kirjan"Miehet Marsista ja naiset Venuksesta". Ihmettelen kyllä vähän, että tuo mies on tällä kirjalla ansainnut miljoonia ja kirja on ollut jopa yksi Amerikan luetuimipia.
Kirjaa jonkun verran luettuani tulin tulokseen, että olen saanut syntyessäni väärät vehkeet, koska käyttäydyn samalla tavalla kuin kirjan mukaan miehet yleensä käyttäytyvät (!).
Siinä olen samaa mieltä, että meidän naisten on asetettava miehille tietyt rajat (kuten lapsillekin) millaista käytöstä hyväksyy ja mitä saa parisuhteessa tehdä ;) ....naurua.
Luinpahan John Grayn
7
473
Vastaukset
tuota kirjaa, joten kerropa mitä siinä sanottiin parisuhteen "tekemisistä", ja jotka näyttivät huvittavan sinua? :)
- Lyyti
se että huomasinkin olevani mies ajatusmaailmaltani, jos tuohon kirjaan on uskominen.
Kirjassa selviteltiin erilaisia riitatilanteita ja oli oikein tehty repliikit miten mies sanoo ja miten taas nainen. Miten kukaan voi mennä sanomaan toisen puolesta miten jossain tilanteessa toimii, jokaisen käytöshän riippuu aina tilanteesta ja siitä mihin on suuttunut.
Miehet ei siedä neuvoja ja naiset neuvoo, minä olen käytännössä huomannut asian aivan päinvastaiseksi. Jne...
Tietysti kirjasta on niin monta mielipidettä kuin on lukijaakin, mutta minä en vakuuttunut sen viestistä. Lyyti kirjoitti:
se että huomasinkin olevani mies ajatusmaailmaltani, jos tuohon kirjaan on uskominen.
Kirjassa selviteltiin erilaisia riitatilanteita ja oli oikein tehty repliikit miten mies sanoo ja miten taas nainen. Miten kukaan voi mennä sanomaan toisen puolesta miten jossain tilanteessa toimii, jokaisen käytöshän riippuu aina tilanteesta ja siitä mihin on suuttunut.
Miehet ei siedä neuvoja ja naiset neuvoo, minä olen käytännössä huomannut asian aivan päinvastaiseksi. Jne...
Tietysti kirjasta on niin monta mielipidettä kuin on lukijaakin, mutta minä en vakuuttunut sen viestistä.elämäntapa ja sukupuolten väliset roolit poikkeavat paljon toisistaan. Pohjoismaisen, tasa-arvoisen, työssä käyvän perheenäidin rooli on niin ainutlaatuinen, ettei sitä ymmärretä edes manner-Euroopassa etäisemmistä maanosista puhumattakaan.
Huomasin jo kauan sitten, että minun on helpompi samaistua miesten kuin naisten ajatusmaailmaan. Meillä kolmella taitaa kaikilla olla puoliksi putkiaivot, vai mitä tytöt?
Minusta miesten maailmassa on ihan mukavaa - varsinkin naisena. ;))optimisti-orvokki kirjoitti:
elämäntapa ja sukupuolten väliset roolit poikkeavat paljon toisistaan. Pohjoismaisen, tasa-arvoisen, työssä käyvän perheenäidin rooli on niin ainutlaatuinen, ettei sitä ymmärretä edes manner-Euroopassa etäisemmistä maanosista puhumattakaan.
Huomasin jo kauan sitten, että minun on helpompi samaistua miesten kuin naisten ajatusmaailmaan. Meillä kolmella taitaa kaikilla olla puoliksi putkiaivot, vai mitä tytöt?
Minusta miesten maailmassa on ihan mukavaa - varsinkin naisena. ;))ja hyvä niin, luultavasti olisi tylsää olla liian naisellinen :))
- Lyyti
optimisti-orvokki kirjoitti:
elämäntapa ja sukupuolten väliset roolit poikkeavat paljon toisistaan. Pohjoismaisen, tasa-arvoisen, työssä käyvän perheenäidin rooli on niin ainutlaatuinen, ettei sitä ymmärretä edes manner-Euroopassa etäisemmistä maanosista puhumattakaan.
Huomasin jo kauan sitten, että minun on helpompi samaistua miesten kuin naisten ajatusmaailmaan. Meillä kolmella taitaa kaikilla olla puoliksi putkiaivot, vai mitä tytöt?
Minusta miesten maailmassa on ihan mukavaa - varsinkin naisena. ;))ollaan vaan me suomalaiset tytöt ylpeitä itsestämme. Jo pelkästään amerikkalaisten saippuasarjojen katselu saa pahalle tuulelle.
Mikäpä se suomalaisten miesten on ollessa, kun heillä on näin ihanat naiset;)
saisikin molemmista sukupuolista ne parhaimmat puolet, johan tulisi täydellinen ihminen. Minä olen naisellinen, myönnetään, vaikka en kyllä ole lukenut mainitsemaasi kirjaa, joten en voi tämän enempää kommentoida
- nykyään
... puutaan, ettei ne teoriat olekaan ihan oikeaan osuvia.
Minä kyllä ajattelen, että kommunikaatio-ongelmien osalta mies ja nainen ovat eri planeetoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683