Hei!
Onko mitää kokemusta tai muuta tietoa, jos tuolta tilaisi esim. Eero Saarisen Tulppaani tuolien näköiset tuolit, 224 € kpl.
Tuoleista on kuulemma muitakin kopioita, eivät varmaan vedä täysin vertoja alkuperäiselle, mutta mahtaako erottaa tietämättä?
http://www.superestudio.com/producto.asp?idcat=2&id=139
"Kopio" tuotteen osto www.superestudio.com
john nurminen
3
4310
Vastaukset 3
- epätietoinen 5
Hei,
Löysin netistä samaisen nettisivuston ja mietin, onko se sellainen sivusto, jolta uskaltaa ostaa. Kysyisinkin, tilasitko koskaan tuotteita, ja millaiset kokemukset sinulla ko. verkkokaupasta on?- DesignFreak
www.arrogantdesign.fi
Niillä on vissiin ihan kauppakin Helsingissä, jossa voi käydä koeistumassa. En kyllä tiedä onko vielä auki. - uuden yrittäjän
DesignFreak kirjoitti:
www.arrogantdesign.fi
Niillä on vissiin ihan kauppakin Helsingissä, jossa voi käydä koeistumassa. En kyllä tiedä onko vielä auki.trollausta keskustelupalstalla! Jos ei ole rahaa kunnon mainontaan, niin ei kannta yrittää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487