purkaamo

juntti

Onkohan kellään tiedossa Tampereen ympäristössä purkaamoa, josta löytyy Saappiin purkuosia oikeen kunnolla, tai viitsivät tilata.

13

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peinu

www.varaosahaku.fi

• Juntti

Tää on joo hyvä linkki, mutta kun alkaa hakea jotain pienempää esim. moottorinosaa, niin eipä tästä ole muuta hyötyä kuin, että näkee firmojen nimet mihin voi ruveta soittelemaan ja kyselemään, että josko ne jostain sais ko. osan... ja yleensä sitä ei saa.

• Mertmi
        Juntti kirjoitti:

Tää on joo hyvä linkki, mutta kun alkaa hakea jotain pienempää esim. moottorinosaa, niin eipä tästä ole muuta hyötyä kuin, että näkee firmojen nimet mihin voi ruveta soittelemaan ja kyselemään, että josko ne jostain sais ko. osan... ja yleensä sitä ei saa.

Ainakin käytännössä jonkun pikkunippelin löytäminen vaatii mun kokemuksien perusteella marssimisen purkaamon autokentälle ja ite joutuu tiirailemaan autot ja kattelemaan löytyykö kyseistä osaa. Näin ainakin Joensuunseudulla.Purkaamot ei kuitenkaan pura autoista kaikkea, vaan autot lojuu kentällä...

• juntti
        Mertmi kirjoitti:

Ainakin käytännössä jonkun pikkunippelin löytäminen vaatii mun kokemuksien perusteella marssimisen purkaamon autokentälle ja ite joutuu tiirailemaan autot ja kattelemaan löytyykö kyseistä osaa. Näin ainakin Joensuunseudulla.Purkaamot ei kuitenkaan pura autoista kaikkea, vaan autot lojuu kentällä...

juuri näin se on. Useimmat purkamot ei päästä asiakasta edes lähellekään purkukohteita, eikä ne kaikki edes tiedä mitä niillä siellä romukasoissaan on. Lisäksi vielä tämä maanmainio EU:lla höystetty ympäristölainsäädäntö kuulemma kieltää osittain asiakkaan itse purkamasta osia...

• varaosa

varaosa auto saab 900 i -86. menee hajottamolle joten kerro mitö osia tarviit niin otetaan edullisesti talteen.
      p.0400-833645

• juntti

mutta ei ole 8-venttilisestä hyötyä, kun siinä on sytkä- ja ruiskuvehkeet erilaiset kuin 16-v:ssä.

• Tonnari

on muistaakseni tampereella? Ite oon muutaman kerran(muutama vuosi sitten) hakenu sieltä mm. jarruja, ovia, jäähdyttimen ja kaikenlaista muuta pikku palikkaa.
      Aina on löytyny suoraan hyllystä. Kannattaa käydä tarkistamassa, aina siellä on muutama saabi lojunu pihassa. Mielestäni keskimäärin paremmin saabin osaa tyrkyllä kuin purkamoissa yleensä.

• juntti

siellä, olisivat kyllä myyneet koko koneen, mutta pikkusen on hankalaa säilytellä semmosta pahanpäivän varalle rivitalokopperossa.

Minkäkuntoisia ovia olet sieltä löytänyt, ruosteettomia / korjauskelpoisia?

Millaisia tonnarin ovet yleensäkin on purkaamoilla, tekeekö niillä mitään?

• Opastusta

Lempäälässä on saabin purkaamo. En muista nimeä, mutta kun käännyt vanhalta 3-tieltä Savon risteyksestä ja siitä ajat ihan vähän matkaa, niin tulee purkaamon kyltti oikealle. Siitä muutama sata metriä ja siinä on.

• juntti

siellähän pitää käydä katsomassa.

• juntti

on tosiaan ruostunut kyltti, jossa lukee Suomen Kulutusosa Oy. Kaupparekisterin mukaan kyseisen firman (SK-Group Oy) toiminta on loppunut 19.07.1996, joten pikkusen olin myöhässä...

• Opastusta
        juntti kirjoitti:

on tosiaan ruostunut kyltti, jossa lukee Suomen Kulutusosa Oy. Kaupparekisterin mukaan kyseisen firman (SK-Group Oy) toiminta on loppunut 19.07.1996, joten pikkusen olin myöhässä...

Aika outo juttu... minä kävin siellä vielä viime talvena ja kyllä siellä Saabeja oli. En tiedä saisiko täällä antaa toisten puh. numeroita, mutta jos soitat 0400-852687 ja kysyt mikä on tilanne nyt. Ei ollut tarkoitus huijata!

• juntti
        Opastusta kirjoitti:

Aika outo juttu... minä kävin siellä vielä viime talvena ja kyllä siellä Saabeja oli. En tiedä saisiko täällä antaa toisten puh. numeroita, mutta jos soitat 0400-852687 ja kysyt mikä on tilanne nyt. Ei ollut tarkoitus huijata!

No ei tuo olisi ensimmäinen purkamo, jota ei viralliseti ole olemassa ihan oikealla nimellä. Tartteepa soitella, kiitoksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe