Selvännäkijä / ennustaja

Kuka tietäisi?

Heippa! Olisin tiedustellut...
Joensuusta käy Ryynänen niminen ennustaja. Joka ottaa vastaan Ruokolahdella joka toinen kuukausi muutaman päivän. Tietäisikö kukaan hänen yhteistiedot? Kiitos etukäteen. :)))

15

4232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennustajalta

tai selvännäkijältä.

• korti kertoo kohtalon.

Voi ennustaa sinulle...Laita sähköpostisi minulle,niin laitan numeroni sinulle.

Kerron sinulle tulevan...

• ett tällee,,,,
        korti kertoo kohtalon. kirjoitti:

Voi ennustaa sinulle...Laita sähköpostisi minulle,niin laitan numeroni sinulle.

Kerron sinulle tulevan...

Raitis SELVÄN-näkijä saa paikan !
        jos on
        erikoistunut ennustamaan mennyttä ?

• kortit kertoo kohtalomme
        ett tällee,,,, kirjoitti:

Raitis SELVÄN-näkijä saa paikan !
        jos on
        erikoistunut ennustamaan mennyttä ?

Kokeile joskus niin huomaat todellisuuden ennustuksesta,mutta älä epäile.

• laita rahojasi

tuollaiseen hömppään, ihan oikeasti rahan takia ne ennustaa, ei sen takia, että tietäisivät jotain tulevaisuudestasi..

• söpöliini...

työmieshän on palkansa ansainnut,ajatteleppa jos sinulle ei maksettas palkaa työstäsi jota teet.

• joka

epäilee, käykääs ihan huviksenne kokeilemassa kunnollista selvännäkijää. Ja kunnollinen on sellainen joka ei pahemmin ilmoittele tyyliin 3.95 e/min jne. Vaan hänestä kerrotaan "suusta suuhun". Oletko käynyt vilkaisemassa sen sortin keskuttelupalstaa, josko siellä joku osaisi kertoa ko. selvännäkijästä? Ja huom! selvänäkijä EI OLE ennustaja. Itselläni kertoi aikanaan aluksi MENNEESTÄ! Ja sillä vakuutti minut.

• kortit kertoo kohtalomme

oikea selvinnäkiä toimii.

• amen
        kortit kertoo kohtalomme kirjoitti:

oikea selvinnäkiä toimii.

Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi!

• pienenä olet syntynyt ja itkulla elämäsi aloittanut....(:

• povari**
        enoc kirjoitti:

pienenä olet syntynyt ja itkulla elämäsi aloittanut....(:

Nuorena olet syntyny,itkul elämäs alkanut,vanhaks elät,jollet nuorena kuole.Ku yhtee suuntaa kummarrat,ni toisee suuntaa pyllistät.tää kaik totta on.

• Povvaaja

Lindi kyllä kertoo muutaman mukavan romaniakan nimen kun otat yhteyttä ja tarvittaessa laitetaan adressi menemään etuskuntaan jotta piäsöö rommaanit ennustaa. Varmoja ennustuksia sieltä tulloo! Ne o uskovaisia ihmisiä! Uskovat jumalaan ja moraan! Antaa kummisti voimia! Ota rohkeasti yhteyttä! Haaallleeluuujaaaaaaaaaa!

• **å

mut laita joku email mihin laitan puh numeron josta ajat varataan Ritvalle, niin laitan sen siulle...
      ite oon kerran hällä käynyt...

• Kiitos etukäteen Sinulle

• ukko ylijumala

Mie voin kertoo siulle tulevaisuutes. Oot kohta köyhempi: :D Vittu, miten kukaan voi edes olla noin idiootti, että uskoo moiseen paskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      911
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe