vaaka mies ja perhe elämä

123

olen seurustellut vaaka miehen kanssa ja meillä on nyt suloinen viikon ikäin tyttö mutta minulla on koko ajan sellainen olo ettei hän enää jaksa paljon välittää minusta ja en tiedä tytöstäkään koska kun hän tulee töistä ei meillä halita eikä kysellä kuulumisia. vaikka hän olisi kotonakin ei hän juuri kiinnitä vaaviin paljoa huomiota. ja meidän yhteiselämä on ollut jo ennen vaikeaa koska hän tykkää valehdella eikä osaa sanoa ei jos kiinnostuneita tyttöjä ilmaantuu!! sen jälkeen kun hän on tehnyt jotain väärin etsitään minun tekemisistä virheitä ja huudetaan ja sekin vielä että millä vaaka miehen saa pysymään kotona edes hetken?? olisiko kokemuksia tai jotin tieto iskuu kellään antaa??

4

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytöstä

Ja siis sinun vaakamiehesi tulee töistä kotiin???
      Mun ex-vaakamies hävisi moneksi kuukaudeksi ja muisti sitten jossain vaiheessa, että sattuu olemassa naimisissa ja imestyi huutamaan ja arvostelemaan. Hain yksin eroa ja imoitin sille että voi pysyä siellä missä on. Sille järjestelmä sopi vallan mainiosti. Vaalle sopii kaikki niin tai näin, eli on siis ihan turhake, hajuton mauton ja milipiteetön pintaliitäjä.

• "etäsuhde" paremmin

Ex-mieheni on vaaka, ja hän oli ollut kaksi kertaa ennenkin naimisissa - molemmista suhteista lapsia, ja vaakamies oli lähtenyt suhteista kun lapset pieniä.

Kun olin aikani ollut tämän miehen kanssa, ymmärsin kyllä, että pitkät suhteet eivät tällaiselle miehelle luonnistu; ei kesänyt mitään kritiikkiä, ei pienintäkään. Katosi saman tien. Lapsia meillä ei (onneksi!) ollut; voin hyvin kuvitella hänen edelliset avioliittonsa mielessäni jonkinlaisiksi "perhe-helveteiksi". Näissäkin vaakamies piti "jättää rauhaan", ei saanut häiritä liikaa (on itse minulle kertonut).

Nyt olen vain etäisesti sähköposti-yhteydessä ex-mieheeni. Epäilen, että hän haikailee nyt takaisin, kirjeissä on sellainen "sävy" - luulen, että vaakamies on kaikkien naistensa kanssa on-off -suhteessa (- ehkä loppuelämänsä). No, onneksi asumme kaukana toisistamme, ja kirjeenvaihto onkin oiva tapa hoitaa "suhdetta" vaakamieheen. Nimittäin, arkielämä ja sen vaatimukset eivät ole vaakamiehen heiniä - hän on usein aivan liian itsekeskeinen, liiaksi fantasioissaan elävä. Voi kunpa hän tajuaisi sen joskun itsekin, ennen kuin on liian myöhäistä...

• tasapainoilee

Niin, samanlaista on meilläkin. Lapset ovat periaatteessa tärkeitä. Esteetikko kun vaakamies on, niin lapset on kyllä puettava kauniisti ja kulissin oltava kunnossa. Mutta läheisyys lapsiin ja minuun puuttuu, eikä tämä ole muuttunut kymmenen vuoden aikana miksikään. Minä aion luovuttaa, en kadu yhteistä elämää, mutta enää en jaksa. Elämä vaa'an kanssa on yhtä tasapainoilua ja yksin puurtamista.

• Nimetön

sitä olen itsekkin pelännyt. että ei koskaan tule olemaan tämän kunmempaa. koska itse kaipaan huomiota ja jaan sitä mielelläni rakkailleni ja kun ei itse sitä saa niin tulee turhautunut ja tyhjä olo niinkuin olisi vaan kodin kone joka pyykkää siivoaa ja laittaa ruuan sekä tietysti miellyttää miestään aina sitä pyydettäessä!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe