Navman päivitykset

niinmpäsniin

Laitteen mukana tuli aika kehnot ohjeet ja tuli sit huolimattomasti luettuakin. Eli sit asensin tietokoneelle vahigossa myös sen laitteen päivitysohjelman. Yritin sit etsiä, että mistä / miten kartan saisi päivitettyä (päivitetyn kartan hankkimisesta ohjeissa ei kerrota mitään, vaan ohjeet alkaa siitä vaiheesta, että on jo tietokoneelle tallennettu päivitetty kartta). Noh, osasinpa sit sohlata niin että päivitin sitten ohjelman ja suomen kieli katosi valikosta. Jälkeenpäin kävin sitten suomen Navman sivuilla ja sielä tietty sanotaan näin:
ÄLÄ PÄIVITÄ NAVMAN AUTONAVIGAATTORIASI, KUN KYTKET SEN TIETOKONEESEEN JA SMART ST-OHJELMA EHDOTTAA PÄIVITYSTÄ. PÄIVITYS POISTAA SUOMENKIELEN LAITTEESTA.

Onko joku muu tehnyt tämän mokan ja miten saadaan tuo korjattua? Maahantuojalle laitoin mailina kyselyn pari viikkoa sitten, mutta vastausta ei kuulu. Laitteesta löytyy vain vaihtoehto tehdasasetusten palauttaminen. En ole tuotakaan arvanut kokoeilla, kun vaikuttaa siltä että tuo suomen kieli asennetaan maahantuojan puolesta.

Mistä sit oikein saa ladattua niitä karttapäivityksiä? Todella häiritsevää nyt, kun kokonaisia kortteleita puuttuu, kun on tullut uusia asutusalueita.

18

5333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sählärikö

      mulle kävi ihan samalla lailla. enkä ole myöskään saanut vastausta mistään, että mistä saa suomenkielen takaisin.

      onko kukaan muu vastaavassa tilanteessa ja saanut suomenkielistä softaa takaisin jostain?

      • niinmpäsniin

        Soitin sitten suoraan maahantuojalle (Arwidson) ja käytetään laitella heillä, niin korjaavat ohjelman. Jos on kauempana, niin onnistuu postitsekin. Laitteita vain on kuulemma muidenkin maahantuomia. Asian voit tarkistaa takuu-tiedoista.


    • tlu

      moi jos sait suomenkielen ohjelman takaisin niin kerrotko minulle myös miten se tehdään

      • niinmpäsniin

        Eli me oltiin niin liki että käytiin laitteen kanssa maahantuojalla ja odottaessa laittoi ohjelmat uusiksi. Nyt pelittää taas suomen kieli, tosin jotain juttuja toimii erilailla, kuin mitä ennen.

        Eli vaatii laitteen maahantuonnilla käyttämisen. Onhan kuitti tallella? Kun laitteita tuo maahan muitakin firmoja.


      • Nimetön
        niinmpäsniin kirjoitti:

        Eli me oltiin niin liki että käytiin laitteen kanssa maahantuojalla ja odottaessa laittoi ohjelmat uusiksi. Nyt pelittää taas suomen kieli, tosin jotain juttuja toimii erilailla, kuin mitä ennen.

        Eli vaatii laitteen maahantuonnilla käyttämisen. Onhan kuitti tallella? Kun laitteita tuo maahan muitakin firmoja.

        moi ei ole kun ostin käytettynä itse sen suomen kadotin tässä viikonvaihteessa


      • Nimetön
        niinmpäsniin kirjoitti:

        Eli me oltiin niin liki että käytiin laitteen kanssa maahantuojalla ja odottaessa laittoi ohjelmat uusiksi. Nyt pelittää taas suomen kieli, tosin jotain juttuja toimii erilailla, kuin mitä ennen.

        Eli vaatii laitteen maahantuonnilla käyttämisen. Onhan kuitti tallella? Kun laitteita tuo maahan muitakin firmoja.

        onko jollain suomenkeilistä ohjelmaa ???
        kun kadotin sen viikonloppuna hyvä mä!!!


      • ICN
        Nimetön kirjoitti:

        onko jollain suomenkeilistä ohjelmaa ???
        kun kadotin sen viikonloppuna hyvä mä!!!

        Voin lähettää ohjeineen. Itse hävitin noin vuosi sitten päivittämisen yhteydessä suomenkielen. Säilytin tiedostot ja ohjeen jolla saa kielen takaisin.

        Laita e-mail -osoittees, niin lähetän tiedostot.


      • tlu
        ICN kirjoitti:

        Voin lähettää ohjeineen. Itse hävitin noin vuosi sitten päivittämisen yhteydessä suomenkielen. Säilytin tiedostot ja ohjeen jolla saa kielen takaisin.

        Laita e-mail -osoittees, niin lähetän tiedostot.

        [email protected] ja kiitos etukäteen!!


      • ne tiedostot?
        ICN kirjoitti:

        Voin lähettää ohjeineen. Itse hävitin noin vuosi sitten päivittämisen yhteydessä suomenkielen. Säilytin tiedostot ja ohjeen jolla saa kielen takaisin.

        Laita e-mail -osoittees, niin lähetän tiedostot.

        [email protected]


      • mamo
        ICN kirjoitti:

        Voin lähettää ohjeineen. Itse hävitin noin vuosi sitten päivittämisen yhteydessä suomenkielen. Säilytin tiedostot ja ohjeen jolla saa kielen takaisin.

        Laita e-mail -osoittees, niin lähetän tiedostot.

        lähetätkö myös minulle ohjeen.


      • ICN
        mamo kirjoitti:

        lähetätkö myös minulle ohjeen.

        sähköpostiosoitteeseen?


      • JardeX
        ICN kirjoitti:

        Voin lähettää ohjeineen. Itse hävitin noin vuosi sitten päivittämisen yhteydessä suomenkielen. Säilytin tiedostot ja ohjeen jolla saa kielen takaisin.

        Laita e-mail -osoittees, niin lähetän tiedostot.

        ...Menin päivittämään ja tottakai suomenkieli meni..
        Voitko laittaa mailiini ohjeet ja tiedostot... :)
        [email protected]
        ...Kiitos !


      • Päivitetty on
        JardeX kirjoitti:

        ...Menin päivittämään ja tottakai suomenkieli meni..
        Voitko laittaa mailiini ohjeet ja tiedostot... :)
        [email protected]
        ...Kiitos !

        Todella outoa, kun Arwin sivuilla on kielipaketti, mutta en saa sitä toimimaan. Onko sinun toimivampi vai vienkö Arwille laitettavaksi. Jos lähetät datan olen tosi kiitollinen. [email protected]


      • make,e
        ICN kirjoitti:

        Voin lähettää ohjeineen. Itse hävitin noin vuosi sitten päivittämisen yhteydessä suomenkielen. Säilytin tiedostot ja ohjeen jolla saa kielen takaisin.

        Laita e-mail -osoittees, niin lähetän tiedostot.

        Olsiko sinulla vielä Navman icn 520 Suomenkielen palautus ohjelma tiedosto.Olisi kiva jos saisin.


    • MISTÄÄN...

      ...enää päivitystä Navman 530-malliin?? Sain ko (4 v vanha) navigaattorin avuksi matkantekooni, mutta neljä vuotta uudemmat tiet kateessa ? Löytyykö yhtään uudempaa päivitystä mistään? Keneltäkään? - Vai onko laite auttamattomasti romu...?

    • icma

      Miten päivitän f-20 -sarjan Navmanin.

      Saisinko yhteystiedot - kiitos, Ismo Pohja

      [email protected]

    • antala

      hei, itsellä kanssa ongelmia Suomen kielen kanssa.. Voiko joku millään auttaa navman F20 olisi kyseessä .. Ihmemies92(at)hotmail.com , tuhannet kiitokset jo etukäteen!

    • antala

      Hei,


      Eikö oikeasti kellään ole tietoa miten suomenkielen saisi. Arwidson eli entinen maahantuoja on lopetannut........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe