Mitähän Hakuliselle

kuuluu????

Onkohan tulossa lisää keikkoja? Tietääkö kukaan?

9

5655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osmo k

kysyt että mitähän hakuliselle. Niin mitä hakuliselle että mitä?
      Kuuluu?
      Näkyy?

Onpa muuten outo nimi sulla, kuuluu.

• 123

ainakin tulevalla konsertti kiertueella Yön matkassa syksystä eteenpäin...muista keikoista ei havaintoa joita varmaan lähinnä ajat takaa. Keikkakalenterista pitäisi näkyä jos niitä on.

• salzie

Viimeksi kun Hakulisen Jussia näin, oli kyse Itä-Porin koulun kevään viimeisistä kemiantunneista.. Isyyslomalla olevaa opettajaa tuuraileva Jussipoika oli kertoilemassa tarinaa elävästä elämästä kemian teemoja sivuten, ja vaikutti ainakin silloin olevan täysin oma itsensä. :D
      Keikkakuulumisista mulla ei kyllä ole hajuakaan..

• Jussi-fani

Milloin tämä tapahtui, ja mitä kaikkee Jussi jutusteli? Asia kiinnostaa, kun olen henkeen ja vereen Jussin fani.

• salzie
        Jussi-fani kirjoitti:

Milloin tämä tapahtui, ja mitä kaikkee Jussi jutusteli? Asia kiinnostaa, kun olen henkeen ja vereen Jussin fani.

Se oli viime keväänä.. Jussi näytti ensin meille jonkun kemiaan liittyvän videon, ja sen jälkeen jutusteli meille eräästä miehestä, joka oli portsarina yhdellä heidän keikallaan.. Tunnin aiheena kun oli lämpölaajeneminen (tai jokin vastaava), niin Jussi kertoi miehen näyttäneen arpia jotka oli saanut ollessaan ystävänsä kanssa saunassa.. Jussi kysyi tässä vaiheessa, että mitä miehelle oli tapahtunut.. Meitsi tiesi oikeen vastauksen, että kivet räjähti ^^.. Portsari oli selvinnyt arvilla, mutta kaverinsa oli kuulemma kuollut, kun ystävykset olivat saunassa heittäneet monta tuntia lämmitetylle kiukaalle saavillisen kylmää vettä..
        Siinä lähes tulkoon kaikki, tai ainakin se, mitä mä muistan.. Jussi on kyllä kieltämättä loistava tyyppi.. sai jopa koulun opettajien painajaisluokan (silloinen 8C)hiljenemään.
        Tämän kouluvuoden alussa ei ikävä kyllä ole Jussia näkynyt.. :/

• Jussi-fani
        salzie kirjoitti:

Se oli viime keväänä.. Jussi näytti ensin meille jonkun kemiaan liittyvän videon, ja sen jälkeen jutusteli meille eräästä miehestä, joka oli portsarina yhdellä heidän keikallaan.. Tunnin aiheena kun oli lämpölaajeneminen (tai jokin vastaava), niin Jussi kertoi miehen näyttäneen arpia jotka oli saanut ollessaan ystävänsä kanssa saunassa.. Jussi kysyi tässä vaiheessa, että mitä miehelle oli tapahtunut.. Meitsi tiesi oikeen vastauksen, että kivet räjähti ^^.. Portsari oli selvinnyt arvilla, mutta kaverinsa oli kuulemma kuollut, kun ystävykset olivat saunassa heittäneet monta tuntia lämmitetylle kiukaalle saavillisen kylmää vettä..
        Siinä lähes tulkoon kaikki, tai ainakin se, mitä mä muistan.. Jussi on kyllä kieltämättä loistava tyyppi.. sai jopa koulun opettajien painajaisluokan (silloinen 8C)hiljenemään.
        Tämän kouluvuoden alussa ei ikävä kyllä ole Jussia näkynyt.. :/

Kuulostaa siltä, että sen lisäksi että Jussi tekee valtavan hienoja biisejä, mies on muutenkin mainio tyyppi. Olen kyllä kuullut sellaista muiltakin tahoilta. Kateeksi käy, olispa mullakin aikoinaan ollut Jussi opettajana...

Olisko Jussi nyt sitten jättänyt opettajan hommat tältä syksyltä väliin, kun on se Yön kiertuekin tulossa ...?

• salzie

Hakuliselle itselleen voi postia lähettää osoitteeseen [email protected], ja kysyä asiasta herralta itseltään. (:

• Vman

...mahtaakohan toi s-posti olla enää edes käytössä. Nettisivuilla ei ainakaan päivityksiä vuosikausiin???

• crissangel

Parhaiten Jussiin saa yhteyden FACEBOOKISSA, kuten hän on mun frendi, kuten vaimosakkin.
      Kertokaas notta mistä täältä löytyy se JUSSI HAKULISEN HUUME SYYTÖS juttu?!
      Jussin vaimo vain kertoi et etsi PORI=>KESKUSTELU=>JUSSI HAKULINEN, mut enpä vain löydä millään hakusanoilla eli voisko joku jeesata hieman?!
      Itselläni on FACEBOOKissa ryhmä:JUSSI HAKULINEN ON SYYTÖN!
      Saa ja pitää liittyä, kiitos. :)
      https://www.facebook.com/groups/147208322109232/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5223
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2714
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2234
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      587
      2006
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      122
      1729
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1299
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1078
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe