Suuresti

ihmettelen.

rapumiestä. Ollan satunnaisesti harrastettu seksiä, kavereita ollaan oltu vuosia. Rapumies ei voinut alkaa alkaa kanssani oikeaan suhteeseen, kun ex- mieheni kanssa ovat kavereita. Nyt ex-mieheni on kuollut. Ei mennyt viikkoakaaan, kun rapumies otti yhteyksiä ja vietti yön kanssani. Tiedän, että pitää minusta, mutta kuitenkin jätti minut kuin nallin kalliolle baarissa, kun kaverit kutsuivat. Mikä vittu tuotakin rapumiestä riivaa??? On-off-suhteemme on jatkunut jo kolme vuotta, ja oikeasti ymmärrän, että ex-mieheni on ollut suhteemme esteenä, mutta eipä hän taida minusta oikeasti kuitenkaan välittää..???

10

2117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuresti

      nyt kun lukee näitä juttuja täällä, niin on tavallaan helpotus kun muilla on ihan samoja kokemuksia.
      Nimittäin aikanaan luulin että olen ainut joka kamppaili rapumieheh kanssa on/off suhteessa ja esteenä oli mitä milloinkin, kunnes todellakin paljastu että hän tyydytti vain omia haluja aina kun
      siihen oli tarvetta ja samalla käytti minua hyväkseen kun tiesi että olin niin ihastunut ja rakastunut häneen. Sitä kesti n.8 vuotta.
      Voin sanoa mitä pikemmin pääset siitä irti sitä paremmin sinä itse alat voimaan hyvin, nimittäin tollainen syö myös sinun itsetuntoa! Herää kysymys miksi? enkö ole tarpeeksi hyvä hänelle jne.

      Tiedän helppoa se ei ole varsinkin jos olet päästänyt itsesi rakastumaan häneen.
      Toivon sulle kumminkin tsemppiä ja ota heti selville mitä se mies todellisuudessa sinusta haluu? Jos pelkkää seksiä niin se on sitten sinun valinta tyydytkö siihen.
      Muista kumminkin se että silloin et ole ainoa nainen hänen elämässä.

    • Rapural

      No jaa a itse rapumiehenä voin kertoa, että olen erittäin lojaali kavereilleni. Ei tulisi mieleenkään alkaa seurustelemaan kaverin exän kanssa. Turhankin paljon mietin sitä mitä muut ajattelevat touhuistani. Mutta kai sutkin voi kusipääksi luokitella ihan vaan sen takia että nait exäsi kavereita.

      • viimeinen

        lausahdus kyllä kertoo aika paljon rapumaisesta ajatusmaailmasta. Ihmisiä ei voi omistaa ja eron jälkeen jokainen on kai vapaa jatkamaan elämäänsä, miten haluaa.

        En minä ainakaan ole koskaan puuttunut ex-miesteni naisvalintoihin, mitä ihmettä ne minulle kuuluisivat enää seurustelumme päätyttyä. Ex-mieheni oli myös samoilla linjoilla, ja tapailikin yhtä kaveriani eromme jälkeen. Ei tuollaiset asiat ihmisestä kusipäätä tee.


    • Rapural

      Kaikille miehille pelkkä seksi kelpaa! Idiootit luulee muuta. Eihän rapumies halua itselleen tyttöystävää, joka on jo osoittanut olevansa kyseenalainen moraalisesti naimalla exänsä kaveria. Kuinka yksinkertaisia naiset ovatkaan. Tuskin rapu haluaa, että tulevaisuudessa paneskelet hänen kaveriaan?!

      • dorkia

        te ravut sitten itse olette?? Eikö seurustelun päätyttyä jokainen saa tehdä aivan mitä haluaa?? Jos rapua niin paljon vituttaa tuo kavereiden kanssa paneminen, niin miksi ihmeessä he ovat kyllä itse valmiita nussimaan kavereidensa exiä?

        Minusta moraalisesti arveluttavampi on kyllä rapu, joka pitää kaverin exään sekaantumista kiellettynä ja tekee niin silti, kuin suhteensa kunnialla päättänyt nainen, joka ei tuollaisesta kummallisesta kaksinaismoralismista ymmärrä tuon taivaallista.


      • on tosiaankin ravun moraalia

        On moraalitonta rakastua kuolleen ex-miehen kaveriin, mutta moraalissa ei ole mitään vikaa, kun naista kusetetaan 1-0.

        Vois melkein ajatella, että x-mies katselee ja on tyytyväinen, että läheiset ihmiset eivät kadota toisiaan, vaan jatkavat yhdessä. Paitsi jos ex-mieskin oli rapu.. Kai tuo omistaa ex-vaimonsa sielä h-tistäkin käsin...


    • rapumies + rapunainen

      Rapumiehillä kaverit ovat aina etusijalla. Hän saattaa sopia kanssasi jotain menoja ja kun joku kaveri pyytää häntä jonnekin, niin hän häipyy samantien. Rapumiehet tykkäävät on/off -suhteista. Se tuo suhteeseen säpinää. Kyllä hän ihan varmasti on susta kiinnostunu, mut ei se haluu näyttää tunteensa. Jos pystyt kattomaan, kun se jättää sua aina yksin ja lähtee bilettämään kavereiden kaa, nii siitä vaan...
      Rapumiehet ovat hyväksikäyttäjiä: tulevat luokseen kun tarvitsevat jotain ja sitten häipyvät.

      • merkistä kiinni!

        oon seukannu niin oinaan, kaksosen ja leijonan kans, nii ihan sama juttu.KAVERIT hel***in tärkeitä!!!!!!!!


      • Haloota hei
        merkistä kiinni! kirjoitti:

        oon seukannu niin oinaan, kaksosen ja leijonan kans, nii ihan sama juttu.KAVERIT hel***in tärkeitä!!!!!!!!

        Ei niistä naisia saa!!


    • Tunturikauris

      vuotta on kestänyt minunkin suhde RAPUUN ja aina sama juttu soutaa ja huopaa eikä isekkään tiedä mitä haluaa,,,,tai luulen tietäväni haluaa KAIKEN ei ainoastaan minua vaan paljon muitakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe