Mitähän Hakuliselle

kuuluu????

Onkohan tulossa lisää keikkoja? Tietääkö kukaan?

9

5479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osmo k

      kysyt että mitähän hakuliselle. Niin mitä hakuliselle että mitä?
      Kuuluu?
      Näkyy?

      Onpa muuten outo nimi sulla, kuuluu.

    • 123

      ainakin tulevalla konsertti kiertueella Yön matkassa syksystä eteenpäin...muista keikoista ei havaintoa joita varmaan lähinnä ajat takaa. Keikkakalenterista pitäisi näkyä jos niitä on.

    • salzie

      Viimeksi kun Hakulisen Jussia näin, oli kyse Itä-Porin koulun kevään viimeisistä kemiantunneista.. Isyyslomalla olevaa opettajaa tuuraileva Jussipoika oli kertoilemassa tarinaa elävästä elämästä kemian teemoja sivuten, ja vaikutti ainakin silloin olevan täysin oma itsensä. :D
      Keikkakuulumisista mulla ei kyllä ole hajuakaan..

      • Jussi-fani

        Milloin tämä tapahtui, ja mitä kaikkee Jussi jutusteli? Asia kiinnostaa, kun olen henkeen ja vereen Jussin fani.


      • salzie
        Jussi-fani kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui, ja mitä kaikkee Jussi jutusteli? Asia kiinnostaa, kun olen henkeen ja vereen Jussin fani.

        Se oli viime keväänä.. Jussi näytti ensin meille jonkun kemiaan liittyvän videon, ja sen jälkeen jutusteli meille eräästä miehestä, joka oli portsarina yhdellä heidän keikallaan.. Tunnin aiheena kun oli lämpölaajeneminen (tai jokin vastaava), niin Jussi kertoi miehen näyttäneen arpia jotka oli saanut ollessaan ystävänsä kanssa saunassa.. Jussi kysyi tässä vaiheessa, että mitä miehelle oli tapahtunut.. Meitsi tiesi oikeen vastauksen, että kivet räjähti ^^.. Portsari oli selvinnyt arvilla, mutta kaverinsa oli kuulemma kuollut, kun ystävykset olivat saunassa heittäneet monta tuntia lämmitetylle kiukaalle saavillisen kylmää vettä..
        Siinä lähes tulkoon kaikki, tai ainakin se, mitä mä muistan.. Jussi on kyllä kieltämättä loistava tyyppi.. sai jopa koulun opettajien painajaisluokan (silloinen 8C)hiljenemään.
        Tämän kouluvuoden alussa ei ikävä kyllä ole Jussia näkynyt.. :/


      • Jussi-fani
        salzie kirjoitti:

        Se oli viime keväänä.. Jussi näytti ensin meille jonkun kemiaan liittyvän videon, ja sen jälkeen jutusteli meille eräästä miehestä, joka oli portsarina yhdellä heidän keikallaan.. Tunnin aiheena kun oli lämpölaajeneminen (tai jokin vastaava), niin Jussi kertoi miehen näyttäneen arpia jotka oli saanut ollessaan ystävänsä kanssa saunassa.. Jussi kysyi tässä vaiheessa, että mitä miehelle oli tapahtunut.. Meitsi tiesi oikeen vastauksen, että kivet räjähti ^^.. Portsari oli selvinnyt arvilla, mutta kaverinsa oli kuulemma kuollut, kun ystävykset olivat saunassa heittäneet monta tuntia lämmitetylle kiukaalle saavillisen kylmää vettä..
        Siinä lähes tulkoon kaikki, tai ainakin se, mitä mä muistan.. Jussi on kyllä kieltämättä loistava tyyppi.. sai jopa koulun opettajien painajaisluokan (silloinen 8C)hiljenemään.
        Tämän kouluvuoden alussa ei ikävä kyllä ole Jussia näkynyt.. :/

        Kuulostaa siltä, että sen lisäksi että Jussi tekee valtavan hienoja biisejä, mies on muutenkin mainio tyyppi. Olen kyllä kuullut sellaista muiltakin tahoilta. Kateeksi käy, olispa mullakin aikoinaan ollut Jussi opettajana...

        Olisko Jussi nyt sitten jättänyt opettajan hommat tältä syksyltä väliin, kun on se Yön kiertuekin tulossa ...?


    • salzie

      Hakuliselle itselleen voi postia lähettää osoitteeseen [email protected], ja kysyä asiasta herralta itseltään. (:

      • Vman

        ...mahtaakohan toi s-posti olla enää edes käytössä. Nettisivuilla ei ainakaan päivityksiä vuosikausiin???


    • crissangel

      Parhaiten Jussiin saa yhteyden FACEBOOKISSA, kuten hän on mun frendi, kuten vaimosakkin.
      Kertokaas notta mistä täältä löytyy se JUSSI HAKULISEN HUUME SYYTÖS juttu?!
      Jussin vaimo vain kertoi et etsi PORI=>KESKUSTELU=>JUSSI HAKULINEN, mut enpä vain löydä millään hakusanoilla eli voisko joku jeesata hieman?!
      Itselläni on FACEBOOKissa ryhmä:JUSSI HAKULINEN ON SYYTÖN!
      Saa ja pitää liittyä, kiitos. :)
      https://www.facebook.com/groups/147208322109232/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe