Kuinka monella 30-40 vuotiaalla avioparilla on seksi loppunut naisen haluttomuuteen,meillä ainakin mutta enpä saa aikaiseksi keskustelua.Vaimo alkaa huutaa täyttäkurkkua kun yritän hiukankin vihjaista asiasta.
harmittaa
16
2484
Vastaukset
- >>>>>>...
ainakaan.päinvastoin paranee vanhetessaan.eikö tommonen seksitön suhde ole jo epänormaaliakin....paitsi jos on hiljattain synnyttäny voi hormoonit olla sekasin
- nukkumatti....
Meilläkin vaimolla on usein halut poissa, mutta kyllä ne saa nousemaan.
Koko "sota ja rauha-kirjaa" en tähän viitsi kirjoittaa kun on niin myöhä ja silmät ristissä, mutta kysyn jotakin ja annan omiin kokemuksiin perustuvia ohjeita kuhan olen nukkunut.
Poltatko tupakkaa?
Juotko viinaa?
Onko teillä yhteisiä lapsia?
Tuossa jotakin alkuun ja nyt menen vetämään unta palloon. - joku sitten
onko syynä yksinkertaisesti väsymys
- poison girl
ihan on säilynyt ennallaan,mutta jos teillä on pieniä lapsia äiti voi olla yksinkertaisesti väsynyt jotta on onnellinen kun saa laittaa pään tyynyyn ja vain olla jospa se siitä kohentuu teilläkin sitten joskus
- Kreivi
Seksi loppui toisen lapsen syntymään. No eihän me olla ainoita. Erään naisten lehden tekemän gallupin mukaan 15% lapsiperheistä on seksittömiä ja noin 60%:a harrastaa seksiä kerran kuukaudesa tai harvemmin .
- (O,O)
Ei minunkaan vaimo "syty" vaikka tunkisin tuohta pilluun ja kaataisin bensiiniä päälle.
Se on tuo naisen hormoonitoiminta sellaista että ne sänkyhommat eivät vaan välillä kiinnosta. Täytyypi saada endorfiini taso jotenkin muuten kuin alkoholilla tai päihteillä vaimolta nousemaan, niin sitten rupeaa saamaan.
Hyvinä vinkkeinä seuravaa:
1) Rupea muka selipaattiin, mutta älä mainosta sitä vaan anna vaimon luulla että niin on.
2) Tee mahdollisimman paljon vaimon kotitöistä. Ajoita tekohetkesi kuitenkin siihen hetkeen kun tiedät vaimosi kuukautisten loppuneen.
3) Opettele hieromaan käymällä jokin kurssi.
4) Lopeta tupakointi.
5) heittäydy vähän turhamaiseksi ja osta jotakin miesten hajustetta ja kysy vaimon mielipidettä siitä.
6) vaihda pukeutumistyyliä.
Siinä lääkkeitä jotka meillä auttoivat vaivoihin.
Hävitä tämä viesti luettuasi tämän, sillä itsetuhoutuva kirjoitus on loppunut meidän koneelta. :)- nainen vm.69
Eräs kysymys heräsi vinkeistäsi. Tuosta: "Tee mahdollisimman paljon vaimon kotitöistä. Ajoita tekohetkesi kuitenkin siihen hetkeen kun tiedät vaimosi kuukautisten loppuneen." mihin perustuu tekohetken ajoitusehdotuksesi?
Itsellä ainakin naitattaa aivan kauheasti ennen kuukautisia ja vähiten heti kuukautisten loppumisten jälkeen kunnes pikkuhiljaa käyrä nousee ollen voimakkaimmillaan noin viikkoa ennen kuukautisia.
En tiedä onko muilla naisilla vastaavaa, mutta joka kerta itseäkin harmittaa että juuri kun on päässyt hyvään naima-vauhtiin niin sitten ne kuukautiset alkavat ja latistavat koko touhun.
Kommentteja?
Niin ja lisään vielä oman vinkkini. Itsellä ainakin halut heräävät kun mies kehaisee että pitää ulkonäöstäni. Tulee rohkeutta näyttäytyä muissakin vaatteissa kuin 'teltoissa' ja tätä myötä kehittää itse itselleen haluttavan -> haluavan olotilan.
Kommentteja tähänkin? - (O,O)
nainen vm.69 kirjoitti:
Eräs kysymys heräsi vinkeistäsi. Tuosta: "Tee mahdollisimman paljon vaimon kotitöistä. Ajoita tekohetkesi kuitenkin siihen hetkeen kun tiedät vaimosi kuukautisten loppuneen." mihin perustuu tekohetken ajoitusehdotuksesi?
Itsellä ainakin naitattaa aivan kauheasti ennen kuukautisia ja vähiten heti kuukautisten loppumisten jälkeen kunnes pikkuhiljaa käyrä nousee ollen voimakkaimmillaan noin viikkoa ennen kuukautisia.
En tiedä onko muilla naisilla vastaavaa, mutta joka kerta itseäkin harmittaa että juuri kun on päässyt hyvään naima-vauhtiin niin sitten ne kuukautiset alkavat ja latistavat koko touhun.
Kommentteja?
Niin ja lisään vielä oman vinkkini. Itsellä ainakin halut heräävät kun mies kehaisee että pitää ulkonäöstäni. Tulee rohkeutta näyttäytyä muissakin vaatteissa kuin 'teltoissa' ja tätä myötä kehittää itse itselleen haluttavan -> haluavan olotilan.
Kommentteja tähänkin?Kyse onkin siitä kun vaimo ei halua ollenkaan. Suurin ero mieliala vaihtelussa on kuukautisten ja niiden loppumisen välillä ja se on korvienvälistä kiinni haluttaako vai ei. Jos ajattelee vaikka huurteista olutta, niin kyllä se on parempaa saunanjälkeen, kuin saunaan mentäessä.
kaikin tavoin vaan vaimolle hyvää oloa, niin kyllä se kaiku vastaa. - Palo-mies
No tuolla saa kyllä puupääpalkinnon. Meillä loppuisi kokonaan. Koska.
1) Selibaatissa saisin olla ihan rauhassa, vaimo olisi vaan onnellinen kun ei koko ajan (1xkuussa) tarvitsisi suostua. Varmaan jumalauta kannustaisi moiseen että rupeerupee joojoo.
2)Kotitöitä saa tehdä ihan niin paljon kuin tykkää. Kyllä se sohva maistuu rouvallekin.
3)Olen tarjoutunut. Ei jaksa iltasin. Voitasko vaan nukkua on vastaus.
4)En polta
5)Tehty. Ihmetteli että mikä sille tuli.
6)Tehty. Ihmetteli että mikä sille tuli.
Musta tuntuu että mä tulen kaapista ja ostan t-paidan jossa lukee että "Runkkari", lehtitelineen vessaan ja käsirasvaa. Sitten kun kysytään syytä sanois vaan että juu...katsos kun ei muuten saa niin pitää tehdä yksin.
- äippä38
Meillä on taasen toisin päin mies ei halua seksiä. Missä vika?? Onko muilla näin?
- runkata-
se on homo mikä homo!
ei sellasta pitäs ollakkaa joka ei haluis runkata - Goldenhand
runkata- kirjoitti:
se on homo mikä homo!
ei sellasta pitäs ollakkaa joka ei haluis runkataRunkkareita on varmaan enemmän kuin homoja. Runkkaaminen on ihan normaalia, eikä sitä tarvitse hävetä. Tulkaa runkkarit kaapeista ulos ja kuuluttakaa kaikille "olen runkkari". Runkatkaa julkisesti, sillä runkkaaminen on ihan normaalia. Ruvetkaa ajamaan runkkarien etuja.
- seksitön aika usein
ei halua seksiä.. tuttu tilanne :)
Meillä on niin ollu aina (lukuunottamatta suhteen alkuaikoja..) parisuhteen vakiintumisen jälkeen, että minä olen se aktiivisempi osapuoli, ja aika usein siinä käy niin, että saa vaan silitellä toisen selkää.. (meillä on seksiä noin 2 x kuukaudessa.. joskus on parempia kausia ja sillon on aivan iiiiihanata, joskus huonompia kausia, ei auta kun kestää vaan..)
Meillä oloa on helpottanu puhuminen asiasta, vaikkei se kyllä kovin pitkään jaksa miellyttää. Toisen lähellä olo ja se että toinen ei käännä selkää vaan vaikka halaa ja hieroo, ilman pakollista yhdyntää, on olleet myös aika hyviä keinoja saada läheisyyttä. Tiedän, että se turhauttaa joskus aika tavalla, mutta uskon että se kantaa pidemmälle kuin suuttuminen asiasta. Sillon toinen ei ainakaan koskaan lämpee.
Välillä ajattelen jopa itse ryhtyväni selibaattiin, koska se on kuitenkin jossain määrin loukkaavaa jos tulee jatkuvasti torjutuksi. Mutta kuinka ollakkaan, sitten kun mies haluaa, niin en voi vastustaa häntä... On se niin ihanaa.
Yritän ajatella, että se minkä määrässä menettää, sen nautinnossa voittaa. Rakastan miestäni kuitenkin enemmän kuin ketään, joten joudun vaan sietämään ja hyväksymään tän asian. Eihän sitä voi koskaan tietää vaikka asiat jonain päivänä kääntyvät toisin.
Meillä on siis jo kolmas lapsi tulossa, vanhemmat kaksi on jo 6 ja 5 vuotiaita. Mutta ainakaan raskaudet ei oo mun seksihaluja saaneet loppumaan. Mieheni sanoo, että se johtuu siitä, että olen lapista kotoisin... ;)
Tsemppiä kaikille naisille, ja miksei myöskin miehille, joiden puolisoilla on vähemmän seksihaluja kuin itsellänne. Koitetaan jaksaa, ja ainahan on omat kädet ym. jos on ihan pakko saada. Minä ainakin käytän tätä keinoa aika paljon.
Jos puolisoaan rakastaa, on mietittävä mitä on sen eteen valmis tekemään että parisuhde säilyy avoimena ja rakastavana. Toisen yksityisyyden kunnioitus on tärkeä asia, vaikka myös seksuaalisuuden vaaliminen joskus myös vain toisen miellyttämisen vuoksi on mielestäni tärkeää. Ei aina tarvitse itsellä haluttaa, mutta jos toista rakastaa, voi siihen suostua sen takia, että haluaa myös toisen hyvin vointia omista haluista huolimatta.
- aika hiljaista
Meillä on aikasen hiljaista seksirintamalla sen vuoksi, että mieheni vihjaisi minulle, että voisit muuten laihduttaa ja antoi laihdutusvinkkejä. Jos nainen ei tunne itseään haluttavaksi, niin kyllä se on melkein siinä... Olen ennen kolmea lasta painanut 54 kiloa / 173 cm ja nyt painan 71 kiloa. Kiloja on tullut, mutta on minulla pituuttakin. Itse olen nauttinut siitä, että kerrankin rintaliiveissä on täytettä ja olen ollut tyytyväinen siihen, että en enää näytä anorektikolta (mikä en ole tarkoituksella ollutkaan). Makunsa kullakin, mutta miehille antaisin vinkiksi, että pistä silmiin ihaileva katse ja taputa ohimennessä. Sano pari kaunista sanaa. Ei välttämättä silti auta, mutta ei siitä ole todennäköisesti haittaakaan. En kuitenkaan puolustele sitä, että nainen antaisi itsensä lopullisesti rupsahtaa - voi sitä kulkea muissakin kuin verskoissa pulautukset rinnuksilla edes joskus.
- Reispa71
Sama meininki meidän taloudessa.
- Pasi
ettei toista kiinnosta pätkääkään. Kaikki selitykset silitykistä ja imuroimisesta ja ruuan laitosta on pelkkää paskapuhetta. Jollei seksi kiinnosta niin se ei kiinnosta, ei siinä auta kaunopuheet ja kotityöt tai romanttiset illat.
Kaiholla muistelen aikoja kun naisia kiinnosti seksi oli kellonaika mitä tahansa. Ei silloin piitattu siitä oliko lattia imuroitu tai tiskit tiskattu.
Ihmettelen että siinä säästyisi moni avioliitto jos neuvoloissa keskityttäisiin myös parisuhteen ylläpitäviin asioihin hiemen enemmän eikä vain lapsen pituuden ja painon mittaamiseen. Jos neuvolan tarkoitus on ajaa lapsen etua, niin eikö lapsen kehityksen kannalta olisi myönteisintä että lapsi kasvaisi onnellisessa perheessä. Monen onni on kaatunut siihen että seksiä ei avioliitossa omalta partnerilta heru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981