Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia negatiivisia kokemuksia ihmisillä on poliisin toiminnasta? Itselläni niitä on noin 3-4kpl...aikaa niistä jo vuosia mutta mieleen on jäänyt mm.. aiheeton lyöminen silloin kun "muut eivät näe"....jouduttuani pidätetyksi aiheetta.Todistajaksi pyrkiessäni evättiin minulta silmin-näkijä todistus?.....sekä valokuvaus eräässä poliisin tehtävässä suorituksessa.....Olisipa tullut siitä dokumenttia väärästä toiminnasta...ps.Pitänee varmaan kunnioittaa heidän joskus käyttämäänsä mielivaltaa.....no onneksi kait suurin osa heistä luotettavia?.....Siis aina ei kait kannata yrittää olla ja elää oikeudenmukaisesti kun vastassa on mielivaltainen poliisi?...Tiedä häntä ...onneksi heidän kanssaan ei joudu tekemisiin useinkaan...no liikenne on se missä he myös mielivaltaisesti kirjoittelevat lievistä ei vaarantavasta ylinopus sakkojaan....(3kpl....5vuodessa)...ai niin poliitikot ja muut silmää tekevät pääsevät ain kait nuhteilla?....joopa..
Negatiivisia kokemuksia poliisin toiminnassa?
13
1636
Vastaukset
- Mene hoitoon...
Tota sun tapaustas kutsutaan lääketieteessä nimellä paranoidinen skitsofrenia. Ei nimittäin kukaan terve kuvittele, että poliisilla on mitään halua, tai edes aikaa alkaa mihinkään mielivaltaiseen toimintaan, kun aika tuskin riittää muuhunkaan. Ja vanha viisaus "niin metsä vastaa kun sinne huutaa" pitää tässäkin paikkansa. Jos sä alat riehuun ja olet tollanen ylimielinen paskiainen, niin et kai luule, että kukaan muukaan nöyristelisi sun edessä??!!! Lopeta kuvittelu tai mee hoitoon paskahousu!
- Ällistynyt
Olen valittanut poliisin käytöksestä ylimpään johtoon. Itse käyttäydyin asiallisesti, nämä ylimieliset koppalakit pröystäilivät tyyliin, että turpa kiinni, sinulla, eli minulla, ei ole mitään sananvaltaa. Kyse vain mitättömästä ylinopedesta, jonka tervejärkinen olisi kuitannut sanomalla, että seuraavalla kerralla sakotetaan.
- Cccp
poliiseja, reiluja ja heitä jotka "paskantaa omaan pesään", kuten eräs ylikonsta totesi Maikkarin rikostoimittajan blokissa.
- väärässä paikassa
silloin kun ajan ylinopeutta,,,mutta: asiallista on ollut...
- on jälleen kerran
rekannut uuden nimimerkin... mahtavaa... Älä viitsi olla noin läpinäkyvä.
- Ettei
Korppi korpin silmää noki.
- öasjkd
Itsellä ei ole negatiivisia kokemuksia poliisin toiminnasta, mutta täällä päin yksi poliisi on pahoinpidellyt 3 tyyppiä sairaalakuntoon. Vielä kuitenkin sai jatkaa poliisin työtä, mutta ei saa enää ikinä olla yksin vaan pitää olla väh. 2 poliisimiestä mukana.
- minua kohtaan
Kun ravintolassa yksi kännikala kaatui pöydän siidereineen syliini. Naapuripöydän mies antoi sille turpiina tuli tappelu, johon poliisi kutsuttiin ja tyhjensi ravintolan. Tämän kännikalan muija ja sen blondi ystävätär haukkui mut suut silmät täyteen, arvostellen jopa vaatteeni, jotka olivat märkänä 5 siiderilasillisesta. Korvauksia en saanut ja poliiseista toinen oli tän grillinomistajamuijan puolella (oli kait vakiasiakas) ja miehensä kaupunginvaltuutettu!!!! Uskomaton juttu Jyväshovissa, jonne en sen jälkeen ole jalallani astunut, hyihyi Jyväskylän poliisia!!
- Anonyymi
Onko jollakin kokemuksia Poliisin toimista ja siitä,kun varas käyttää tilaisuutta hyväkseen,silloin kun ihminen muuttaa toiseen asuntoon,näin on käynyt kohdallani,kaksi kertaa oli asialla muuttomiehet,mutta kolmannella kerralla tein ns. pistokokeen ja vein kaikki laatikot omalla autolla ,muuttomiehet vei isommat tavarat kaapit,ym.Varas,tai varkaat ottivat ensin pientä tavaraa,mutta sitten ruokahalu kasvoikin syödessä ja varasteltiin sitten jo isompaakin tavaraa,rosvot olivat kovasti ovelia,kun olin autossa viemässä tavaraa,tai olin sisällä,niin rosvo seurasi liikkeitäni,ehkä toiselle rosvolle kännykän kautta,tein ison virheen,kun muutin yksin,tämä firma joka viimeksi muutti,niin ei ole osuutta varkauksiin.Olen tehnyt jokaisesta varkaudesta ilmoituksen poliisille,mutta tuloksetta .Ei sitä voi tietää ennakkoon mitä on varastettu,ennenkuin on kaikki laatikot avannut,mutta sitä ei kaikki ymmärrä,tai halua ymmärtää .En usko,että poliisi on edes kiinnostunut ja josta olen lähes varma,että P iiparinpolku 7.c.on nämä tummaihoiset asialla,joita tässä talossa on lähes joka viides .Kysyn nyt arvon poliisilta,että onko teiltä joskus varastettu jotain ja jos niin miltä se tuntui,en odota vastaustanne,mutta kysyn myös onko ihmiset saman arvoisia rikosta tehdessään,koska jos joku varastaa kaupasta jotain vaikka mustan laku patukan,niin poliisi tulee paikalle alle aikayksikön,ehkä pillit soiden ja valot vilkkuen,en tiedä vaikka tämä SUURI VARAS kahlitaan rautoihinkin,mutta kun nämä rosvot,jotka varastavat muuttokuormasta ja menevät jopa sisältä etsimään tavaraa mitä heillä ei vielä ole,eikä ole mitään mahdollisuutta jäädä kiinni,koska suomen poliisi lopettaa tutkimisen RESURSSIEN PUUTTUMISEN TAKIA .Voi pyhä sylvi pitääkä nyt itkeä,vai nauraa.Ajattelinkin nyt eläkkeellä vaihtaa alaa ja ruveta ammattimaiseksi näpistelijäksi,josta ei poliisi tiedä mitään,eikä asia kiinnosta pätkän,pätkää.HYVÄ SUOMEN POLIISIKUNTA ,EDUSKUNTA JA KAIKKI TURHAT JULKKIKSET.
- Anonyymi
Bludglaattta ei pääse hit
- Anonyymi
Poliisiksi haluaa vain ihminen joka haluaa toisia alistaa. Kaveria epäiltiin pahoinpitelystä. Kaveri ei ollut koskaan kyseisellä paikkakunnalla edes käynyt. Poliisi oli vaan katsonut jostain luettelosta samannimisen henkilön ja kai lähettänyt kaikille kaimoille kutsun tulla kuulusteluun. Ihme sekoilua.
- Anonyymi
Kerran sain ylinopeussakot liikenteeltään hiljaisella tieosuudella. Tie jota ajoin oli onnettomuuden vuoksi tilapäisesti tukossa. Pitkähköllä kiertotiellä oli väijytys. Oli sunnuntaiaamu ja liikenne oli hiljaista. Ollessani kyttäautossa sakotettavana poliisit katselivat ulos ja sitten kun muutama auto sattui liikkumaan kyttäauton ohi, totesivat että aika vilkas liikenne. Liikenne oli kaikkea muuta kuin aika vilkas. Tällä toteamuksella joko lisättiin päiväsakkojen määrää tai ainakin torpattiin vähennys hiljaisen liikenteen vuoksi. En tietenkään voi mitenkään todistaa ettei liikenne ollut vilkasta. Jätin asian sikseen ja maksoin sakot. Ylinopeuden myönsin, mutta jäi vähän vedätyksen tuntu siitä että tahallaan näin vedättivät liikenteen "vilkkaudella".
- Anonyymi
Pitää opetella laulamaan kun suoraan sanominen loukkaa ja kirjoittaa ei kehtaa. Tämä selvä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796142Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942