Menestyn työelämässä ja kovalla työllä oon saanut kaikekn aikaan. Mieheni on yrittäjä/ sukuyrityksen työntekijä, ja nyt oon huomannut, että piikittely on alkanut ja kaikenlainen vähättely ja huomauttelu. Kohta saa riittää, suutun hänelle ja yritän keskustella, vaan ei onnistu. Lieroilee...eikä tunnusta perusasioita, vaan kääntää kaikki minun syyksi, ihmetellen, mikä minua vaivaa?? Vaikka itse on outo??
En tiedä, mitä tehdä, en jaksa näikään kovin kauan. Hän aina poissa kotoa, ja tuntuu, ettei ees rakasta minua. Mistään ei voi puhua, ei lähde keskustelemaan mistään...
Oma mies kateellinenko?
(n)
4
908
Vastaukset
- Ystävyyttäkin
Ostappas itsellesi kunnollinen ystävä, rahalla
saa mitä haluaa.- ap.
tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.
- Tavaton ajattelija.
ap. kirjoitti:
tuo ei kuulu mun ajattelu tapaani. Rahalla ei juuri saa ystävyyttä.
Ajattelutapa kun on sivistynyt niin ei varmasti ajattelu tapa.. =)
- alemmuutta pärjäämistäsi
kohtaan. Ehkä hänellä on huono itsetunto tai hän ei osaa oikein sopeutua tilanteeseen, jossa nainen pärjää hyvin.
Toisaalta syy voi olla muuallakin. Oletko varma, ettei hänellä ole toista naista jos kerran on paljon pois kotoa?
Asiaa on vaikea korjata jos syytä ei saa selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862