Mikähän lie kun mulla on laktoosi-intoleranssi (lievähkö sellanen) ja laktoositon maito aiheuttaa mahan kurinaa, ilmavaivoja ja löysää mahaa. Vooko aikuinen ihminen sairastaa maitoallergiaa, tai muuta vastaavaa yliherkkyyttä? Hylamaitoa oon käyttäny mutta ruoalla juon laktoositonta maitoa koska maistuu paremmalle. Onko joku teistä huomannut samoja oireita laktoosittomasta maidosta??
Laktoositon maito
3
889
Vastaukset
- kaura
Toinen maito sopii toiselle ja toiselle ei,....oletko kokeillut kauramaitoa????
- olla myös
laktoosittomalle maidolle allerginen. Tällöin kysessä ei tosin ole laktoosista, vaan ihan rehellisestä maitoallergiasta. Itse olen kärsinyt siitä 20 vuotta. Eli siis en voi juoda "raakaa" maitoa missään muodossa, mutta kypsennettynä ei oireita tule.
- pieriä
olla myös kirjoitti:
laktoosittomalle maidolle allerginen. Tällöin kysessä ei tosin ole laktoosista, vaan ihan rehellisestä maitoallergiasta. Itse olen kärsinyt siitä 20 vuotta. Eli siis en voi juoda "raakaa" maitoa missään muodossa, mutta kypsennettynä ei oireita tule.
Mukava kuulla että se on mahdollista. :) Kun oon aina pitäny maitoallergiaa pienten lasten vaivana. Totean siis että pitää lopettaa kokonaan maidon juonti. Tulikin tuossa just muuten mieleen että äitikään ei pysty juomaan maitoa.. Laktoositonta hän ei oo ees kokeillu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818