Menestyn työelämässä ja kovalla työllä oon saanut kaikekn aikaan. Mieheni on yrittäjä/ sukuyrityksen työntekijä, ja nyt oon huomannut, että piikittely on alkanut ja kaikenlainen vähättely ja huomauttelu. Kohta saa riittää, suutun hänelle ja yritän keskustella, vaan ei onnistu. Lieroilee...eikä tunnusta perusasioita, vaan kääntää kaikki minun syyksi, ihmetellen, mikä minua vaivaa?? Vaikka itse on outo??
En tiedä, mitä tehdä, en jaksa näikään kovin kauan. Hän aina poissa kotoa, ja tuntuu, ettei ees rakasta minua. Mistään ei voi puhua, ei lähde keskustelemaan mistään...
Oma mies kateellinenko?
(n)
4
890
Vastaukset
- YstävyyttäkinOstappas itsellesi kunnollinen ystävä, rahalla 
 saa mitä haluaa.- ap.tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä. 
- Tavaton ajattelija.ap. kirjoitti:tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä. Ajattelutapa kun on sivistynyt niin ei varmasti ajattelu tapa.. =) 

- alemmuutta pärjäämistäsikohtaan. Ehkä hänellä on huono itsetunto tai hän ei osaa oikein sopeutua tilanteeseen, jossa nainen pärjää hyvin. 
 Toisaalta syy voi olla muuallakin. Oletko varma, ettei hänellä ole toista naista jos kerran on paljon pois kotoa?
 Asiaa on vaikea korjata jos syytä ei saa selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321