Mitä härkämies

ei siedä?

Mikä on kamalinta tai inhottavinta härkämiehelle, mitä nainen voi tehdä?

11

3434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä-73

      se ehdottomasti että ei huomioi tarpeeksi härkää...se kaipaa kosketuksia..jatkuvaa "todistelua" rakastamisesta...ja pysyvyyden tunne..sen näyttäminen..

      • vaatii

        täydellistä luottamusta. Tosin ei varmastikkaan itse sitä välttämättä ansaitse koska sanat ja teot menee ainakin meillä niin pahasti ristiin. Enkä puhu nyt pettämisestä vaan ihan arkipäiväsistä asioista ja muuten vaan tulevaisuuden suunnitelmista...


    • elän härkämiehen kanssa

      on asua härkämiehen kanssa ja työntää hänet jääpalan tavoin pois läheltään. Tai pettää häntä. Niitä härkämies ei siedä. Kaikki missä hänen ylpeyttään kolautetaan kerralla ja kunnolla on kostoista kamalin. Tosin haluaako sille tielle lähteä on toinen seikka, koska anteeksiantoa härkämies ei harjoita.

      • paljastajaa...

        Kyllä hän vaatii että hälle ollaan rehellisiä ja uskollisia,mutta kun itse jää valheistaan kiinni,on kuin maaima kaatuis ryminällä,vaikka itse on valheellista kaksoiselämää viettänyt iät ja ajat,voi kauhistus kun joutuukin myöntämään omat tekonsa,kun ei enää kumppaniin uppoakaan hänen valheensa.Kyllä hän anteeksi osaa pyytää,mutta jatkaa vaan tekojaan seurauksista välittämättä.Kyllä on pakko sanoa että en jaksa enää luottaa pienimmissäkään asioissa härkämieheeni.


      • kun ottaa
        paljastajaa... kirjoitti:

        Kyllä hän vaatii että hälle ollaan rehellisiä ja uskollisia,mutta kun itse jää valheistaan kiinni,on kuin maaima kaatuis ryminällä,vaikka itse on valheellista kaksoiselämää viettänyt iät ja ajat,voi kauhistus kun joutuukin myöntämään omat tekonsa,kun ei enää kumppaniin uppoakaan hänen valheensa.Kyllä hän anteeksi osaa pyytää,mutta jatkaa vaan tekojaan seurauksista välittämättä.Kyllä on pakko sanoa että en jaksa enää luottaa pienimmissäkään asioissa härkämieheeni.

        huomioon että sukulaiseni on härkämies, hän sai käydä kaikenlaisissa pippaloissa mutta vaimonsa ei ja kun vaimo löysikin uuden paremman niin johan alkoi älämölö, herra oli niin puhdas pulmunen kuin vain voi olla, olen onnellinen että vaimo löysi paremman sellaisen joka välittää.


      • kiusaat itseäsi
        paljastajaa... kirjoitti:

        Kyllä hän vaatii että hälle ollaan rehellisiä ja uskollisia,mutta kun itse jää valheistaan kiinni,on kuin maaima kaatuis ryminällä,vaikka itse on valheellista kaksoiselämää viettänyt iät ja ajat,voi kauhistus kun joutuukin myöntämään omat tekonsa,kun ei enää kumppaniin uppoakaan hänen valheensa.Kyllä hän anteeksi osaa pyytää,mutta jatkaa vaan tekojaan seurauksista välittämättä.Kyllä on pakko sanoa että en jaksa enää luottaa pienimmissäkään asioissa härkämieheeni.

        tuollaisella avioliitolla, ota hyvä nainen ero, on niitä sellaisiakin miehiä jotka oikeasti osaa sanoa totuuden ja rakastaa vilpittömästi.


    • cauris

      pahinta mitä voi nainen tehdä, on olla uskoton tai pettää härkämiehen luottamuksen.

      • pettää luottamuksen

        koska vaan, milloin vaan, miten vaan.


      • Miksi aina.

        Kun olen jatkuvasti seurannut näitä keskusteluja härkämiehistä,niin aina joku kauris merkkinen nainen on puolustelemassa näitä luusereita,kysympä vaan iha vilpittömästi,eikö sun kohdalle ole tullut koskaan petollisia härkiä,vai ootteko niin "sinisilmäisiä"ettette näe kuinka ne kusettelee teitä?Asiallisia vastauksia KIITOS!!ps.hyväksytkö todella että härkämies saa pettää mutta sitä ei,en ole itse pettänyt miestäni,en henkisesti enkä fyysisesti,mutta hän on .


      • tosiaan ...
        Miksi aina. kirjoitti:

        Kun olen jatkuvasti seurannut näitä keskusteluja härkämiehistä,niin aina joku kauris merkkinen nainen on puolustelemassa näitä luusereita,kysympä vaan iha vilpittömästi,eikö sun kohdalle ole tullut koskaan petollisia härkiä,vai ootteko niin "sinisilmäisiä"ettette näe kuinka ne kusettelee teitä?Asiallisia vastauksia KIITOS!!ps.hyväksytkö todella että härkämies saa pettää mutta sitä ei,en ole itse pettänyt miestäni,en henkisesti enkä fyysisesti,mutta hän on .

        niin että härkämies on petturi? Eikös joku muu merkki ennemminkin vai onko teille sattunut huonoja härkiä kohdalle?


      • kauris, mutta härkämies
        Miksi aina. kirjoitti:

        Kun olen jatkuvasti seurannut näitä keskusteluja härkämiehistä,niin aina joku kauris merkkinen nainen on puolustelemassa näitä luusereita,kysympä vaan iha vilpittömästi,eikö sun kohdalle ole tullut koskaan petollisia härkiä,vai ootteko niin "sinisilmäisiä"ettette näe kuinka ne kusettelee teitä?Asiallisia vastauksia KIITOS!!ps.hyväksytkö todella että härkämies saa pettää mutta sitä ei,en ole itse pettänyt miestäni,en henkisesti enkä fyysisesti,mutta hän on .

        Härkänä arvostan luottamusta ja uskollisuutta. En harrasta yhden illan juttuja ja enkä ole pettänyt suhteessa. Mutta minua on petetty ja on sattunut tosi paljon. Olen härkämies 46v ja tällä hetkellä sinkku.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      220
      1774
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1764
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      323
      1328
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1249
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      129
      1234
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      1223
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1135
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      1067
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      67
      1043
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1026
    Aihe