2.6 Syntyneitä Kaksosia?

Kaksonen:) N

LÖYTYYKÖ 2.6 SYNTYNEITÄ KAKSOSIA..täällä ois yksi;)

13

1966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen =)

2.6 syntyi maailmaan raastavan itsevarma naisihminen (adjektiivit keksi mies, joka on yks niistä mun monista miespuolisista kavereista).

Frederikin kappale Harva meistä on RAUTAA kuvaa mun elämää täydellisesti! ;)

• kaksonen...r

olen syntynyt 02 06

• tuplakaksonen

Olen syntynyt 2.6. ja vielä kaksosena (kaksossisko).Hei te, jotka olette syntynyt 2 päivä oletteko puheliaita Duracell-pupuja, joilla on virtaa joka lähtöön, joka tarvitsee tosi vähän unta ja pitkästyy, jos ei ole jotain tekemistä.(toisaalta osaan käpertyä itseeni välillä ja mietiskellä asioita ja sitten taas mennään). Elämä on ihanaa!!!

• toinen =)

Kuvaa hyvin mun elämääni :)

Yksin oleminen ei tarkoita, että olisi YKSINÄINEN. Toisaalta "sosiaalinen" on yksi vahvoja piirteitäni.

• elbu

Olen syntynyt 2.6 : D

• sulle........

luonteenpiirteisiin...kärsimättömyys,kaikki pitäs saada heti eikä kohta,ailahtelevuus..nyt hyvä,huomenna ei..,halu olla välillä PAKOSTI yksin,ei jaksa edes puh.vastata aina,sosiaalisuus taas välillä,tapa mietiskellä asioita omassa päässä,liiaksikin.MUTTA,myös rehellisyys,anteliaisuus.??Mulla ainakin nämä on tosi selkeet..2.6 olen syntynyt..lähentelen 40-kymppiä jo.

• tuon

2.6. syntynyt, 25v.

Osuvat luonnekuvaukset!

Liialla mietiskelyllä/järkeilyllä parisuhteetkin tainneet loppua eli toisaalta huono piirre.

• kaksosnainen
        tuon kirjoitti:

2.6. syntynyt, 25v.

Osuvat luonnekuvaukset!

Liialla mietiskelyllä/järkeilyllä parisuhteetkin tainneet loppua eli toisaalta huono piirre.

2.6 olen syntynyt. kaikki samt piirteet...

• Parta

Kyllä näin valitettavasti pääsi käymään 26 vuotta sitten 2.6! :)

• pikkumöhis

2.6.1989 ;)

• memmuli

joka putkahti 2.6. maailmaan 32 vuotta sitten...ja samoja piirteitä löytyy!!!

• En ole ihan 2.6 kaksonen mu...

Juu u.. Miettii liikaa.. Elämä yhtä vuoristorataa.. tykkää menosta ja vilskeestä.. Kauhee höpöttään.. Toisinaan elämä ottaa ja toisinaan annetaan.. Välillä tekis mieli vaipua vaan maanrakoon ku on tullut sotkettua asioita.. Vaikeasti ymmärrettävä.. Siinä muutamia piirteitä eräästä kaksosnaisesta..

• <33

Ihastus on 2.6. 8)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      26
      1819
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1535
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1138
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe