Olisin iloinen jos joku osaisi ja viitsisi kertoa minne kannattaa ottaa yhteyttä, jotta voisi mahd. päästä tv- tai lehtimainoksiin. Olen kuullut, että osa mainostoimistoista ottaa mielellään malleja ilman mallitoimistoa välissä. Itse en haluaisi toimistojen vievän palkastani suurta osaa.
Olisi erityisen hienoa jos joku osaisi kertoa konkreettisesti jonkun tietyn mainostoimiston/kuvaajan johon kannattaisi ottaa yhteyttä.
kiitos
tv-/lehtimainoksiin
1
857
Vastaukset
- Tiedotusta
Toimin itse ammoin mainostoimiston valokuvaajana ja olin siis juuri tällainen etsimäsi henkilö.
Homma tosiaan toimi siten, että halukkaat ottivat yhteyttä minuun ja sovittiin koekuvauksesta. Kuvat pantiin arkistoon ja niitä vilkuiltiin, kun sopivia hahmoja tarvittiin.
Tehosta on valittaen todettava, että en muista ainakaan oman, Suomen erään suurimman toimiston, koskaan käyttäneen ketään heistä - muista mainostoimistoista en tiedä. Kun sopivaa hahmoa etsittiin, otettiin yhteyttä malli- tai järjestelypuljuihin, jotka hoitivat kaikki paperi- yms. hommat sukkelaan ja takasivat ehdokkaidensa ammattimaisuuden.
Nykyisin valokuvaustoimintakin on kai kokonaan ulkoistettu, eli firmoilla ei ole varsinaisia omia kuvaamoita. Jos haluat töitä "suoraan", sinulla pitäisi olla mallikansio ja riittävän näyttäviä esitteitä paikan päälle jätettäväksi.
Hommat keskittyvät: järjestelijä- ja mallitoimistot ovat jo pitkään olleet paras väylä alalle. Rokottavathan ne osan palkkioista, mutta toisaalta toimivat esittelijänäsi, markinoijanasi ja tukenasi paljon paremmin kuin mitä voisit yksin tehdä.
Tuskin tarvitsee teroittaa, että kilpailu on ERITTÄIN kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst9810695- 2474596
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1753983Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1713464PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija753295Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,773085Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58332842Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i272410Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.651786Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1691545