Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kaksonen ja erotiikka

liian kuuma oinas

Hei,
millaisia kokemuksia teillä on kaksosmiehistä erotiikan saralla? Onko näkynynt hiipumisen merkkejä vai ovatko vuodesta toiseen innossaan hyppäämässä vällyihin? Minulla oinaana on pieni huoli, että onko kaksonen liian passiivinen sillä saralla.

29

10492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melissa

      Miesystäväni on kaksonen ja en voi muuta sanoa kuin että intohimo välillämme kasvaa aina vaan ja kiihkeetä on aina! Vaikka voimat olisi kuinka lopussa niin jaksamme kyllä viimisillä voimillammekin painaa täysillä ;D Helposti ollaan monia kertoja putkeen lyhyessä ajassa, ja tämän miehen kokeilunhaluisuus ym on aivan omaa luokkaansa :) Erittäin tyytyväinen olen!

      • ihana.

        Miesystäväni on myöskin kaksonen, itse olen oinas. Aivan ihanaa on yhteinen ilomme ja kiihkeää, aina jaksaa...... Ei kai vaan ole sama miesystävä meillä (no ei kai)? Niin samoilla sanoilla voisin asian kertoa, kuin Melissa. Myöskin minä olen enemmin kuin tyytyväinen häneen!


      • taitaa...
        ihana. kirjoitti:

        Miesystäväni on myöskin kaksonen, itse olen oinas. Aivan ihanaa on yhteinen ilomme ja kiihkeää, aina jaksaa...... Ei kai vaan ole sama miesystävä meillä (no ei kai)? Niin samoilla sanoilla voisin asian kertoa, kuin Melissa. Myöskin minä olen enemmin kuin tyytyväinen häneen!

        ..olla meillä kaikilla se sama mies.
        kaksosestahan on moneen junaan ja niin kaksosmies myös tekee. ilman omantunnontuskia!!!!


      • Melissa
        taitaa... kirjoitti:

        ..olla meillä kaikilla se sama mies.
        kaksosestahan on moneen junaan ja niin kaksosmies myös tekee. ilman omantunnontuskia!!!!

        Hui tässähän alkaa jo ihan pelottaa ettei ole kyseessä sama mies :D No jos sen verran tietoja itsestä niin asustan pk-seudulla vielä tällä hetkellä (mies vantaalla), olen 21v ja miesystäväni reilusti vanhempi...


      • saataaa ollakin...
        Melissa kirjoitti:

        Hui tässähän alkaa jo ihan pelottaa ettei ole kyseessä sama mies :D No jos sen verran tietoja itsestä niin asustan pk-seudulla vielä tällä hetkellä (mies vantaalla), olen 21v ja miesystäväni reilusti vanhempi...

        mutta KAIKKI kaksosmiehet on samanlaisia.
        Nauti hänestä mutta pidä kuitenkin varasi. Älä avaudu/rakastu ihan kokonaan.


      • Ei kait
        Melissa kirjoitti:

        Hui tässähän alkaa jo ihan pelottaa ettei ole kyseessä sama mies :D No jos sen verran tietoja itsestä niin asustan pk-seudulla vielä tällä hetkellä (mies vantaalla), olen 21v ja miesystäväni reilusti vanhempi...

        vaan sentää tuplat enemmän?


      • Melissa
        saataaa ollakin... kirjoitti:

        mutta KAIKKI kaksosmiehet on samanlaisia.
        Nauti hänestä mutta pidä kuitenkin varasi. Älä avaudu/rakastu ihan kokonaan.

        Hih, no pidä sinä huolta tästä meidän yhteisestä miehestä aina silloin kun itse en siihen kykene, ja päinvastoin :D;D

        Pidän kyllä varani. Asenteeni on muutenkin aina se tuolla alitajunnassa, että kaikki on vain valetta jne :D Mutta nauttia aion kyllä koko ajasta niin paljon kuin mahdollista ;)


      • G-mini
        saataaa ollakin... kirjoitti:

        mutta KAIKKI kaksosmiehet on samanlaisia.
        Nauti hänestä mutta pidä kuitenkin varasi. Älä avaudu/rakastu ihan kokonaan.

        jos et avaudu kaksosmiehelle se lähtee kälppimää.. se saattoi olla yksi monista syitsä miu ja oinas tyttöystävi suhte.. viah/rakkaussuhteen :D


    • innokas kaksonen

      Itse kaksosmiehenä voin sanoa että virtaa piisaa! joskus tuntuu ettei tarjonta vastaa kysyntää ja näin ollen joudun silloin tällöin menemään omin käsin onneen. Kumppanini on rapu.
      Mutta mitä tulee muutoin suhteisiin niin valitettavasti pitkässä seurtustelussa tulee väkisinkin tarve/ajatus rakastajatteresta..juuri ettei tarvitsisi tumputtaa niinkin tiuhaan ja säilyisi paremmin kipinä suhteessa.
      Sitten kun tyttöjä isketään niin tulee kyllä lasketeltua sellaista mössöa suusta ja kukkia ja kaikkee..naiset rakastuu mutta itse olen 100% vain hetken. Mutta se hetki mennään lujaa! sitten viilenee.

      • kaksosmies...

        Juuri niin kuin tuossa lopussa kerrot: Sitten kun tyttöjä isketään jne...........
        tunnen juuri naisena tullaisia kaksosmiehiä.
        Osuit ihan nappiin!!


      • ottaa
        kaksosmies... kirjoitti:

        Juuri niin kuin tuossa lopussa kerrot: Sitten kun tyttöjä isketään jne...........
        tunnen juuri naisena tullaisia kaksosmiehiä.
        Osuit ihan nappiin!!

        kaksosmiestä tosissaan. Varsinkin naimisissa oleva kaksosmies juoksee vaimon helmoihin heti, kun siltä alkaa vaatia vastuullisuutta.


      • Tyydytetty Terttu

        Olen oinas ja mieheni kaksonen. Kylläpä tuntuu kaksosmiesten viriiliteetti ja ego olevan korkeella ja oinasnaisten halut kyltymättömiä, kaiketi taustalla piilee puute todellisesta seksuaalisesta tyydytykssestä. Minun kaksonen on uskollinen ja hyvä mies. Antaa vilpittömästi rakkautensa eikä jauha paskaa. Suhteemme on hellä ja rakastelumme upeaa. Ei meidän tarvitse jatkuvasti olla sängynpohjalla heilumassa, saati käteenvetämässä ja kun sekään ei näytä auttavan niin vieraissa viilettämässä.


      • Tiina Tyytyväinen

        Olen rapu ja mieheni kaksonen. Kylläpä tuntuu kaksosmiesten viriiliteetti ja ego olevan korkeella ja oinasnaisten halut kyltymättömiä, kaiketi taustalla piilee puute todellisesta seksuaalisesta tyydytykssestä. Minun kaksonen on uskollinen ja hyvä mies. Antaa vilpittömästi rakkautensa eikä jauha paskaa. Suhteemme perustuu luottamukseen ja on hellää ja rakastelumme upeaa. Ei meidän tarvitse jatkuvasti olla sängynpohjalla heilumassa, saati käteenvetämässä ja kun sekään ei näytä riittävän niin vieraissa viilettämässä.


      • liian kuuma...
        Tiina Tyytyväinen kirjoitti:

        Olen rapu ja mieheni kaksonen. Kylläpä tuntuu kaksosmiesten viriiliteetti ja ego olevan korkeella ja oinasnaisten halut kyltymättömiä, kaiketi taustalla piilee puute todellisesta seksuaalisesta tyydytykssestä. Minun kaksonen on uskollinen ja hyvä mies. Antaa vilpittömästi rakkautensa eikä jauha paskaa. Suhteemme perustuu luottamukseen ja on hellää ja rakastelumme upeaa. Ei meidän tarvitse jatkuvasti olla sängynpohjalla heilumassa, saati käteenvetämässä ja kun sekään ei näytä riittävän niin vieraissa viilettämässä.

        Laadullisesti kelpo kamaa, mutta määrällisesti vähenevää ja sekös rassaa, kun tietäisi, että herkkua on saatavilla, mutta kaksosmiehen liikkuvaisuus (monet harrastukset, ystävät, työ) vie veronsa. Eli nyt logiikkasi ei pure. Ihan hyvä yritys kuitenkin. :-)


      • liian kuuma...
        Tiina Tyytyväinen kirjoitti:

        Olen rapu ja mieheni kaksonen. Kylläpä tuntuu kaksosmiesten viriiliteetti ja ego olevan korkeella ja oinasnaisten halut kyltymättömiä, kaiketi taustalla piilee puute todellisesta seksuaalisesta tyydytykssestä. Minun kaksonen on uskollinen ja hyvä mies. Antaa vilpittömästi rakkautensa eikä jauha paskaa. Suhteemme perustuu luottamukseen ja on hellää ja rakastelumme upeaa. Ei meidän tarvitse jatkuvasti olla sängynpohjalla heilumassa, saati käteenvetämässä ja kun sekään ei näytä riittävän niin vieraissa viilettämässä.

        Laadullisesti kelpo kamaa, mutta määrällisesti vähenevää ja sekös rassaa, kun tietäisi, että herkkua on saatavilla, mutta kaksosmiehen liikkuvaisuus (monet harrastukset, ystävät, työ) vie veronsa. Eli nyt logiikkasi ei pure. Ihan hyvä yritys kuitenkin. :-)


      • G-mini

        no ite en ole enkä halua olla yhtää tollane. tai no jos koen jonku tai joidenki ansaitsevan kyseisen käytöksen niin ehkä, mut empä uso sitä ite nauttivani.


    • ogabi

      kaksonen kyllästyy nopeasti, se on tosi asiaa.
      jos itse jaksat olla yllätyksellinen etkä sorru kaavaamaisuuteen niin saat olla varma että oma kaksosesi hyppää edelleen vällyihisi

    • kusti69

      ei pelkkä fyysinen kosketus riitä kaksosmiehellekään vaan kyllä täytyy olla aistillisuutta, lämpöä ja intohimoa. Mutta totta kai on varmaan kaikkien miesten mielessä uuden kokeilu ja spontaanit hetket. Minä olen tulisesti rakastunut kala naiseen ja se on kyllä jotain ihan uskomatonta...

      • Melissa

        Itse olen kalaneito joka on todella rakastunut kaksosmieheensä ja päinvastoin ;) Intohimoa on ollut alusta asti TODELLA paljon ja se senkus tuntuu lisääntyvän aina vaan suhteen myötä. Mieheni olisi valmis toteuttamaan minkä vain fantasiani ja on kyllä ensimmäinen joka todella ottaa minun nautintoni ensisijaiseksi...ja saa kyllä itse samalla mitalla takaisin ;) Täytyy sanoa, että kyllä jäävät vesi- ja maamerkkien edustajat tämän ilmamerkin rinnalla täysin toiseksi xD


    • Nimetön

      Kaksoset ovat platoonisia.Ovat liian korkeita olemuksia että olisivat kiinnostuneita liioin määrin ruummmillisesta kosketuksesat. Heidän elämänsä on enemmän sieluillistam hengellistä ja kaikkiavaltiasta kuin muitten. Kaksonen on avaruuden älykkäin ja korkein otus ja tarvitsee suhteessaan paljon muutakin kuin ruummiillistta kosketusta. Tosin on ihmisen sukupuolihalut, niinkuin muittenkin eläinkuntaan kuuluvien otusten, primitiivistä tarvetta, jota ihminen on ohjelmoitu tarvitsemaan ihmissuvun jatkumista varmistaakseen. Sen vuoksi tuntuu vähän hassulta, että seksistä PUHUTAAN niin paljon, niinkiuin se olisi jotain ihmeellistä. Vielä hullumpaa on mielsetäni, että ihmisen elimiö näytellään lehdissä ja kuvissa. Kaikilla nisäkkäillähän on sukupuolielimet. Miksi eräät luulevat että heidän kaluissaan olisi jotain näyttelemisen arvoista.

      Miski juuri kaksosten tapauksessa pidetään sukupuolielämää niin usein puheenaiheena? Kaksoset ovat niinkuin muutkin. Sukupuolikyky ja- tarve johtuu enemmän ruokavaliostasi, terveydestäsi (niin henkisestä kuin ruumiillisesta) kuin horoskooppimerkistäsi.

    • kaksosnaikkonen

      Voin kyllä kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä,että kaksosmies on viriili, utelias ja kokeilunhaluinen (vaikka)vuoteessa..
      Ja JOS et jaksa (jostain syystä) mukana,alkaa ruoho vihertämään aidan takana pian..
      Mutta jos olet eka kosketuksestaan mukana,saat ikimuistoisia hetkiä..
      Olen itse kaksonen ja takana 20v. yhteiseloa joten tiedän tasan mistä puhun..

    • miesss

      Kaksosnaiset eivät ole kovinkaan erottisesti latautuneita. Ovat pasiivisia ja pasivoituvat parisuhteessa lisää. Sopivat vähemmän aktiivisille miehille. En tiedä onko sama myös kaksosmiehillä, luulisi, että on...

      • joka passivoi

        Lihavuus on ainoa asia, joka passivoi kaksosenkin
        sillä saralla.


      • miesss
        joka passivoi kirjoitti:

        Lihavuus on ainoa asia, joka passivoi kaksosenkin
        sillä saralla.

        hmmm... no sitten ei ainakaan ole se ollut vikana. Passiivisen passivoituminen = flegu/lahna = kaksonen


      • 2905

        Ei pidä paikkaansa, minun oinas mieheni kehuu alvariinsa sänkypuuhiani, olen kuulema kuuma pakkaus vaikka ollaan ollut yhdessä jo 2 vuotta.


      • väärässä miesss

        Näen tuon juuri toisinpäin kuin sinä.
        Eli mitä pidemmälle menen parisuhteessa, sen luonnollisempi olen erotiikassa ja uskallan käyttää enemmän mielikuvistusta...JA MIES TYKKÄÄ.
        Jos olen yksin, osaan myös yksinäni nauttia mielikuvituksesta.
        Eli minun kohdalla olet täysin väärässä.....äläkä yleistä kaksosen luonnetta jokaisen kaksoseen.
        Horoskooppien ihmistyyppeistä ei kannata puhua jos ei niistä tiedä mitään.


      • kaksosnainen

        minä ainakin pidän erotiikkaa Erittäin tärkeänä. Sellainen on minulle vain kaveri ja helppo jättää, jolla ei pelaa kanssani. Suutun sellaisesta, jos mies on liian laimea/löysä. Ei ole minun mies, sillä etotiikka on yksi tärkeä osa ja sitä pitää olla kaiken muun lisäksi. Kokonaisuus ratkaisee.


    • oinaalla

      huoli hiipumisesta kun eivät itse ymmärrä seksistä ja niistä tarpeista mitään?

    • Nimetön

      olen itse kaksosnainen enkä tod. ole passiivinen.
      epäilen kokemuksen perusteella, et mies on sulla nyt passiivinen. oli horoskooppi mikä oli. mulla oli skorppari ja käyttäyty kuin naiset, pää kipee ym...ei horoskooppi tuohon mielestäni vaikuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe