Sain toukokuussa lääkäriltä reseptilääkityksenä tabletteja siitepölyallergian oireiden helpottamiseksi. Todettu koivu-heinät-pujo, lääkitys ollut 20 vuotta. Kolme viikkoa otin joka aamu, sitten iski uudet, oudot oireet. En tajunnut että ne johtui tästä lääkkeestä: puutumista, näköhäiriöitä, huimausta, väsymistä, keskittymisvaikeuksia... Terv.keskuslääkäri ohjasi pävystykseen, neurologikin tutki. Tulos: terve, ei epäiltäviä riskitekijöitä. En tajunnut sanoa lääkkeestä, enkä sitä epäillä. Reissun takia ne jäi ottamatta=oireet hävisi.Kun otin joitakin päiviä, oireet palasi. Jopas luin lääkkeen käyttöohjeet, ja sieltä löysin itseni harvinaisista oireista. Tein oman diagnoosin ja lopetin lääkkeen käytön. Kannattaa varoa aina kun ottaa uuden lääkkeen käyttöön, ja ottaa yhteys lääkäriin jos vakavaksi menee.
Sivuoireet lääkkeestä!
tutinax
1544
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Sain apteekista lääkkeet.Nimi oikein mutta määrässä pilkkuvirhe.Olin sentakia vuoteenomana kaksipäivää.Ei voinut nousta kun musteni silmissä!Jos olisin haloon nostanut,ni varmaan iltalehdet olis kommentoineet.Jotain vastuuta apteekille!