Onko kognitiotieteeseen valmennuskurssia? Jos on, niin onko kukaan käynyt, ja oliko hyötyä?
Kiitos!
Kognitiotieteen valmennuskurssi?
3
498
Vastaukset
- Minä myös
Minäkin haluaisin kognitiotieteen valmennuskurssille! Mutta en ole löytänyt sellaista mistään :(
- Kenties
Ainakin sinne on 2 pääsykoekirjaa, lisäksi osa pääsykokeesta on yhteinen psykologian kanssa. Psykologian valmennuskurssilla käydään vissiin läpi lähinnä tilastomatikkaa. Ehkä siitä olisi hyötyä myös kognitiotieteeseen..? Ajattelin soittaa laitokselle ja tiedustella asiasta. Koska aiot pyrkiä kognitiotieteeseesn? Meinaatko Helsinkiin? Itselläni on nyt kirjoitukset menossa, valmistun keväällä.
- Minä myös
Kenties kirjoitti:
Ainakin sinne on 2 pääsykoekirjaa, lisäksi osa pääsykokeesta on yhteinen psykologian kanssa. Psykologian valmennuskurssilla käydään vissiin läpi lähinnä tilastomatikkaa. Ehkä siitä olisi hyötyä myös kognitiotieteeseen..? Ajattelin soittaa laitokselle ja tiedustella asiasta. Koska aiot pyrkiä kognitiotieteeseesn? Meinaatko Helsinkiin? Itselläni on nyt kirjoitukset menossa, valmistun keväällä.
Psykassa on tilastomatikkaa, mutta kognitiotieteessä oli tänä vuonna logiikkaa. Eli psykan valmennuskurssit ei tällä tiedolla auttaisi... Ja Helsingistä tosiaan kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653