Mistä näkyy härkämiehen

kiinnostus?

Käsittääkseni härkämiehet eivät yleensä jaa naisille huomiota yhtä innokkaasi kuin esim. kaksoset, vaa'at tai veskarit.

Eräs ah niin komea, mutta hiljainen härkä pyörii ympärillä, saapuu perässä toimistolla paikasta toiseen, katsoo pitkään silmiin, mutta ei sano sanaakaan. Tai siis ehkä aamulla ujon "terve". Toisaalta mies on rauhallinen ja vaikuttaa voimakkaalta ja "selväjärkiseltä". Kun olemme kahden, ilmapiiri muuttuu selvästi, eikä meistä kumpikaan osaa sanoa mitään järkevää. Siinä sitten ihmettelemme ja tuijottelemme toistemme perään.

Onko tämä normaalia ujoutta härältä? Vai johtuuko ujous siitä, että olen tavallaan työpaikallani häntä ylempi toimihenkilö? (eri osastoilla). Vasta tässä on kierretty yli vuosi kuin kissa kuumaa puuroa... Mitä tämä herra oikein odottaa? Onko tämä joku testi, miten kauan jaksan olla hänestä kiinnostunut? No, kaurisnainenhan on kärsivällisyyden perikuva. :-)

PS Tiedän, että ujous ei johdu siitä, että herra olisi naimisissa tms. eikä hänellä ole lapsia.

10

5326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      olen vasta tavannut härkä miehen ja saan häneltä paljon huomiota, hellyyttä ja rakkautta! alusta asti on asiat menny mahtavasti, pitkiä keskuteluja ja ihania yllätyksiä!

      ehkä tätä sinun härkä herraa vaan vähän pelottaa ajatus työpaikkaromanssista...?

      • varaudu siihen

        että aika pian vauhti hiljenee.


      • ......
        varaudu siihen kirjoitti:

        että aika pian vauhti hiljenee.

        Ei pidä ajatella noin negatiivisesti!! miks ei koskaan ihmiset voi olla toisten puolesta ilosia vaan aina pyritään sanoin tuhoamaan jotain kaunista!


    • kaksosnainen

      täällä ja tilannetta jatkunu jo kolme vuotta.sitä toistemme ympärillä kieppumista ja jatkuvaa jännitystä ilmoilla. olen löytänyt itseni tältä palstalta kuin myös työpaikkaromanssisivulta kun oon niin hukassa tämän härkämiehen kanssa.(: olen alkanu jo käydä päälle kuin "yleinen syyttäjä"(: ja pientä heräämistä on tapahtunu ja seuraavaks meinaan olla täysin omissa oloissani ja katsoo tuleeko mitään vastareaktioo...

      • Kaksostyttö

        Juu-u, onpa sama tilanne mullakin.

        Havaitsin joskus noin vuosi sitten erään härkämiehen kiinnostuksen itseäni kohtaan. Ensin juteltiin muutamia kertoja, sitten satunnaisemmin kun ollaan toisiimme törmätty. Ajattelin että tämä "ihastus" tai mitä se sitten olikaan, oli jokin hetken ajatus tai vain oma luuloni mutta sitten jo tuttavani alkoivat huomata saman -tämän miehen kiertelyn mun ympärillä, oli kuulemma jotenki tosi selvää et se on muhun ihan ihastunu mutta ei se mulle selvää ollut. Kun ei se sanonu mitään sellaista, katseli vaan ja pyöri ympärillä.

        Pulma, jos sitä nyt sellaiseks vois sanoa, on se että mä en oo varma onko se mies kiinnostunut vaikka se todellakin kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. Tässä on välillä ollut aikoja etten oo niin usein nähnyt kyseistä miestä mutta nyt taas viikonloppuna näin. Hänen tuttunsa kyllä tuntuvat olevan selvillä mistä on kyse (välillä kehottavat minua tekemään jotain asioille :D...) mutta minä en ole miehestä kovin perillä, en saa selvää mikä se on..

        Että tuntuis olevan jotenki tyypillistä.. :-).


      • kaksosnainen
        Kaksostyttö kirjoitti:

        Juu-u, onpa sama tilanne mullakin.

        Havaitsin joskus noin vuosi sitten erään härkämiehen kiinnostuksen itseäni kohtaan. Ensin juteltiin muutamia kertoja, sitten satunnaisemmin kun ollaan toisiimme törmätty. Ajattelin että tämä "ihastus" tai mitä se sitten olikaan, oli jokin hetken ajatus tai vain oma luuloni mutta sitten jo tuttavani alkoivat huomata saman -tämän miehen kiertelyn mun ympärillä, oli kuulemma jotenki tosi selvää et se on muhun ihan ihastunu mutta ei se mulle selvää ollut. Kun ei se sanonu mitään sellaista, katseli vaan ja pyöri ympärillä.

        Pulma, jos sitä nyt sellaiseks vois sanoa, on se että mä en oo varma onko se mies kiinnostunut vaikka se todellakin kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. Tässä on välillä ollut aikoja etten oo niin usein nähnyt kyseistä miestä mutta nyt taas viikonloppuna näin. Hänen tuttunsa kyllä tuntuvat olevan selvillä mistä on kyse (välillä kehottavat minua tekemään jotain asioille :D...) mutta minä en ole miehestä kovin perillä, en saa selvää mikä se on..

        Että tuntuis olevan jotenki tyypillistä.. :-).

        on passiivinen(: en ole viikkoon osoittanut ihmeempää kiinnostusta niin jopas tuli taas kolmena päivänä peräkkäin "kieppumaan" ympärille ja katsomaan mua ja juttelemaan(: kaiken lisäks on itse lomalla ja mä töissä... niin että taitaapa olla jotain pientä mielessä...(: mutta milläs sais asiat selville hienovaraisesti siinäpä pulma...


    • cauris

      Tuollainen minunkin härkäherrani oli alussa, kun oli kiinnostunut. Vaikutti ujolta ja katseli nätisti silmiin.
      Hän vain odotteli rauhassa minun siirtojani ja katsoi, kuinka kiinnostunut olen. Kun osoitin kiinnostukseni selvästi hänelle ja olin aloitteentekijä, hänkin uskaltautui mukaan tekemään alotteita ja siitä lähtien ollaan yhdessä oltu:)
      Kaurisnaisena tiedän, että kauriilta löytyy sitä sopivaa ytyä ryhtyä toimiin, joten jos olet kiinnostunut, pyydä kahville tai jotain ja puhelinnumeroa....:)

      • alkupepäinen

        Meillä kummallakin on kuu härässä, joten aloitteen tekijäksi ei meistä helpolla taida olla...

        Jotain pientä koukkua pitää kai sitten kalamiehelle keksiä. Tämä menee muuten aivan naurettavaksi silmiin tuijotteluksi!


    • härkämies vm69

      Jos minulla olisi tollainen tilanne olisin susta tosi kiinnostunut. Tee aloite ja katso mitä tapahtuu! Se on vaan vähän ujon sorttinen mutta kun lämpenee olet sen kans vielä ihmeissäsi!

      • kaksostytsy

        täällä yks tilanne ollu päällä myös jo kauan ja oon hukassa (työpaikallani) härkämiehen takia kun on tuota kaukaa katselua ollu jo niin kauan että alkaa tää tyttö olla ihan rikki.. ja jonkinmoisia aloitteitakin olen tehny mutta kun tuntuu että mitä innokkaampi olen niin sen enemmän tämä härkä loittonee ja ottaa välimatkaa.. mutta annas olla kun jo päätän että nyt loppu ja ei enää mitään reaktioo ikinä sinnepäin niin eikös se sarvipää siihen viereen ilmesty kuin tyhjästä juttelemaan just sillon kun vähiten osaa sitä odottaa ja katsomaan silmieni syvyyksiin... raskaaksi käy työnteko.. vinkkejä kaivataan(:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe