Itsellä olisi RUK:iin kiinnostusta, mutta homma on tämä että nyt palvelen Säkylässä kansainvälisissä valmiusjoukoissa.
Mitkä ovat RUK:in yleiset vaatimukset ns. "normaaleissa" joukko-osastoissa? Nimittäin tuolta kun on aika mahdotonta RUK:iin päästä koska harvemmin RUK:in käyneitä valitaan rauhanturvatehtäviin.
Onnistuisiko käytännössä palveluspaikan vaihto vaikka 3jk. Säkylässä ja sitä kautta myöhemmin RUK:iin?
Kiitän jo etukäteen vastauksista.
Mikko
Palveluspaikan vaihto
mikko_PP
1
1164
Vastaukset
- Vänskä....
Homma on niin, että 1 JK:sta voi kyllä päästä RUK:hon. Kilpailu saattaa tietysti olla kovempaa kuin vaikka 3 JK:ssa, kun porukka on jotenkin etukäteen seulottu. Ainakin 1 K:ssa Haminassa on ollut Säkylän valmariporukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329