Menestyn työelämässä ja kovalla työllä oon saanut kaikekn aikaan. Mieheni on yrittäjä/ sukuyrityksen työntekijä, ja nyt oon huomannut, että piikittely on alkanut ja kaikenlainen vähättely ja huomauttelu. Kohta saa riittää, suutun hänelle ja yritän keskustella, vaan ei onnistu. Lieroilee...eikä tunnusta perusasioita, vaan kääntää kaikki minun syyksi, ihmetellen, mikä minua vaivaa?? Vaikka itse on outo??
En tiedä, mitä tehdä, en jaksa näikään kovin kauan. Hän aina poissa kotoa, ja tuntuu, ettei ees rakasta minua. Mistään ei voi puhua, ei lähde keskustelemaan mistään...
Oma mies kateellinenko?
(n)
4
857
Vastaukset
- Ystävyyttäkin
Ostappas itsellesi kunnollinen ystävä, rahalla
saa mitä haluaa.- ap.
tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.
- Tavaton ajattelija.
ap. kirjoitti:
tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.
Ajattelutapa kun on sivistynyt niin ei varmasti ajattelu tapa.. =)
- alemmuutta pärjäämistäsi
kohtaan. Ehkä hänellä on huono itsetunto tai hän ei osaa oikein sopeutua tilanteeseen, jossa nainen pärjää hyvin.
Toisaalta syy voi olla muuallakin. Oletko varma, ettei hänellä ole toista naista jos kerran on paljon pois kotoa?
Asiaa on vaikea korjata jos syytä ei saa selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657