Onko tietoa löytyykö mistään kivi-tuikkujen luetteloa, mistä selviäisi mikä väri on minäkinvuonna ilmestynyt markkinoille? Toisissa tuikuissa on myös numero pohjassa marimekko-tekstin lisäksi, toisissa ei.Mikä ero? I-laatuisista on siis kyse.
iittalan kivi-tuikut
2
4233
Vastaukset
- tosiaan;
ole myös syvänpunaisena, joka lienee kallein väri (?), ei mikään joulupukinpunainen, juunou.
Vai onko jossain ne, mitä olen nähnyt samanmallisia, joku kiinalainen halpakopio, syvänpunaisena. - porvoosta
tää on vähän off topic, mutta ainakin täällä päin tuo pomeranssin värinen kivi-tuikkulyhty on loppu joka kaupasta, eikä lisää enää edes valmisteta.
Nyt löytyi yhdestä pienestä Siwasta hyllyltä vielä monta pakettia pomeranssia, ja niitä myytiin alehintaan myös ilman sitä tarralärpäkettä, kun kerroin vaihtaneeni sen rahaksi, kun luulin, ettei ko. väriä saa enää mistään, niin kuin mulle oli kerrottu.
Eli kaikki täällä päin kulkevat pomeranssia lyhtyä kaipaavat kipin kapin Eestinmäen siwaan Porvoon länsilaidalle Helsingin tien varteen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569