Raskausoireet katosivat..

jfkkghsbkrfhg

Meillä taustalla lapsettomuus ja nyt IVF:llä vihdoin plussasin. Alkuraskauden ultrassa käyty (rv 7 2) sikiö ja sydämmen syke näkyi. Raskausoireitakin oli ihan kunnolla, alkaen viikolta 5. Pahoinvointi, oksentelu, väsymys, masunippailut ja vatsan turvotus..
Kaikki oireet on kuitenkin hävisivät pari päivää sitten, viikkoja on nyt kasassa 8 4.

Tuleeko keskenmenossa aina kova vuoto ja kivut? Miten nyt voi olla varma raskaudesta..

6

5511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia

Kyllä mulla ainakin on välillä ollut parempia päiviä, ja sitten taas yhtäkkiä tullut pahoinvointi yms takaisin.

• äiti X2,5

Minulla oli viikkoja kertynyt 12 kun minulla alkoi vuoto. Menin päivystykseen ja siellä todettiin että sikiö oli kuollut jo kolmisen viikkoa aikaisemmin. Näin jälkikäteen kun ajattelen ja keskusteltuani oman äitini kanssa hän muisti minun sanoneen vain muutama viikko aikaisemmin että "ihan kuin en olisi raskaana kun oireet olivat kadonneet ja vointi hyvä" isälleni oli pistänyt silmään se että minusta oli kadonnut sellainen raskauden hehku. Syykin sitten selvisi. Nyt itkettää ja kaipuu kova, mutta kiukku ja katkeruus vielä kovempi kaksi kuukautta myöhemmin. Tuskasinta on ajatella että neljä ystävääni saa lapsen samoihin aikoihin kuin minun piti saada oma kolmas nyyttini.
      Toivottavasti en onnistunut pelottelemaan, mutta aina kaikki on mahdollista.

• ....

olen jo kauan halunnut kuulla sydänäänet, eilen menin sitten neuvolaan niitä kuuntelemaan mutta niitä ei löydetty päivystykseen minua ei saatu koska km oireita ei ole. raskaus oireet minulta loppui pari viikkoa sitten mutta neuvolan mukaan silloin oli kaikki hyvin. pääsin eilen yksityiseen ja siellä ultrattiin ja todettiin kuolleeksi. oli kuollut jo pari viikkoa sitten. viikkoja minullakin on 12. huomenna menen tyksiin kaavintaan eli sikiö oli kuollut niihin aikoihin kun oireetkin loppuivat.

• yksäiti

keskenmenoa :( . Useita keskenmenoja kärsineenä tuo oli varma merkki. Ensin oireet, sitten ne loppui=keskenmeno

• minäkinolenssaanut

Joo, minulla myös samat oireet keskenmenoa ennen. Sanoin jokunen päivä enemmin miehelleni: "tästä raskaudesta tulee helppo..". Keskenmenohan siinä tuli.
        Toivottavasti olen väärässä..!

• inkapiika

oon saanut jo 2 keskenmenoa vuoden sisällä ja se ensimmäinen keskenmeno oli todella kivulias (olin vk9) ja toinen keskenmeno tapahtui nyt heinäkuun alussa ja oli täysin kivuton (vk6). ekalla kerralla verta tuli reilusti ja tokalla paljon vähemmän.. aloin tossa toissapäivänä ihmettelee että kun ei menkkoja kuulu ja tein testin niin oon taas raskaana. :) eli heinäkuun alussa alko keskenmeno vuoto ja se loppui n.15pvä heinäkuuta ja nyt taas vaavi mahassa. ei ollut normi kuukautisia välissä ollenkaan...tapahtunut muille??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe