kameratolpat LG LN505

lkjuy

Saako mistään kameratolppahälytyksiä LG LN505:een.
Jos, niin mistä ??? Onko joku saanut toimimaan ???

19

16924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyypi
      • vielä...

• jkhjghfg
        vielä... kirjoitti:

ikoneja löytyy:

http://www.gps-waypoints.net/gps/?page=load_icons

Kiitos edelliselle kirjoittajalle linkeistä; niiden ohjeilla sain kameratolpat ja ikonitkin asennettua LG LN505:een ja toimii täysin !!! Suurkiitokset vielä kerran !!!

• hyvä...
        jkhjghfg kirjoitti:

Kiitos edelliselle kirjoittajalle linkeistä; niiden ohjeilla sain kameratolpat ja ikonitkin asennettua LG LN505:een ja toimii täysin !!! Suurkiitokset vielä kerran !!!

vaan. Kiva kuulla että oli apua.

• teamw
        jkhjghfg kirjoitti:

miten kyseiset kameratolpat saadaan naviin LG LN500 ?
        Tarvitsen yksinkertaiset ohjeet,
        t. tekniikan ihmelapsi :)

• LN 505
        jkhjghfg kirjoitti:

Miten ja millä tuon .csv tiedoston muuntaminen dat-muotoon onnistuu ? Kuinka ikonin saa lisättyä kameratolppiin vai tuleeko se automaattisesti koordinaattien mukana ?

• LN 505
        LN 505 kirjoitti:

Miten ja millä tuon .csv tiedoston muuntaminen dat-muotoon onnistuu ? Kuinka ikonin saa lisättyä kameratolppiin vai tuleeko se automaattisesti koordinaattien mukana ?

OK Löysinkin itse ohjeet ja kaikki toimii

• löytää
        LN 505 kirjoitti:

Kertoisitko minulle mistä sen löysit?

• Henkka
        LN 505 kirjoitti:

Tervehdys
        Voisiko joku asiantuntija vielä hieman tarkentaa, sitä ohjeen kohtaa, jossa pyydetään konventoimaan? Mistä sen siirtoohjelman löytää jolla saa kameratolppien tiedot siirretyä navigaattoriin.

• LN-505
        löytää kirjoitti:

Kertoisitko minulle mistä sen löysit?

Jos asia vielä akuutti, niin tässä neuvo:

Eli tuon viennin osalta DAT-muunnos tapahtuu automaattisesti "Destinator Console ohjelman Suosikkien tuonnilla".

Ja ne ikonit täytyy itse siirtää "ActiveSync -ohjelman" avulla tiettyyn kansioon.

Ilmoita, jos tarvit tarkemmat ohjeet, niin etsin ne.

• LN-505
        Henkka kirjoitti:

Tervehdys
        Voisiko joku asiantuntija vielä hieman tarkentaa, sitä ohjeen kohtaa, jossa pyydetään konventoimaan? Mistä sen siirtoohjelman löytää jolla saa kameratolppien tiedot siirretyä navigaattoriin.

Eli tarvit Destinator Console-ohjelman (Destinator ND) Tuli ainakin LN 505:sen mukana.

ActiveSync -ohjelmaa tarvitset, jotta saat yhteyden navigaattoriisi pääset lisäämään ikoneja "manuaalisesti".

• Henkka
        LN-505 kirjoitti:

Jos asia vielä akuutti, niin tässä neuvo:

Eli tuon viennin osalta DAT-muunnos tapahtuu automaattisesti "Destinator Console ohjelman Suosikkien tuonnilla".

Ja ne ikonit täytyy itse siirtää "ActiveSync -ohjelman" avulla tiettyyn kansioon.

Ilmoita, jos tarvit tarkemmat ohjeet, niin etsin ne.

Tervehdys sinulle.
        Jos vain viitsit nähdä vaivaa ja kaivaa ne tarkemmat ohjeet, niin olisin tosi kiitollinen.
        T.Henkka

• LN-505
        Henkka kirjoitti:

Tervehdys sinulle.
        Jos vain viitsit nähdä vaivaa ja kaivaa ne tarkemmat ohjeet, niin olisin tosi kiitollinen.
        T.Henkka

Tässä ekana noiden ikoneiden lisääminen:

1. Tietsikkaan täytyy olla asennettu ActiveSync ohjelma, jotta pääsee käsiksi navigaattorin kansioihin USB:n kautta. Ja luonnollisestikin itse Navigaattori täytyy olla päällä, jotta yhteys onnistuu.

KOPIOIDAAN SIVUSTOLTA GPS-waypoints.net halutut ikonit.
        SITTEN IKONIT VIEDÄÄN SEURAAVAAN KANSIOON NAVIGAATTORISSA: /ResidentFlash/LGE/LGENavi/UserData/Favorites

IKONEIDEN VALINTA LN505: OMAT PAIKAT/SUOSIKIT(valitaan muokattava ryhmä)/TOIMET/MUOKKAA RYHMÄÄ/"Valitse suosikkiryhmän symboli"

Eli tuolta sitten selaamalla valitaan haluttu ikoni ryhmälle. ryhmän asetuksista päälle "näytä symbolit kartalla"

• LN-505
        Henkka kirjoitti:

Tervehdys sinulle.
        T.Henkka

No niin,

Siis tarvittavat ohjelmat on nuo Destinator Console ja PoiEdit sekä Active Sync.

LN505 USB:llä kiinni tietsikkaan.

Hae www.gps-waypoints.net sivustolta nopeuskamerat (suomi), itse käytän tomtom .ov2 -muotoa, --> ladataan tietokoneelle (pakattu kansio) --> Purat luonnollisestikin tuon pakatun kansion tietsikalla --> avaat puretun kansion PoiEdit ohjelmalla ja tallennat avatun tiedoston --> save as --> Destinator Comma Separeidet .csv -formaattiin.

Ja sitten:
        Avaat Destinator Console ohjelman Suosikkien tuonti ja "muunna" ja sitten "lataa".
        Ja homma pitäisi olla bueno.

Ja sitten navi irti koneesta ja säädä suosikit-

• järj
        LN-505 kirjoitti:

Eli tarvit Destinator Console-ohjelman (Destinator ND) Tuli ainakin LN 505:sen mukana.

ActiveSync -ohjelmaa tarvitset, jotta saat yhteyden navigaattoriisi pääset lisäämään ikoneja "manuaalisesti".

Miten vaihdetaan opastuksen järjestystä niin että kone sanoisi ensin etäisyyden ja sitten suunnan????

Tällä hetkellä=käänny oikealle...500m

Haluaisin=500m...käänny oikealle

kiitoksia vastauksista jo etukäteen

• ei niin perillä näistä...
        LN-505 kirjoitti:

No niin,

Siis tarvittavat ohjelmat on nuo Destinator Console ja PoiEdit sekä Active Sync.

Hae www.gps-waypoints.net sivustolta nopeuskamerat (suomi), itse käytän tomtom .ov2 -muotoa, --> ladataan tietokoneelle (pakattu kansio) --> Purat luonnollisestikin tuon pakatun kansion tietsikalla --> avaat puretun kansion PoiEdit ohjelmalla ja tallennat avatun tiedoston --> save as --> Destinator Comma Separeidet .csv -formaattiin.

Ja sitten:
        Avaat Destinator Console ohjelman Suosikkien tuonti ja "muunna" ja sitten "lataa".

toi PoiEdit ohjelma täytyy vissiin kans ladata, vai? laiton ne tiedostot vaan tonne mööpelin sisälle kansioon joku destinator se oli:)

• Henkka
        LN-505 kirjoitti:

No niin,

Ja sitten:

Tervehdys
        Sai navigaattorin myyjältä koodin ln 505, mutta tämä minun laite on Medion PNA500T.
        Mukana tulleissa CD rompuissa ei ollut sitä Destinator Console ohjelmaa. Myyjä antoi ymmärtää, että tunnuksella ln 505 pitäisi homma onnistua.Nyt en tiedä enää, pystytkö minua auttamaan, vai joudunko hankkimaan jonkun puuttuvan CD:een laitteen myyjältä. Netistä ei tuntunut löytyvän kyseistä ohjelmaa.
        Kiitos kuitenkin ohjeista. Auttaa varmaan muita, ko. laitteen hankkijoita.
        T.Henkka

• Henkka
        LN-505 kirjoitti:

Tervehdys
        Sai navigaattorin myyjältä koodin ln 505, mutta tämä minun laite on Medion PNA500T.
        Mukana tulleissa CD rompuissa ei ollut sitä Destinator Console ohjelmaa. Myyjä antoi ymmärtää, että tunnuksella ln 505 pitäisi homma onnistua.Nyt en tiedä enää, pystytkö minua auttamaan, vai joudunko hankkimaan jonkun puuttuvan CD:een laitteen myyjältä. Netistä ei tuntunut löytyvän kyseistä ohjelmaa. Osaisitko sinä tai joku toinen asiantuntija auttaa tämmöisen "aparaatin" siirto-ohjelman löytämisessä?

Kiitos joka tapauksessa edellisistä ohjeista. Auttaa varmaan muita, ko. laitteen hankkijoita.
        T.Henkka

• jjuu ln500
        järj kirjoitti:

Miten vaihdetaan opastuksen järjestystä niin että kone sanoisi ensin etäisyyden ja sitten suunnan????

Tällä hetkellä=käänny oikealle...500m

Haluaisin=500m...käänny oikealle

kiitoksia vastauksista jo etukäteen

Hei kyselit tuosta ln500 niin itselläni on puolestaan sellanen kysymys että mistä voisi saada sen cd:n mikä kuuluu pakettiin mukaan.. Kun ei pysty päivittämään laitetta ilman levyä ja sitä ei tullut kaupassa mukana? Pystytkö itse auttamaan jotenkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe