Oma mies kateellinenko?

(n)

Menestyn työelämässä ja kovalla työllä oon saanut kaikekn aikaan. Mieheni on yrittäjä/ sukuyrityksen työntekijä, ja nyt oon huomannut, että piikittely on alkanut ja kaikenlainen vähättely ja huomauttelu. Kohta saa riittää, suutun hänelle ja yritän keskustella, vaan ei onnistu. Lieroilee...eikä tunnusta perusasioita, vaan kääntää kaikki minun syyksi, ihmetellen, mikä minua vaivaa?? Vaikka itse on outo??

En tiedä, mitä tehdä, en jaksa näikään kovin kauan. Hän aina poissa kotoa, ja tuntuu, ettei ees rakasta minua. Mistään ei voi puhua, ei lähde keskustelemaan mistään...

4

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävyyttäkin

Ostappas itsellesi kunnollinen ystävä, rahalla
      saa mitä haluaa.

• ap.

tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.

• Tavaton ajattelija.
        ap. kirjoitti:

tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.

Ajattelutapa kun on sivistynyt niin ei varmasti ajattelu tapa.. =)

• alemmuutta pärjäämistäsi

kohtaan. Ehkä hänellä on huono itsetunto tai hän ei osaa oikein sopeutua tilanteeseen, jossa nainen pärjää hyvin.

Toisaalta syy voi olla muuallakin. Oletko varma, ettei hänellä ole toista naista jos kerran on paljon pois kotoa?

Asiaa on vaikea korjata jos syytä ei saa selville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8702
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3718
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2241
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1277
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      946
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      754
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      735
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe