Jee1 jee! Back to school! jossa niin iloiset ja reippaan oloiset oppilaat hyppivät reppu selässä ihanko ois hauskaaki ku loma loppuu ja alkaa paska!
Todella ärsyttäviä mainoksia!
Kohta alkaa mainokset TV;stä
9
1239
Vastaukset
- kwjerkwjer
joo
- keezz
Ne on kyllä siis niin perseestä.. ugh!
- muuten
aiva vitun samaa mieltä
- kuulesh
oikeessa. Siis varsinki ne Halpahallin jotku mainokset joiden taustalla soi sellanen helvetin rasittava musiikki. Kyl mä sen koulun alun otan aina sillai et kannattaa opiskella et saa joskus töitä, mut nyt pitäis kyl tehä joku muutos tohon kesäloman pituuteen. Siis se on aivan liian lyhyt :(
- POPONPAPAPOPOTIN
En tiiä tost loman pituudest. Itseni kaltaisen semi antisosiaalisen ihmisen näkökulmasta ois ehkä kivempaa jos olis vaik 1kk kesäloma ja sit kaikki muut lomat pidempiä, vähän niinkuin Kiinassa.
POPONPAPAPOPOTIN kirjoitti:
En tiiä tost loman pituudest. Itseni kaltaisen semi antisosiaalisen ihmisen näkökulmasta ois ehkä kivempaa jos olis vaik 1kk kesäloma ja sit kaikki muut lomat pidempiä, vähän niinkuin Kiinassa.
Tunge pääsi perseeseen.
- Allu
Erittäin teennäisiä ja vittumaisia mainoksia!
Etenkin noi city-marketin mainokset: "Kyllä loma on mukavaa, mutta arkeen on ihana palata", tai jotain sinnepäin.- Jo0nnaE
AlluE
- paskat mainokset
Raivostuttavaa, kun ne alkaa pyöriä just parhaiden lomasäiden aikaan telkkarissa ja postilaatikkoon lappaa mainosmoskaa eikä pätkääkään huvita mennä kouluun.Kukaan muu kuin ekaluokkalaiset ei innostu back to school- jutuista. Ja se vasta raivostuttikin,kun itsellä alko jo 8. päivä koulu niin kuuli muutaman kerran "sulla on sitten viimenen lomapäivä" -paskaa ihan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571691Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1281327Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701221La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 59755
- 64646
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36457
- 43450
- 52442