goes

mönkkärit

onko kokemusta 520 goes mönkkäristä?tuntui olevan tuo hinta ihan kohillaan kun katto varusteita ja yleensa itse laite oli kohtuullisen näkönen ja hyvä ajettava.maastossakin eteni ihan mukavasti ja sitten oli toi täys lukkokin sähköisesti kytkettävä.

16

15198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun lisää

      vähän laittaa niin saa jo ihan merkkivehkeitä, ei kannata riskeerata suotta...

      • rahaa paljon

        Jos on varaa laitta ~3000€ tunnettuun merkkiin jossa on 100cc vähemän kuin CFmorossa/Goes niin miksei...


      • rivin aloittaja...

        sanoin että laita lisää rahaa..älä laita kävin tänään katsomassa kyseistä vehjettä.. osta pois näyttää ja tuntuu riittävän laadukkaalta hintaansa nähden.. hankkisin jopa itse


      • Anonyymi
        rahaa paljon kirjoitti:

        Jos on varaa laitta ~3000€ tunnettuun merkkiin jossa on 100cc vähemän kuin CFmorossa/Goes niin miksei...

        Samasta tehtaasta tulevat Ranskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta tehtaasta tulevat Ranskasta.

        Kiinassa tehdään molemmat CF Moton tehtaalla, Goes vain ranskalaisen firman spekseillä.


    • tuntuu

      On hinnalle vastinetta. Alut ja vinssi sekä koukku ja hyvä alusta. Pítkästä mallista 520max mallista kokemusta 100km. Ainoastaan vaihteet tuntuu aluksi "kummalta" mutta niitä sai säädettyä ja menevät jo ihan mukavasti. Kuristukset vain pois kaasarista ja putkesta!

    • maksoi

      Goes 520 (lyhyt malli) maksoi mulle rekisteröitynä 6750 euroa, kypärä kaupan päälle.(arvo 50 euroa) En tiedä onko paljon vai vähän mutta enempää ei kannata maksaa.
      Eihän tuo CFmoto/Goes alan lehtien testeissä pärjää mutta minulle olut erittäin toimiva paketti.

      • tossa

        sammys atv sivuilta videoita näytti olevan ihan kova kone kun oli perät vastakkain ja köysi välissä niin tuli 750cc jammu efi perässä niin että tuntuu.eikä ne muutkaan koneet näyttäny pärjäävän.ja kuvaa oli noista poikien hommista ihan kadulta ettei mikään tm testi.


      • Anonyymi

        Testivoittaja mönkkäritesteissä.


    • kyseisen

      goes 520 max noin 2vk sitten ja näin vähän ajan kokeilulla voin sanoa että hyvä vehje on.

    • JPSoulu

      Onko kellään kokemuksia Goes 625i mallin kuristuksista?
      Millainen homma?

      Ilmoitelkaa vaikka mailiin: juhajpsproduction.net

      Suuret kiitokset jo etukäteen!

    • tonppa3

      täytyypä tähän kommentoida nyt 3 vuotta goes 520 ltd omistajana, että ei ole mitään muuta moitittavaa kuin täysin surkea alkuperäinen varin hihna :D .. mulla noin 4500 km mittarissa ja on ajettu meinaan metsässä, ja melkeinpä vaan ja ainoastaan kovaa :D .. korjauksia on tehty _ kahdesti vaihdettu jarrupalat eteen, ja olkavarren vaihto taakse vasemmalle kun oli laakeri väljistynyt.. siinäpä ne, kyselkääpä mitä polarismiehet on tehneet samoilla kilsoilla ja yhtä rankalla käytöllä :D .. vai ei kiinalainen osaa tehdä !

    • 53-Mc

      Ihan hyvä. Käytössä liikenteessä sekä työkaluna traktorina, hyvin on toiminut. Huoltoa ei saa jättää hunningolle, muuten on holtitonta hommaa.

    • Hyvä laite! Itellä gobalt 550 pitkä malli. Ranskalainen laatu mönkkäri. Virtaa riittää ja jaksaa vetää isoja kuormia. 600kg perunoita isossa kärryssä jakso laite vaivatta vetää vaikeassa maastossa. Hyvät varusteet ja hieno ulkonäkö. Cfmotoon verrattuna parempi alusta ja vaihdelaatikko. 7 vuoden takuu kertoo laadusta.

      • Anonyymi

        Goes on toki ranskalainen merkki, mutta ihan samalla tavalla se laite on Kiinassa tehty kuin CF Motokin. Osatkin on pitkälti aivan samat, suurimmat erot on säädöissä ja ulkonäössä.

        Mutta kyllä tuo itsellenikin on kiinnostavin tämänhetkisistä halpiksista, sillä näitä keskusteluja tulikin etsittyä.


    • Anonyymi

      Itse kyllä ostaisin enne TGB:n saat varmaa laatua,eikä tarvii kuunnella arvailuja laitteesta keskustelupalstalla.Niin on monta miestä kuin on mieltä🥵

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe