Selvännäkijä / ennustaja

Kuka tietäisi?

Heippa! Olisin tiedustellut...
Joensuusta käy Ryynänen niminen ennustaja. Joka ottaa vastaan Ruokolahdella joka toinen kuukausi muutaman päivän. Tietäisikö kukaan hänen yhteistiedot? Kiitos etukäteen. :)))

15

4290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustajalta

      tai selvännäkijältä.

      • korti kertoo kohtalon.

        Voi ennustaa sinulle...Laita sähköpostisi minulle,niin laitan numeroni sinulle.

        Kerron sinulle tulevan...


      • ett tällee,,,,
        korti kertoo kohtalon. kirjoitti:

        Voi ennustaa sinulle...Laita sähköpostisi minulle,niin laitan numeroni sinulle.

        Kerron sinulle tulevan...

        Raitis SELVÄN-näkijä saa paikan !
        jos on
        erikoistunut ennustamaan mennyttä ?


      • kortit kertoo kohtalomme
        ett tällee,,,, kirjoitti:

        Raitis SELVÄN-näkijä saa paikan !
        jos on
        erikoistunut ennustamaan mennyttä ?

        Kokeile joskus niin huomaat todellisuuden ennustuksesta,mutta älä epäile.


    • laita rahojasi

      tuollaiseen hömppään, ihan oikeasti rahan takia ne ennustaa, ei sen takia, että tietäisivät jotain tulevaisuudestasi..

      • söpöliini...

        työmieshän on palkansa ansainnut,ajatteleppa jos sinulle ei maksettas palkaa työstäsi jota teet.


    • joka

      epäilee, käykääs ihan huviksenne kokeilemassa kunnollista selvännäkijää. Ja kunnollinen on sellainen joka ei pahemmin ilmoittele tyyliin 3.95 e/min jne. Vaan hänestä kerrotaan "suusta suuhun". Oletko käynyt vilkaisemassa sen sortin keskuttelupalstaa, josko siellä joku osaisi kertoa ko. selvännäkijästä? Ja huom! selvänäkijä EI OLE ennustaja. Itselläni kertoi aikanaan aluksi MENNEESTÄ! Ja sillä vakuutti minut.

      • kortit kertoo kohtalomme

        oikea selvinnäkiä toimii.


      • amen
        kortit kertoo kohtalomme kirjoitti:

        oikea selvinnäkiä toimii.

        Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi!


      • pienenä olet syntynyt ja itkulla elämäsi aloittanut....(:


      • povari**
        enoc kirjoitti:

        pienenä olet syntynyt ja itkulla elämäsi aloittanut....(:

        Nuorena olet syntyny,itkul elämäs alkanut,vanhaks elät,jollet nuorena kuole.Ku yhtee suuntaa kummarrat,ni toisee suuntaa pyllistät.tää kaik totta on.


    • Povvaaja

      Lindi kyllä kertoo muutaman mukavan romaniakan nimen kun otat yhteyttä ja tarvittaessa laitetaan adressi menemään etuskuntaan jotta piäsöö rommaanit ennustaa. Varmoja ennustuksia sieltä tulloo! Ne o uskovaisia ihmisiä! Uskovat jumalaan ja moraan! Antaa kummisti voimia! Ota rohkeasti yhteyttä! Haaallleeluuujaaaaaaaaaa!

    • **å

      mut laita joku email mihin laitan puh numeron josta ajat varataan Ritvalle, niin laitan sen siulle...
      ite oon kerran hällä käynyt...

      • Kiitos etukäteen Sinulle

        Heippa! Tässä sähköpostiosoite, johon voi sen laittaa [email protected].


    • ukko ylijumala

      Mie voin kertoo siulle tulevaisuutes. Oot kohta köyhempi: :D Vittu, miten kukaan voi edes olla noin idiootti, että uskoo moiseen paskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe