Romanttinen ilta

"tunnelma"

Mikä olisi paras tapa viettää romanttinen ilta hänen kanssaan,
mitä sinä haluaisit,
myös miehet nikillä vastatkaa!!

32

2213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edessä.Kynttilöitä huone täynnä, ja hiljaista tunnelmallista musaa ja kuohuviiniä..Aah...:)

• hildurvonhopsis

viettää romanttisen illan jonkun Ihanan Miehen kanssa.

Olisi ihana suihkunraikkaana suihkunraikkaan selväpäisen miehen kanssa käydä syömässä tai laittaa yhdessä hyvä ateria ja tietenkin kattaa pöytä kauniiksi. Kummallakin ykkösasu päällä... Romanttinen musiikki soimaan ja vaikka yhdessä tanssia... Viiniä ja shampanjaa en kaipaa... vain Se Yksi Ihana Mies... Eiköhän sitä keksittäis yhdessä kaikkea kivaa... Huokaus !

• Akaton mies

Suihkun raikkahan tytön kans, hämyysees hämärtyväs elokuun illassa, justihin siihen aikahan ku hämyn silmä aukeaa. Sen elokuisen satehen jäläkehen silloon ku varis käy tiellä kiiltävis saappaissaan ja kesän kiuru on noussu maasta pilivihin. Silloon ku meillä lämpiää savusauna, silloon on se aika alkaa juhlan. Kaikki on tämä täytyy tapahtua ja sitten ku on saunottu niin sen jäläkehen. Silloon kun yön huuru jo lepää nevoilla, niin silloin me ollahan ihan vierekkäin, kuuntele ku silkki kahisee ja sinä katsot minua kasvoin puhtain. Itse unetarko soittaa meille. Ja sinä olet niin kaunis, hiuksissasi tuhat timanttia, mutta syörään ensin ja lasit liioon viiniä punaista. No onkin hyvää ja niinkuun satua koko ilta. Musiikki soi ja minä pirän sun ympärillä käsiäni, niinkuun tanssittaasihin, vaikka vain huojutahan kasvot vastatusten. Elä kysy mitään ollahan näin vaan, ei tanssita huojutahan vain. Purista mua lujemmin, puristetahan molemmat. Näin on hyvä ja jos näin oliis aina oleva. Sitä toivotahan. terv. seppä ja pieni kultaanen unettaren nukuttama Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta.

• tammikuun likka
        Akaton mies kirjoitti:

Suihkun raikkahan tytön kans, hämyysees hämärtyväs elokuun illassa, justihin siihen aikahan ku hämyn silmä aukeaa. Sen elokuisen satehen jäläkehen silloon ku varis käy tiellä kiiltävis saappaissaan ja kesän kiuru on noussu maasta pilivihin. Silloon ku meillä lämpiää savusauna, silloon on se aika alkaa juhlan. Kaikki on tämä täytyy tapahtua ja sitten ku on saunottu niin sen jäläkehen. Silloon kun yön huuru jo lepää nevoilla, niin silloin me ollahan ihan vierekkäin, kuuntele ku silkki kahisee ja sinä katsot minua kasvoin puhtain. Itse unetarko soittaa meille. Ja sinä olet niin kaunis, hiuksissasi tuhat timanttia, mutta syörään ensin ja lasit liioon viiniä punaista. No onkin hyvää ja niinkuun satua koko ilta. Musiikki soi ja minä pirän sun ympärillä käsiäni, niinkuun tanssittaasihin, vaikka vain huojutahan kasvot vastatusten. Elä kysy mitään ollahan näin vaan, ei tanssita huojutahan vain. Purista mua lujemmin, puristetahan molemmat. Näin on hyvä ja jos näin oliis aina oleva. Sitä toivotahan. terv. seppä ja pieni kultaanen unettaren nukuttama Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta.

Te olisitte onnellisia...niin kauniisti molemmat kirjoititte ja puhuitte samaa kieltä....

• hildurvonhopsis
        Akaton mies kirjoitti:

Kylläpä sinä kirjoitit ihanan ja romanttisen mielikuvan. Kyllä joku nainen olisi onnellinen kanssasi. Olet tosi ihana ja Tiitu pikkuunen myös. Enkeli uniisi ^j^ romantikko-mies ♥

• jpntar

Kävely revontulien loisteessa, sitten ulkosaunaan, paljon tuikkuja ..takkatuli mökissä, hyvää ruokaa ..:)

• oisipa tosi hienoa *huoks*

• tammikuun likka

Syksyinen päivä, sataa tihuttaa vettä, keltaiset lehdet kahisevat metsäpolkua tallustellessa. Jokunen lintu etsii viimeisiä ötököitä ruuakseen. Jänis loikkii polulla. Lieneekö kiire piiloon. Väritys on muuttunut, enteilee talven tuloa.
      Tuuli tuivertaa piiskaten vettä metsässä patikoivien kasvoille. Vielä on kohtalaisen lämmintä.
      On taivallettu reipasta vauhtia ja väsyttääkin jo. Mielessä on kotona lämpiävä sauna. Illaksi on paistettu sadonkorjuupiirakkaa, salaattia lisukkeena. Mitähän juomaksi? No onhan siellä vadelmamehua. Olipa hyvä, kun sitä tuli tehtyä. Onneksi jaksoin, sitäpä laitetaan juomaksi.
      Katson vierelläni kulkevaa ihmistä. Miten onkaan tullut rakkaaksi ajan kanssa. Olemme jo vanhoja ajan saatossa ryhtikin on taipunut kumaraan. Missä on nuoruus? Hymyilemme. Nuoruus on sisällämme sielussa ja hymyssä.
      Syötyämme hyvän iltapalamme on aikaa muistella mennyttä aikaa. Mitä antoi ja mitä otti. Pihalla tuulee, sade lyö ikkunaan. Miten rauhallista aika onkaan. Syksyisen illan rakkauden aika vanhuuden romatiikalla.

Tätä minä haluaisin sitten joskus. Nyt elämä on liian kiireistä? Romantiikkaan.

• luonto on täysi

täynnä kasvua, varejä, vihreimpänä ja vehreimmillään. Ja mitä sitten -kaikki kuolee, mutta me ihmiset saamme ehkä kokea sen taas- ensi keväänä.

• on käydä yösaunassa ja uimassa kuun valossa, etenkin nyt, kun alkaa elokuu.
      Sen jälkeen onkin mukava kellahtaa lakanoihin......jeah, siinäpä se.

• tervatulia ja paperilyhtyjä

hiljaisena elokuisena yönä. Takkatulta, tyyntä järven pintaa.Palavan puun tuoksua.Lämmintä kiveä -tulen kuumentamaa,takan syrjässä- ja poski sitä vasten.Ja pehmeää naista-ihmistä, jota hyväillä.Voi suomen hiipuva kesä.Miten siitä saisi kaiken?

• pusu

A.N.N.A :lle

• tervatulia ja paperilyhtyjä kirjoitti:

hiljaisena elokuisena yönä. Takkatulta, tyyntä järven pintaa.Palavan puun tuoksua.Lämmintä kiveä -tulen kuumentamaa,takan syrjässä- ja poski sitä vasten.Ja pehmeää naista-ihmistä, jota hyväillä.Voi suomen hiipuva kesä.Miten siitä saisi kaiken?

tuli kuuma lukiessa sinun romanttisia mietelmiä.
        Nyt ikkuna auki.......

• pusu kirjoitti:

A.N.N.A :lle

myös hellä samanlainen.
        Ne ovatkin parhaita.

• suloinen nainen
        A..N..N..A kirjoitti:

myös hellä samanlainen.
        Ne ovatkin parhaita.

pusi sulle.

• suloinen nainen kirjoitti:

pusi sulle.

Kirjoittajana "suloinen nainen"!
        Mitäs nyt...en ota naisilta vastaan pusia...

• hotellissa

Hotellihuone, sen hämyssä vuode. Hämärän lakanoissa ihminen joka ei juuri erotu. Vastaan ojentuva käsi jossa on naisen kosketus!

• sä oot kivan näkönen

pusit sulle

• perttu

hei ja moi

• Mihailov

Mikhailiko se siinä lässyttää?!

• perttu kirjoitti:

hei ja moi

pusi pusi ja moi moi.

• mies_vm56

puhdasvetisen järven rannalla rauhallisella paikalla.
      Lämmin elokuinen tyyni ilta. Juuri saunottu tuoreen vastan tuoksuisessa saunassa. Istuskellaan saunan kuistilla jäähdyttelemässä saunaoluet nauttien ja suomalaista luontoa ihaillen.
      Silmien eteen avautuvan järven pinta on peilityyni, järveltä kuuluu kuikan huuto.
      Elokuun ilta alkaa viiletä ja hämärtyä. Siirrymme sisälle mökkiin ja istahdamme takkatulen ääreen paistamaan makkarat.
      Taustalla soi Michael Boltonin 90-luvun musiikki.
      Takkatulen hiljaa hiipuessa jutustelemme ja nautimme pari lasia viiniä.

Ja kun kyseessä on näin normaalista poikkeavan romanttinen ilta, se ehkä päättyy tapahtumiin, joita ei teille kerrotakkaan.

• *nainen*

"On kynttiöillä valaistu jäähalli " vai onko ?

• mies_vm56

ihmeen jäähalli?

• Akaton mies

Hih, no voi sua, onhan se muutaki vaikka voishan se jäähalliki jotaan olla. Kaikki läheesyys ja lämpö, välittäminen se on aina "jotaan". Itte olen sellaanen ainaanen haaveilija ja keäiltaasin sitä on välihin niinkuun unen rajamailla. Harmaa syys-sare on kuin musiikkia minun korville, se rauhoottaa ja puhuristaa. Kellastuvat koivut teköö sellaasen tuntehen notta kaikki on jo valamista enää ei tarvitte yrittää. Tuos latoniityllä harmaan seipään päässä istuu vanha viisas varis selekä tuulehen päin, melekeen nukusis se siinä istuu, eikä kapinoo mitään vastaan. Se tietää jotta kesä on eletty, soon tyytyväänen osaansa. Ja minä kirijootan ,kirijoottamasta päästyäniki omia tarinootani. Puuttuuko niistä jäähalli romantiikka sitä minä en tierä. terv. seppä ja pieni varhaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.

• Essollakin vietetään joskus romanttisia iltoja. Monesti olemme toivoneet sitä, että oikein muodokas nainen tulisi Essolle tankkaaman ja sen jälkeen kahville naapuripöytään.

Näin ei ole koskaan vielä tapahtunut, vaan tätä romanttista ja ihanaa aihetta koskevan äänekkään keskustelun seurauksena meiltä on usein lopetettu tarjoilu. Silloin tunnelma on ollut vähemmän romanttinen.

• ilmassa

Erämaajoen varrella nuotiolla istuksien ja halaillen oman rakkaan kanssa, jatkoille sitten telttaan yhteiseen makuupussiin...

• tulen äärellä istuskelu on sitä elämän extraa, ja kai romanttistakin jos sen niin ajattelee.

Mutta - makuupussit ovat liian ahtaita :))

• Akaton mies
        Pirrejuupas kirjoitti:

tulen äärellä istuskelu on sitä elämän extraa, ja kai romanttistakin jos sen niin ajattelee.

Mutta - makuupussit ovat liian ahtaita :))

Makuupussi romantiikkaa ja tuan meren rantahiekkaa, haluaasin meirän Pirrelle. Kirijoottaasin meren rantahiekkahan sinulle Pirre kultaanen sellaasen sonetin, siitä sä voisit lukia kaikki maaliman hyvät sanat. Sinä sanoosit jotta onko niitä näin paljon maalimas hyviä sanoja. Ja palkinnoksi saisin sata suudelmaa. Alakais yö ja pieni Tiitu toisi unijuomaa, siinä pienen pienees maljas jonka vain Tiitu voisi kantaa ja aallot nukkuis, jäis valaveille vain sellaanen puolihupsu kaipuu. Kuu loistaa ja nua sanat tuos rantahiekas ne kirijootinko yöllä unissani. Hyvä meirän täällä makuupussis, sun kätes kaulallani nukkuvat. Nämä sanat sinulle mä kirijootin ja niinkuun tervahauta sisäälläni paloi. Ei enää sanoja, ei hiiren hiiskahrusta, sinulle,,,,kultaaselle Pirrelle. Ku mä lähäreen ny pyörälenkille. terv, seppä ja päiväunilla oleva kultaanen pieni Tiitu-kani täältä kotoa pohojanmaalta. Ei täällä sara enää..

• joku18

mite ois tää käydä eka itse pesulla ja sanot sitten miehelle et menee pesulle sillä aikaa on kirjottanut pieniin lappuihin viestiä seuraa näitä ja joka lappuu kirjotta esm rakastan sinua,enkelini,rakkauteni,ihanuus,kaikkee ja sit ennen makkarin ovea kirjottaa et silmät kii ja koputa huudan sisään mies astuu sisään silmät kiini ja itse olen laittanut kynntilöyjtä vähä joka puolelle ja muutama tuoksu kynttilääkin sit ottaa miehen kädestä kiini ja taluttaa miehen sisään antaa miehelle hellän suudelman ja kuiskaa korvaa aukaa silmät ja sanoo et ei tarvi puhua näytän teoillanni miten paljon rakastan sina pusuttelen hellästi vähä joka paikkaa ja sit se jatkuu siittä

• Kunnollinen tullimie

Muusta viis mutta hillua pitäs päästä pinkkaamaan.

• Kyllä se on se sauna minullakin se romanttisin. Luontoretki ensin metsän hiljaisuuteen yhdessä ja sauna päälle.

Tervantuoksu, mukava hiljaisuus ja kynttilät käy samoin kevyt hyvä illallinen yhdessä itse tehden. Mutta viinipuoli ei kuulu minun romanttiseen iltaan eikä musiikki. Viininlipitykset ja musiikkipitoiset illat ovat ihan erikseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      107
      4691
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4529
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4512
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2954
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2508
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2118
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1819
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      176
      1221
    Aihe