Norjalainen, ruotsalainen ja homo olivat kerrostalon katolla ja ajattelivat tehdä pienen tehtävän. No norjalainenhan se keksi että voitaisi pudottaa talon katolta jotain alas mitä heidän maissansa on eniten. Noh, norjalainen aloitti, mietti hetken ja tiputti lohen sanoen samalla:"Näitä meillä on ihan helvetisti."
No sitten homo halusi olla seuraavaksi. Hänkin mietti vähäsen aikaa ja vihsoin sitten tiesi mitä homoilla olisi eniten, homo tiputti kondoomin alas katolta ja sanoi samalla:"Näitä meillä on ihan helvetisti!"
No sitten tuli viimeiseksi ruotsalaisen vuoro. Hän ajatteli aika lyhyen aikaa kunnes jo tiesi mitä tiputtaisi. Hän meni homon luo ja työnsi tämän alas kerrostalon katolta sanoen samalla:"Näitä meillä on ihan helvetisti!"...
Hehe. Vanha vitsi mutta muokkasin itse sen uudestaan esim nuo sanoen samalla:"Näitä meillä on ihan helvetisti!"
Kerro mitä pidit?
Norjalainen, ruotsalainen ja homo
susi92
9
3266
Vastaukset
- SIKA HYVÄ :)
tässä vähän lyhyempi:
homo meni tatuointi liikkeeseen ja sanoi: tahtoo ton autonkuvan kikkeliin. johon omistaja vastasi: laitetaanko neliveto? kulkee paskassa paremmin. - lyyli-sofia
no olipa tyhmä ei naurattanut keksipä jotain älykkäämpää
- lyyIi-sofia
"Kerro mitä pidit? "
mitä pidit?
X
mitä pidit?
= mitä pidit? mitä pidit? - JJ
ENNPIDÄ VITSISTÄ
En tiedä, mutta näitähn on on aiva HELVETISTI.
En tiennytkään, että homoja on Norjassakin.
- Anonyymi00007
Eiköhä noita oo joka maassa
- homoitekki76
Asennepaitaa aiheesta:
http://www.pahis.fi/product/2876/tavallinen-suomalainen-huppari - Anonyymi00008
musta huumori on ihan jees.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402