Tartu mikkiin-uusinta

näemmä

Tänään näytää TV2:lta klo.17.10 tulevan uusintana se TARTU MIKKIIN- jakso, jossa Tapsukka on vieraana. Muina artistivierainahan siinä on Paula Koivuniemi, Jonna Kosonen ja Petri Munck

22

1177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mul on toi jakso kyllä videollakin, mutta voishan sen uusinnan nyt kattella ajankulukseen :)

      • anteeksi

        jos nyt loukkaan ,mutta onkos toi Tapani ollu viinamäen miehiä? Vähä sen näköinen.


      • ihailija .
        anteeksi kirjoitti:

        jos nyt loukkaan ,mutta onkos toi Tapani ollu viinamäen miehiä? Vähä sen näköinen.

        Ei ole. kuuleehan sen jo äänestä, varmaan hömpsyt ottaa silloin tällöin.
        Kasvonpiirteensä ovat vaan sellaiset, esim. pienet silmät, iän tuomia uurteita, mutta silti karismansa säilyttänyt komea mies.


      • Ramona_-_
        ihailija . kirjoitti:

        Ei ole. kuuleehan sen jo äänestä, varmaan hömpsyt ottaa silloin tällöin.
        Kasvonpiirteensä ovat vaan sellaiset, esim. pienet silmät, iän tuomia uurteita, mutta silti karismansa säilyttänyt komea mies.

        Rypyt tekevät miehestä vaan charmikkaamman.
        Tapsa on hyvän näköinen mies ikäisekseen. Ihailen myös hänen tyylitajuaan pukeutumisessa ( pukeutuu siististi ja miehekkäästi, ei yritä pukeutumisella esittää nuorempaa mitä on vrt. Danny ) ja sitä ryhdikkyyttä.
        Livenä vielä komeampi ja karismaattisempi, kuin TV:ssä.

        Ääni on aivan upea ja ihana. Osaa loistavasti tulkita erillaisia tunnetiloja.


      • Poppana1
        ihailija . kirjoitti:

        Ei ole. kuuleehan sen jo äänestä, varmaan hömpsyt ottaa silloin tällöin.
        Kasvonpiirteensä ovat vaan sellaiset, esim. pienet silmät, iän tuomia uurteita, mutta silti karismansa säilyttänyt komea mies.

        Joo, ei todellakaan ole mikään doku. Tapanin isähän oli/on raivoraitis , eikä mitään viinamäen miestä ole tullut Tapsastakaan , vaikkei mikään täysin absolutisti olekkaan.

        Tapanilla on upea ääni ja ulkonäkökin on hyvä ja persoonallinen. Karismaattisen ihmisen ulkonäössähän on aina myös jotain persoonallista. Kukaan mallinuken näköinen mies ei voi olla karismaattinen. Eikä 58-vuotiaan miehen tarvitse olla , eikä voikkaan olla mikään siloposki. Se olisi täysin luonnotonta.
        Tapanin syntymälahjana saatu karisma on vaan vahvistunut ja lisääntynyt iän myötä. Samoin , kun Tapio Rautavaarankin aikanaan.


      • Mä vaan
        ihailija . kirjoitti:

        Ei ole. kuuleehan sen jo äänestä, varmaan hömpsyt ottaa silloin tällöin.
        Kasvonpiirteensä ovat vaan sellaiset, esim. pienet silmät, iän tuomia uurteita, mutta silti karismansa säilyttänyt komea mies.

        Tapani ei ole päästänyt itseään läskistymään. Toisin, kuin esimerkiksi joku Vesa-Matti Loiri. Jo joitakin vuosia sitten Tapsa tosin oli huomattuvasti pulskempi,kuin nykyään,mutta on hoikistunut siitä selvästi.
        Tapanihan pitääkin aktiivisesti kuntoaan yllä ja harrastaa liikuntaa. Keikallaan kun oli tässä hiljattain,niin laitoin merkille,että eihän sillä ole nykyään mahaakaan paljon mitään.

        Tapsalle myös vaatteet,kuin vaatteet tuntuvat istuvan hyvin. Hän on melko pitkä (185cm olen jostain lukenut) ja erittäin ryhdikäs mies. Sellaisella hartiat kyssässä kulkevalla miehellä ja naisellakin,kun taas kaikki vaatteetkin tuntuvat roikkuvan päällä.


      • Mä vaan kirjoitti:

        Tapani ei ole päästänyt itseään läskistymään. Toisin, kuin esimerkiksi joku Vesa-Matti Loiri. Jo joitakin vuosia sitten Tapsa tosin oli huomattuvasti pulskempi,kuin nykyään,mutta on hoikistunut siitä selvästi.
        Tapanihan pitääkin aktiivisesti kuntoaan yllä ja harrastaa liikuntaa. Keikallaan kun oli tässä hiljattain,niin laitoin merkille,että eihän sillä ole nykyään mahaakaan paljon mitään.

        Tapsalle myös vaatteet,kuin vaatteet tuntuvat istuvan hyvin. Hän on melko pitkä (185cm olen jostain lukenut) ja erittäin ryhdikäs mies. Sellaisella hartiat kyssässä kulkevalla miehellä ja naisellakin,kun taas kaikki vaatteetkin tuntuvat roikkuvan päällä.

        heippa

        olen useasti seisonut tapsan vieressä ja hän ei todellakaan ole 185 cm pitkä ,koska itse olen 177cm pitkä ja sanoisin että tapsa on mittaiseni.tämän päivän uusintaa oli mukava katsella ja oli hyvä


      • Mä vaan
        melina2 kirjoitti:

        heippa

        olen useasti seisonut tapsan vieressä ja hän ei todellakaan ole 185 cm pitkä ,koska itse olen 177cm pitkä ja sanoisin että tapsa on mittaiseni.tämän päivän uusintaa oli mukava katsella ja oli hyvä

        Muistin Tapsan pituuden väärin. Sorry !


      • samanikäinen
        Poppana1 kirjoitti:

        Joo, ei todellakaan ole mikään doku. Tapanin isähän oli/on raivoraitis , eikä mitään viinamäen miestä ole tullut Tapsastakaan , vaikkei mikään täysin absolutisti olekkaan.

        Tapanilla on upea ääni ja ulkonäkökin on hyvä ja persoonallinen. Karismaattisen ihmisen ulkonäössähän on aina myös jotain persoonallista. Kukaan mallinuken näköinen mies ei voi olla karismaattinen. Eikä 58-vuotiaan miehen tarvitse olla , eikä voikkaan olla mikään siloposki. Se olisi täysin luonnotonta.
        Tapanin syntymälahjana saatu karisma on vaan vahvistunut ja lisääntynyt iän myötä. Samoin , kun Tapio Rautavaarankin aikanaan.

        Tapsa on kyllä saanut kroppansa taas aika hyvään timmiin, kasvot sitävastoin kyllä ovat väsähtäneen näköiset, sellaiset ei miehekkään pehmeät. Mietin juuri tänään, että syököhän Tapsa jostakin syystä kortisonia, se selittäisi tuon poskien pyöreyden.
        Kuidut hiuksissa tuuheuttavat hiuksiaan aika hyvin. Hänellähän oli aivan selkeä kalju päälaella jo 80-luvulla :)

        Hyvin se tuo Tapsa on oppinut pitämään leuan pystyssä, eivät lisäleuat näy....se on varmaan pitkän harjoituksen tulos ;)

        Oma ukkoni on Tapsaa 7 vuotta vanhempi ja hänestä sanoisin, että on timmissä kunnossa (189 pitkä ja painaa n. 75 kg). Itse olen Tapsan kanssa samanikäinen nainen ja mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen


      • ***************
        samanikäinen kirjoitti:

        Tapsa on kyllä saanut kroppansa taas aika hyvään timmiin, kasvot sitävastoin kyllä ovat väsähtäneen näköiset, sellaiset ei miehekkään pehmeät. Mietin juuri tänään, että syököhän Tapsa jostakin syystä kortisonia, se selittäisi tuon poskien pyöreyden.
        Kuidut hiuksissa tuuheuttavat hiuksiaan aika hyvin. Hänellähän oli aivan selkeä kalju päälaella jo 80-luvulla :)

        Hyvin se tuo Tapsa on oppinut pitämään leuan pystyssä, eivät lisäleuat näy....se on varmaan pitkän harjoituksen tulos ;)

        Oma ukkoni on Tapsaa 7 vuotta vanhempi ja hänestä sanoisin, että on timmissä kunnossa (189 pitkä ja painaa n. 75 kg). Itse olen Tapsan kanssa samanikäinen nainen ja mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen

        Kari Tapion kasvot ovat TODELLA väsähtäneen näköiset. Kalvakan harmaa iho, posket ja kaulaheltta roikkuu kuin ajokoiralla ja hiukset on tuhkanharmaat ja kiillottomat. Kyllä railakas elämäntapa näkyy hänen kasvoissaan.

        Tapsa on hyvin säilynyt liki kuuskymppinen mies.
        On sopivan raamikas. Sillä ainakin minun makuuni miehessä pitää olla vähän myös sitä lihaa luitten päällä,eikä olla mikään luuhimmeli. Pientä masuakin saa mielestäni olla.
        Tapsalal on poskissa on tervettä väriä , hiukset on siistit, tummat ja kiiltävät.


      • Mä vaan
        samanikäinen kirjoitti:

        Tapsa on kyllä saanut kroppansa taas aika hyvään timmiin, kasvot sitävastoin kyllä ovat väsähtäneen näköiset, sellaiset ei miehekkään pehmeät. Mietin juuri tänään, että syököhän Tapsa jostakin syystä kortisonia, se selittäisi tuon poskien pyöreyden.
        Kuidut hiuksissa tuuheuttavat hiuksiaan aika hyvin. Hänellähän oli aivan selkeä kalju päälaella jo 80-luvulla :)

        Hyvin se tuo Tapsa on oppinut pitämään leuan pystyssä, eivät lisäleuat näy....se on varmaan pitkän harjoituksen tulos ;)

        Oma ukkoni on Tapsaa 7 vuotta vanhempi ja hänestä sanoisin, että on timmissä kunnossa (189 pitkä ja painaa n. 75 kg). Itse olen Tapsan kanssa samanikäinen nainen ja mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen

        Televisio kylläkin pulskistaa ihmistä myös kasvoista ( missitkin ovat televisiossa suhtkoht normaalin painoisen näköisiä, mutta livenä kauhean anorektisen näköisiä ) .
        Ei Tapsakaan livenä ole niin pyöreäkasvoinen, kuin telkkarissa. Tapsa on hyvin maskuliinisen näköinen.

        Mitä sitten vaikka on kalju päälaki ? Niin oli mm. Tapio Rautavaarallakin eikä se hänen laulutaitojaan,charmiaan ja karismaansa vähentänyt milläänlailla, kuten ei vähennä Tapani Kansankaan.

        ps.Tapanilla on muuten valloittava hymy ja söpöt hymykuopatkin.


      • linkku@
        samanikäinen kirjoitti:

        Tapsa on kyllä saanut kroppansa taas aika hyvään timmiin, kasvot sitävastoin kyllä ovat väsähtäneen näköiset, sellaiset ei miehekkään pehmeät. Mietin juuri tänään, että syököhän Tapsa jostakin syystä kortisonia, se selittäisi tuon poskien pyöreyden.
        Kuidut hiuksissa tuuheuttavat hiuksiaan aika hyvin. Hänellähän oli aivan selkeä kalju päälaella jo 80-luvulla :)

        Hyvin se tuo Tapsa on oppinut pitämään leuan pystyssä, eivät lisäleuat näy....se on varmaan pitkän harjoituksen tulos ;)

        Oma ukkoni on Tapsaa 7 vuotta vanhempi ja hänestä sanoisin, että on timmissä kunnossa (189 pitkä ja painaa n. 75 kg). Itse olen Tapsan kanssa samanikäinen nainen ja mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen

        KARI TAPIO: http://www.aamulehti.fi/mediagalleria/aamulehti/tapahtumat/123/12.shtml

        http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1262077-karitapio2.jpg

        TAPANI KANSA:
        http://www.iltalehti.fi/viihde/kansaSL_vi.jpg

        http://www.tapanikansa.net/img/noflash.jpg


        Se on ihan makuasia kumpi enemmän silmää ja korvaa miellyttää.


      • linkku@ kirjoitti:

        KARI TAPIO: http://www.aamulehti.fi/mediagalleria/aamulehti/tapahtumat/123/12.shtml

        http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1262077-karitapio2.jpg

        TAPANI KANSA:
        http://www.iltalehti.fi/viihde/kansaSL_vi.jpg

        http://www.tapanikansa.net/img/noflash.jpg


        Se on ihan makuasia kumpi enemmän silmää ja korvaa miellyttää.

        Taas tää keskustelu meni tämmöseks jonninjoutavaks ulkonäkö-höpötykseks... :(
        Tota Kari Tapio ja Tapsa ulkonäkö-vertailua on tehty jo tääl niin paljon useasti jo aikaisemmin , että mä en nyt jaksa ottaa siihen enää kantaa, kun se mun mielipiteeni täällä kumminkin jo varmasti tiedetään ;)
        Makuasioistahan voi aina kiistellä vaikka maailman tappiin asti.

        Tapsa on ainakin komeaa katseltavaa ja kuunneltavaa ja ihana oli tossa Tartu mikkiin ohjelmassakin.


      • melina2 kirjoitti:

        heippa

        olen useasti seisonut tapsan vieressä ja hän ei todellakaan ole 185 cm pitkä ,koska itse olen 177cm pitkä ja sanoisin että tapsa on mittaiseni.tämän päivän uusintaa oli mukava katsella ja oli hyvä

        Mä en kyllä osaa sanoa yhtään ,että miten pitkä Tapsa on. Tapsan lavalla ollessa sitä pituutta on niin vaikee arvioida silmämitalla, kun se esiintymislava on aina ylempänä.
        Olisin jotenkin kuvitellut ,että Tapsa olis pitempi, kun toi 177cm, mutta voi olla ettei sitten olekkaan.


      • samanikäinen kirjoitti:

        Tapsa on kyllä saanut kroppansa taas aika hyvään timmiin, kasvot sitävastoin kyllä ovat väsähtäneen näköiset, sellaiset ei miehekkään pehmeät. Mietin juuri tänään, että syököhän Tapsa jostakin syystä kortisonia, se selittäisi tuon poskien pyöreyden.
        Kuidut hiuksissa tuuheuttavat hiuksiaan aika hyvin. Hänellähän oli aivan selkeä kalju päälaella jo 80-luvulla :)

        Hyvin se tuo Tapsa on oppinut pitämään leuan pystyssä, eivät lisäleuat näy....se on varmaan pitkän harjoituksen tulos ;)

        Oma ukkoni on Tapsaa 7 vuotta vanhempi ja hänestä sanoisin, että on timmissä kunnossa (189 pitkä ja painaa n. 75 kg). Itse olen Tapsan kanssa samanikäinen nainen ja mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen

        Tähän mun täytyy kyllä sanoa ,että Tapsa on 58-vuotias. Pitäiskö sen näyttää joltain pikkupojalta ? Tapsa on komea yli viiskybänen AIKUINEN MIES. On miehekäs sekä kasvoiltaan, että kropaltaan.
        Eletty elämä saa näkyä miehen kasvoilta ( kuin myös naisenkin kasvoilta, mutta naisilta vaan vaaditaan , että niiden täytyis aina näyttää joltain siloposkilta ja se on ihan hullua ! ).
        Ei mikään ole sen charmikkaampaa, kuin tyylikkäästi ja taidokkaasti ikääntynyt mies . Ja sitä muunmuassa Tapsa just nimenomaan on !


      • ja Tapsa
        *************** kirjoitti:

        Kari Tapion kasvot ovat TODELLA väsähtäneen näköiset. Kalvakan harmaa iho, posket ja kaulaheltta roikkuu kuin ajokoiralla ja hiukset on tuhkanharmaat ja kiillottomat. Kyllä railakas elämäntapa näkyy hänen kasvoissaan.

        Tapsa on hyvin säilynyt liki kuuskymppinen mies.
        On sopivan raamikas. Sillä ainakin minun makuuni miehessä pitää olla vähän myös sitä lihaa luitten päällä,eikä olla mikään luuhimmeli. Pientä masuakin saa mielestäni olla.
        Tapsalal on poskissa on tervettä väriä , hiukset on siistit, tummat ja kiiltävät.

        On aivan totta, että Kari Tapiolla näkyy elämisen jäljet kasvoillaan, tosin niihin on myös vakava sairaus jättänyt jälkensä. Minun läheiselleni on tehty ohitusleikkaus ja kyllä se vanhensi häntä kasvoista ainakin 10 vuotta, se on aika rankka juttu.

        Mutta hiukset Karilla ovat aivan ihanat, nuo harmaat ohimoilla, se on sitä charmia!
        Tapsan hiusten tummuus ja kiiltävyys ovat kylläkin kotoisin kuiduista ja väripurkista :=D

        Juuri tuo Tapsan poskien punaisuus minua mietityttääkin....en usko sen olevan aivan tervettä punaa :(


      • ,,,,,,,,,,,,,

      • ja Tapsa kirjoitti:

        On aivan totta, että Kari Tapiolla näkyy elämisen jäljet kasvoillaan, tosin niihin on myös vakava sairaus jättänyt jälkensä. Minun läheiselleni on tehty ohitusleikkaus ja kyllä se vanhensi häntä kasvoista ainakin 10 vuotta, se on aika rankka juttu.

        Mutta hiukset Karilla ovat aivan ihanat, nuo harmaat ohimoilla, se on sitä charmia!
        Tapsan hiusten tummuus ja kiiltävyys ovat kylläkin kotoisin kuiduista ja väripurkista :=D

        Juuri tuo Tapsan poskien punaisuus minua mietityttääkin....en usko sen olevan aivan tervettä punaa :(

        No ehkä Tapsa käyttää jotain kuitusysteemiä hiuksiinsa ja värjää niitä, mutta so what ? Se on mun mielestä ihan suotavaa , että esiintyjä huolehtii ulkonäöstäänkin. Kyllähän se Kari Tapiokin varmaan niitä viiksiään trimmaa ;)

        Mielestäni Tapsan posket punottaa lähinnä vaan silloin, kun sen on kuuma. Monillahan posket alkaa punottaa hikoillessa.


      • Zori
        samanikäinen kirjoitti:

        Tapsa on kyllä saanut kroppansa taas aika hyvään timmiin, kasvot sitävastoin kyllä ovat väsähtäneen näköiset, sellaiset ei miehekkään pehmeät. Mietin juuri tänään, että syököhän Tapsa jostakin syystä kortisonia, se selittäisi tuon poskien pyöreyden.
        Kuidut hiuksissa tuuheuttavat hiuksiaan aika hyvin. Hänellähän oli aivan selkeä kalju päälaella jo 80-luvulla :)

        Hyvin se tuo Tapsa on oppinut pitämään leuan pystyssä, eivät lisäleuat näy....se on varmaan pitkän harjoituksen tulos ;)

        Oma ukkoni on Tapsaa 7 vuotta vanhempi ja hänestä sanoisin, että on timmissä kunnossa (189 pitkä ja painaa n. 75 kg). Itse olen Tapsan kanssa samanikäinen nainen ja mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen

        > mieheni juuri tänään naureskeli, että olen Tapsaan verrattuna aivan tytönhupakon näköinen <

        Luojan kiitos ,että Tapani ei ole tytönhupakon näköinen !


    • pikkupilpana

      Tuli katsottua, aikaisemmin en ole tätä jaksoa nähnyt.
      Kyllä Tapsa on fiksu, huumorintajuinenkin, mahtavaääninen (menee korkeelta ja matalalta)..kertakaikkiaan upea mies!
      En tajua miksi sitä täällä jotkut mollaa (tai joku?).
      Ja se ei revittele yksityiselämällään..ei tuo perhettään julkisuuteen eikä laulele sairauksistaan mikäli niitä on/on ollut.
      10 pistettä Tapsalle, olen aina ihaillut sitä! (ja laulujaan).

      • Poppana1

        Veit sanat suustani ! Tapanilla riittää ääntä, silmänpilkettä ja karismaa. Viimeksi kun muutama viikko sitten olin Tapsan keikalla, niin kyllä lauloi niin mykistävän komeasti, että kylmät väreet meni ihastuksesta pitkin selkänahkaani .
        Tuossa Tartu Mikkiin ohjelmassakin lauloi komeasti ( Hurmio, Besame Mucho, Suuret setelit...) NAM!

        Tapani ei lehtien sivuilla asioitaan revittele. Eräs toimittaja kysyi taannoin eräässä haastattelussa Tapanilta, että miksi hänen henkilökohtaisia tilityksiään ei lehtien palstoilal ole juurikaan nähty, kun vertaa esim. moniin kollegoihin.
        Tapani vastasi,että :
        - En ole katsonut ,että siihen on mitään syytä, olen antanut ja annan ihmisille lauluissani kaiken. Se on parasta, jota yleisölleni voin antaa.


    • toinenkin ollut

      taas joku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      62
      1160
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      45
      798
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      749
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      730
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      91
      720
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      70
      664
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      651
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      605
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      591
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      584
    Aihe