LÖYTYYKÖ 2.6 SYNTYNEITÄ KAKSOSIA..täällä ois yksi;)
2.6 Syntyneitä Kaksosia?
13
1888
Vastaukset
- toinen =)
2.6 syntyi maailmaan raastavan itsevarma naisihminen (adjektiivit keksi mies, joka on yks niistä mun monista miespuolisista kavereista).
Frederikin kappale Harva meistä on RAUTAA kuvaa mun elämää täydellisesti! ;) - kaksonen...r
olen syntynyt 02 06
- tuplakaksonen
Olen syntynyt 2.6. ja vielä kaksosena (kaksossisko).Hei te, jotka olette syntynyt 2 päivä oletteko puheliaita Duracell-pupuja, joilla on virtaa joka lähtöön, joka tarvitsee tosi vähän unta ja pitkästyy, jos ei ole jotain tekemistä.(toisaalta osaan käpertyä itseeni välillä ja mietiskellä asioita ja sitten taas mennään). Elämä on ihanaa!!!
- toinen =)
Kuvaa hyvin mun elämääni :)
Yksin oleminen ei tarkoita, että olisi YKSINÄINEN. Toisaalta "sosiaalinen" on yksi vahvoja piirteitäni.
- elbu
Olen syntynyt 2.6 : D
- sulle........
luonteenpiirteisiin...kärsimättömyys,kaikki pitäs saada heti eikä kohta,ailahtelevuus..nyt hyvä,huomenna ei..,halu olla välillä PAKOSTI yksin,ei jaksa edes puh.vastata aina,sosiaalisuus taas välillä,tapa mietiskellä asioita omassa päässä,liiaksikin.MUTTA,myös rehellisyys,anteliaisuus.??Mulla ainakin nämä on tosi selkeet..2.6 olen syntynyt..lähentelen 40-kymppiä jo.
- tuon
2.6. syntynyt, 25v.
Osuvat luonnekuvaukset!
Liialla mietiskelyllä/järkeilyllä parisuhteetkin tainneet loppua eli toisaalta huono piirre. - kaksosnainen
tuon kirjoitti:
2.6. syntynyt, 25v.
Osuvat luonnekuvaukset!
Liialla mietiskelyllä/järkeilyllä parisuhteetkin tainneet loppua eli toisaalta huono piirre.2.6 olen syntynyt. kaikki samt piirteet...
- Parta
Kyllä näin valitettavasti pääsi käymään 26 vuotta sitten 2.6! :)
- pikkumöhis
2.6.1989 ;)
- memmuli
joka putkahti 2.6. maailmaan 32 vuotta sitten...ja samoja piirteitä löytyy!!!
- En ole ihan 2.6 kaksonen mu...
Juu u.. Miettii liikaa.. Elämä yhtä vuoristorataa.. tykkää menosta ja vilskeestä.. Kauhee höpöttään.. Toisinaan elämä ottaa ja toisinaan annetaan.. Välillä tekis mieli vaipua vaan maanrakoon ku on tullut sotkettua asioita.. Vaikeasti ymmärrettävä.. Siinä muutamia piirteitä eräästä kaksosnaisesta..
- <33
Ihastus on 2.6. 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837