta.
Ajeltiin pitkin katuja mieheni hyväili paljasta jalkaa hellästi kosketti rintaa mekon päältä, kuiskasin eikö jo kokeiltas, mieheni ajoi keskustaan, valoja odotellessa kosketti paljasta pillua olin ollut valmis jo pitkään kuiskasin päätä jo.
Mieheni avasi housujaan autoja oli ympärillä hymyili onneksi on tummat ikkunat, kalu ilmestyi kovana ja kiiltävänä turvavyö avautu mieheni kuiskasi pane se selän takaa ja loppui piippaus, päästiin liikkeelle Asko otti niskasta ja painoi päätäni imin kalua.
Auton liikkuessa imin kunnolla Asko pysäytti parkki paikalle ajoi istumen taakse ja kaatoi selkänojaa kun nousin päälle Asko katsoi olet tosi märkä miten haluat?
huokasin sido minut Asko sitoi vyöllään kädet takaistuimen niskatyynyyn nosti mekon ylös silmilleni imi rintoja kuiski nyt et voi mitään usea mies panee sinua tulin melkein heti kun työntyi sisään pit kättä suuni edessä että en huuda.
hieroi pyllyä ja kuiskasi olet täältäkin märkä ja työnsi sormen pyllyyn kiljui sievästi nostin jalat ylös en nähnyt mitään, kalu painui pyllyyn silloin kiljui oikeasti iso kalu työntyi väkisin minuun liikkui sievästi kuskas mustat nai aina pyllyyn kuiskasin ihana musta kalu Asko kiihdytti vauhtia kuiskas tuntuuko että olen musta kuiskin tuntuu rakas minun musta rakas ja ajattellin Micaelia aloin saada oikean orgasmin pyysin syvään syvään ja Asko puski tunsin miten sperma lentää suoleen huusin ja vapisin.
Kun noustiin ja pujahettiin eteen Asko lähti, kotimatkalla sanoinolit ihan hurja tykkään siitä. Tätä jatketaan muuloinkin. Istuin onnellisena pylly vähän arkana ja mietin otanko jotenkin yhteyttä kuskiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814502
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀584193Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1234186BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1803411- 1882715
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome652683Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352582Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?692475Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142