JAG tänka vi har har nog av Helsingfors medborgarskap! Den här dum idioten prövar till stjäla vår landa. De er fattig tiggare och vi er rik härskaren! De skulle bli bort från vår landa eller vi vill slå sönder dem! Sibbo! Sibbo! Sibbo!
Vastaukset 5
- Suomea,kun
Suomessa asumme.
- Suomen virallinen
Ruotsi on Suomen virallinen kieli myös. Ihan täysin tasavertainen Suomenkielen kanssa.
- Trivs också i Sibbo
Kyllä olet pässi. Jos osaisit edes hiukankin toista virallista, niin olisit huomannut kuinka kultivoitua ja kaunista ruotsinkieltä aloituksessa käytettiin.
Ei voi kuin pahoitella ja säälittävääkin on. Et päässyt jyvälle pienestä ironiasta sun muusta. Kyllä stadilaiset sen ymmärsi, mutta ei nähtävästi hesalaiset. - stadista tullaan
Trivs också i Sibbo kirjoitti:
Kyllä olet pässi. Jos osaisit edes hiukankin toista virallista, niin olisit huomannut kuinka kultivoitua ja kaunista ruotsinkieltä aloituksessa käytettiin.
Ei voi kuin pahoitella ja säälittävääkin on. Et päässyt jyvälle pienestä ironiasta sun muusta. Kyllä stadilaiset sen ymmärsi, mutta ei nähtävästi hesalaiset.Ei ollut hyvää kieltä, eikä kaunista luettavaakaan. Kyllä ruotsinkielen vielä kestää, jos sitä joku osaa kirjoittaa (tai vaikka puhuakin). Mutta tuollaista tekstiä kuin aloituksessa oli, ei porsaskaan halua lukea. Stadilaisista puhumattakaan.
Kyllä ruotsinkielistenkin olisi kannattanut siellä "äidinkielen" tunnilla kuunnella opettajaa.
- roger kaninen
De flesta företag i båtbranchen har i tiderna uppstått antingen i en källare, i ett bilstall eller i en övergiven lada. Det är roligt att få brev och det är viktigt att kunna kommunicera med väljarna. Val av ledamot i direktionen för djurgården, ut som röstar för Sibbo-inkorporeringen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483