Joo, eli olen ostamassa puhelinta N70 ja olen lukenut, että puhelimeen voisi tulla viruksia. Voisiko joku viisas ihminen vähän neuvoa minua näissä viruksissa. Voiko kännykkään laittaa virusturvaa? Voiko virus tulla, jos ei ole nettiyhteyttä ollenkaan käytössä? Tuleeko virus puhelimeen vai sim-korttiin? Voiko virusta poistaa puhelimesta?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)
Virukset puhelimeen
7
3552
Vastaukset
- Semmosta,..
Siinä on palomuuri ja kaikki.Niitä viruksia ei tule mikäli olet fiksu ja ET pidä bluetooth:ia auki kokoajan. Tarkasta aina netistä lataamas matsku koneesi virusohjelmalla ennenku siirrät sen sieltä puhelimeen. Bluetoothin välityksellä leviää kaikenmaailman paska puhelimesta toiseen. Kiva lasku tullee ku alkaa puhelin lähetteleen viestejä sun tietämättä muille ja saastuttaa samalla muiden puhelimet. En ole tietonen viruksen poistosta kun olen ollu niin varovainen tuon N73 seni kanssa ettei ole viruksia näkyny.
F-securen vuoden lisenssi 35 euroa.- Karva-apina
Mistäs tollasen f-securen saa ostettua? Toimisko sellanen, kun hommasin just koneeseen f-securen, et pistäis sen kaapelilla kännyyn? Kun siin luki et sen saa kolmeen koneeseen. Maksaako tuo netti paljon? Kannattaisiko yrittää riskeerata ja olla ottamatta se?
- olli8977
terve..kun mulla oli n70 nii ei siin tarvinnu mitään virus suojia..kun vai pidät bluetoohtin pois päältä kun et sitä tarvitse ja kun siirrät koneelta esim teeman nii tarkasta se tietokoneen omalla virus ohjelmalla..
nyt kun ostin n95 puhelimen nii siin on nyt f-secure ja ihan hyvä ohjelma onkin mutta ei sitä tavan käytössä tarvitse.. sen voi ostaa puhelin kaupasta.. maksaa sen 35-40e
jos ostat wlan ominaisuudella olevan puhelimen nii sit suosittelen virus ohjelmistoa mutta n70puhelimessa ei ole wlania nii ei ole nii tarpellinen..- Karva-apina
No kävitkö ite paljon netissä? Minkälaisilla sivuilla kävit? Kauanko pidit sitä puhelinta? Selvä, teidätkö että mihin virus iskee, iskeekö se puhelimeen vai sim-korttiin?
- olli8977
Karva-apina kirjoitti:
No kävitkö ite paljon netissä? Minkälaisilla sivuilla kävit? Kauanko pidit sitä puhelinta? Selvä, teidätkö että mihin virus iskee, iskeekö se puhelimeen vai sim-korttiin?
virus iskee puhelimeen..
puhelin oli meilkein 2 vuotta itselläni..
en käyttänyt nettiä paljon mutta pistin teemoja ja pelejä paljon puhelimeen..siis latasin netistä koneelle ja sit puhelimeen..siinä ois voinu käydä huonostikin koska jotkut sivut näin jälkikäteen olivat kyl vähän epäilyttäviä..
ja virushan voi olla naamioitu vaikka peliksi..
käy f-secuuren sivuilla kattoo lisä tietoja,puhelin liikkeestä voit ostaa f-securen ohjelman,ihan käyttö kelpoinen ainakin n95 puhelimessa,joka minulla on nykyään.. :) - Karva-apina
olli8977 kirjoitti:
virus iskee puhelimeen..
puhelin oli meilkein 2 vuotta itselläni..
en käyttänyt nettiä paljon mutta pistin teemoja ja pelejä paljon puhelimeen..siis latasin netistä koneelle ja sit puhelimeen..siinä ois voinu käydä huonostikin koska jotkut sivut näin jälkikäteen olivat kyl vähän epäilyttäviä..
ja virushan voi olla naamioitu vaikka peliksi..
käy f-secuuren sivuilla kattoo lisä tietoja,puhelin liikkeestä voit ostaa f-securen ohjelman,ihan käyttö kelpoinen ainakin n95 puhelimessa,joka minulla on nykyään.. :)Siis sinulle ei tullut virusta kännykkääsi? Mitä mieltä olit muuten puhelimesta? Mäkin varmaan suurimmaks osaks lataan koneelle ja sieltä sitten kaapelilla kännyyn. Voiko Wapista muuten tulla viruksia?
- dsafsdfsf
Vitsi mage ei siwasda saa ES ! osda pinkki es puhelin :_----DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2017038- 1592076
- 1131718
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571165Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71036Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985- 41969