Paten 2000-luku

Meitsi vaan

Niin ikävää kuin se onkin niin Paten 2000-luku on pääsääntöisesti sisältänyt paljon sekoilua. Vaikka mies on tehnyt hienoja soololevyjäkin useamman samoin kuin pari hyvää Popedan levyäkin on saatu aikaiseksi niin silti 2000-luvun alku on ollut Patelle kovaa aikaa. Kun kattoo esim 90-luvun kuvia Patesta tai jopa muutamien vuosien takaisia kuvia niin mies näyttää aivan toiselta... Toki ikääkin on tullut mutta jos vertaa muihin työssäkäyviin 51-vuotiaisiin niin Pate on paljon rapistuneempi... Kuvista huomaa kuinka alkoholi on pöhöttänyt miestä ja varsinkin miehen kasvoista huomaa kuinka ne on pöhöttyneemmät ja sen näköiset että juotu on vuosia... Tuskin vaimokaan olis muuten hänestä eronnut 2000-luvun alussa. Samoin uusi tyttöystävä lähti sen takia kun Patea kiinnosti enempi kupittelu ja riitely kuin yhdessäolo. Keikkoja on menny pieleen ja jopa peruttu kun Pauli on ollut viinasta sekaisin. Kaksi kertaa kuolemakin on ollut lähellä. Lehdistä on saanut lukea kuinka Pate on ollut eri muusiikkialan tapahtumissa sammumispisteessä tai kulkenut oksennukset rinnuksilla. Popeda-kirjan mukaan Pate joi kovasti silloinkin kun bändi meinasi hajota vuonna 2000. Samoin kuin joitain keikkoja on telkasta tullu tai joitain haastatteluja niin kyllä useimmissa niistäkin on Pate ollut aika ulkona...Toivotaan että mies ryhdistäytyy!!!

10

2314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-Hilja

      Niinhän siinä yleensä käy, että alkoholin haitat hiljalleen kasvaa kunnes tulee stoppi, tavalla tai toisella. Toivottavasti Turbiini pyörähtää vielä rokkiin ja rolliin, eikä vain pulloon ja puupalttooseen...

    • cabsalom

      Tässä taas yksi "tietäväinen". Pöhöttynyt on Pate, mutta jos jättäisit ne hänen yksityisasioidensa pohdiskelut vähän vähemmälle. Ei pahalla.

    • LiKa

      Ozzy joutui turvautumaan lääkärin apuun.
      Samoin kissin gene.

      Kyllä sitä sattuu ja tapahtuu.
      Paten parjaus on järkyttävää!.

      Suomalaiset on hyviä selkäänpuukottajia ja kadehtijoita.

      • Likka

        Siis tosiaankaan tossa tilanteessa en usko et kadehtijoita löytyy, mutta eipä myöskään saa kiitosta,jos onnistuu hyvin. Kaikki paha aina mainitaan,mutta hyvistä ja onnistuneista keikoista ei kukaan sano mitään..


      • kartsa1955
        Likka kirjoitti:

        Siis tosiaankaan tossa tilanteessa en usko et kadehtijoita löytyy, mutta eipä myöskään saa kiitosta,jos onnistuu hyvin. Kaikki paha aina mainitaan,mutta hyvistä ja onnistuneista keikoista ei kukaan sano mitään..

        Kyllä mä olen koittanu kehuu,ja aina oon saanu muilta(ei Popedaa dikkaavilta,ilmeisesti)paskaa silmille,taitavat olla niitä jotka vaan kirjottelee eivätkä välitä siitä mitään kuinka keikka on menny.Eivät ole ilmeisesti Popeda faneja tai jotain,en tiedä............


      • tate 37
        kartsa1955 kirjoitti:

        Kyllä mä olen koittanu kehuu,ja aina oon saanu muilta(ei Popedaa dikkaavilta,ilmeisesti)paskaa silmille,taitavat olla niitä jotka vaan kirjottelee eivätkä välitä siitä mitään kuinka keikka on menny.Eivät ole ilmeisesti Popeda faneja tai jotain,en tiedä............

        Keikkoilla huomannut mitä enempi Pate humalassa tulee omia sanoja sekaan biiseihin,eikä 2000-luvulla enää ole kunnolla pystynyt sanotuksia tekemään,miks muuteen Costi olis sanotanut Häkää levylle.Tosin ei näin homma voi jatkua pitkään joten Paten pitää ryhdistäytyä,ei muissakaan ammateissa 2 viikkoa olla 3 promillin humallassa ei ehkä päiväkään.En kirjoitanut siksi etten tykkäis popedasta vaan siksi että pidän siitä niin pirusti.Toivon Patea KEHIIN.


      • cabsalom
        tate 37 kirjoitti:

        Keikkoilla huomannut mitä enempi Pate humalassa tulee omia sanoja sekaan biiseihin,eikä 2000-luvulla enää ole kunnolla pystynyt sanotuksia tekemään,miks muuteen Costi olis sanotanut Häkää levylle.Tosin ei näin homma voi jatkua pitkään joten Paten pitää ryhdistäytyä,ei muissakaan ammateissa 2 viikkoa olla 3 promillin humallassa ei ehkä päiväkään.En kirjoitanut siksi etten tykkäis popedasta vaan siksi että pidän siitä niin pirusti.Toivon Patea KEHIIN.

        Eihän Pate nyt 2000-luvulla juuri sanotuksia oo tehny... Mitä nyt omalle Ukkometso-levylleen kaks biisiä, Popedan Just!-levylle kymmenen(!), ja Häkää!-levylle viis. Monilla aiemmillakin Popeda-levyillä on Paten tekstejä viis. Ja siihen että Costello teki Häkää!-levylle sanoituksia oli syynä se, että Pate ei vain ollut saanut niihin tekstejä. Kyse ei ole siitä, etteikö Pate olisi muka "kunnolla pystynyt sanotuksia tekemään".

        Ajattelisitko ensin mitä kirjottelet, pliis?


      • Tate 37
        cabsalom kirjoitti:

        Eihän Pate nyt 2000-luvulla juuri sanotuksia oo tehny... Mitä nyt omalle Ukkometso-levylleen kaks biisiä, Popedan Just!-levylle kymmenen(!), ja Häkää!-levylle viis. Monilla aiemmillakin Popeda-levyillä on Paten tekstejä viis. Ja siihen että Costello teki Häkää!-levylle sanoituksia oli syynä se, että Pate ei vain ollut saanut niihin tekstejä. Kyse ei ole siitä, etteikö Pate olisi muka "kunnolla pystynyt sanotuksia tekemään".

        Ajattelisitko ensin mitä kirjottelet, pliis?

        aika hyvin jos bändillä kohta kokeelmia yhtä paljon 2000 vuonna kun uusia levyjä pitäs kummin olla pystyssä oleva yhtye.Ps laskin Patenkin kokoelman ja ota huomioon ennen yhtye teki levyn joka toinen vuosi.Katso vaan peiliin.


      • kartsa1955
        Likka kirjoitti:

        Siis tosiaankaan tossa tilanteessa en usko et kadehtijoita löytyy, mutta eipä myöskään saa kiitosta,jos onnistuu hyvin. Kaikki paha aina mainitaan,mutta hyvistä ja onnistuneista keikoista ei kukaan sano mitään..

        Kyllä niitä keikkoja kehutaan,kehutaan vaan vääriä keikkoja,silloin kun Pate on soosissa kehutaan paikanpäällä niin pirusti,että hyvin meni,ainoo syy kehumiseen on se et pääsis vaan juttusille Paten tai Costin kanssa,sitten kun päästään netin ääreen aletaan haukkumaan kokemaansa keikkaa muille nettikeskustelioille,no,tällälaillahan saa pätee jotenkin,kehumisella on aina jonkinmoinen vaikutus,hyvässä tai pahassa.....


    • LiKa

      Kirjoitin väärän miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe