KaurisM+VaakaN

Nimetön

En ole koskaan tavannut (seurustelu mielessä)Kaurismiestä? Onko kellään tietoa miten sovitaan yhteen? Kiitos. nimim. Ekat treffit

16

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurismies

      Tunnen pari ihastuttavaa vaakanaista mutta kummankaan kanssa en kyllä osaisi kuvitella mitään seksisuhdetta kummempaa. Erittäin pantavia pakkauksia molemmat, mutta en ehkä jaksaisi heitä pitkällä tähtäimellä. Eivät siis varsinaisesti ole minun tyyppiäni. Maamerkit ja ilmamerkit eivät kuulemma ole yleensä ihan mitään parhaita yhdistelmiä.

      • Ja viel kysymyksiä

        Jos olen vaaka... niin ole siis ilmamerkki? hehh empä ole perehtynyt hirveesti.

        Entäs sitten Jousimies, sehän on kans maamerkki..vai? Sen kans tulin erittäin hyvin juttuun pieniä epäkohtia lukuunottamatta. Vanhojen asioiden kaivelu riitatilanteessa oli karsein juttu. Jopa vuosia vanhoja asioita piti ottaa uudelleen esiin. yäk. Muuten rakkaus oli tulista ja huolenpito hellää. Paitsi sängyssä Jousimies oli laiska.

        Oinas oli myös hyvä kumppani, uskollinen, mutta niin helvetin hallitseva ja omatahtoinen. Jos antoi sen päättää, kaikki meni aina hyvin.-- Mutta Kauriista olen kuullut, että romantiikka puuttuu. Se olis kauheeta!!!


      • kaurismies
        Ja viel kysymyksiä kirjoitti:

        Jos olen vaaka... niin ole siis ilmamerkki? hehh empä ole perehtynyt hirveesti.

        Entäs sitten Jousimies, sehän on kans maamerkki..vai? Sen kans tulin erittäin hyvin juttuun pieniä epäkohtia lukuunottamatta. Vanhojen asioiden kaivelu riitatilanteessa oli karsein juttu. Jopa vuosia vanhoja asioita piti ottaa uudelleen esiin. yäk. Muuten rakkaus oli tulista ja huolenpito hellää. Paitsi sängyssä Jousimies oli laiska.

        Oinas oli myös hyvä kumppani, uskollinen, mutta niin helvetin hallitseva ja omatahtoinen. Jos antoi sen päättää, kaikki meni aina hyvin.-- Mutta Kauriista olen kuullut, että romantiikka puuttuu. Se olis kauheeta!!!

        No ei meikäläinenkään mikään horoskooppiguru ole, mutta sain joskus vuosia sitten isosiskoltani sellaisen horoskooppikirjan ja sitä on joskus tullut mielenkiinnosta selailtua =)

        Eli olet vaaka ja todellakin siis ilmamerkki. Muita ilmamerkkejä ovat kaksonen ja vesimies. Sanoit että olet tullut toimeen jousimiehen ja oinaan kanssa. Molemmat ovat tulimerkkejä. Kolmas tulimerkki leijona. Maamerkkejä ovat kauris, härkä ja neitsyt. Vesimerkkejä puolestaan skorpioni, kalat ja rapu.

        Yleensä sanotaan, että vesi- ja maamerkit tulevat parhaiten toimeen keskenään ja että tuli- ja ilmamerkit tulevat puolestaan parhaiten toimeen keskenään. =)

        Ja jos kauriin perään haikailet niin siinä tapauksessa varoituksen sana on paikallaan. Kaurista nimittäin sanotaan kaikista monimutkaisimmaksi ja hankalimmaksi merkiksi. =)


    • vaaka.

      Itse olen vaaka ja seurustelen Kauriin kanssa.Romantiikkaa ei ole puuttunu,pikemminki sitä on ollu aivan liikaa!Mies on erittäin herkkä,itkeä tirauttaa aina jos sanon jotain kaunista ja jos sillä on paha olo ym.Kauriin pessimistisyys ei sovi elämäniloiselle vaa´alle,eikä omistushalu ruoki yhtään vaa´an itsenäisyyttä ja flirttiä luonnetta.Kauris on huumorimiehiä,tämä tapaus ainakin,mutta sitä huumoria vain täytyy ymmärtää. :D Ironiaa ja sarkasmia kun ei kovin moni todella tajua.Tämä katkeroituu helposti.
      Luotettava ja uskollinen kumppani Kauris kumminkin on.Vanhanaikainen,materialisti ja työnarkomaani,kunnianhimoinen,jääräpää ja henkisesti ikäistään kypsempi.

      Ero meille ainakin koittaa,kun sen pystyn tekemäään.Alkanut ahdistaa,aurinkomerkkinä vaaka,siihen päälle nouseva jousimies nii johan pamahtaa.

    • vaakana

      tullut parhaiten toimeen maamerkkien kanssa, neitsyt, kauris ja härkä, siinä kolme mun miestä ja intohimo ja yhteisymmärrys on ollut suurinta juuri kauriin kanssa. Itse vaakana toivon sitä että joku on itsepäisempi kuin minä ja ainakin yrittää näyttää mulle kaapin paikkaa =)

    • kaurisshh

      Tästä yhdistelmästä täytyy sanoa, että ainakin henkinen puoli soveltuu hyvin yhteen, sillä sielujen sinfonia lähentelee Mozartin sinfoniaa Neville Marriner - As Bodas de Figaro (http://www.youtube.com/watch?v=oYFUizp-q40).

      • Kapricorn

      • voin...

        Omasta kokemuksesta sanoa, että tuo on totta!! Sinfoniaa sitä se on... Toteaa eräs. Vaaka;)


      • te olette
        voin... kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta sanoa, että tuo on totta!! Sinfoniaa sitä se on... Toteaa eräs. Vaaka;)

        ehtineet sinfoniatasolle! Onnittelen!

        Meillä harjoitellaan vielä yhteissoitantaa kuten oheisessa näytteessä. (Mendelsohnin viulukonsertto)
        Noin se jokseenkin menee: Vaaka aloittaa ja vinguttelee aikansa. Minä kuuntelen ja tutkailen missähän sfääreissä sitä tänään mahdetaan liihotella ja lopulta ryhdyn säestämään, myötäilemään tai vetämään vaa´an tossuja maan kamaralle.
        terv. kaurisvaimo
        http://www.youtube.com/watch?v=6GONQiTXA7A


      • sinfonia
        voin... kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta sanoa, että tuo on totta!! Sinfoniaa sitä se on... Toteaa eräs. Vaaka;)

        On välillä molli voittoista, välillä duurissa kauniisti soiden! Todella niin kuin Mozartin konsertosta...!Sitä se elämä on!;)


      • nousu-Vaaka
        te olette kirjoitti:

        ehtineet sinfoniatasolle! Onnittelen!

        Meillä harjoitellaan vielä yhteissoitantaa kuten oheisessa näytteessä. (Mendelsohnin viulukonsertto)
        Noin se jokseenkin menee: Vaaka aloittaa ja vinguttelee aikansa. Minä kuuntelen ja tutkailen missähän sfääreissä sitä tänään mahdetaan liihotella ja lopulta ryhdyn säestämään, myötäilemään tai vetämään vaa´an tossuja maan kamaralle.
        terv. kaurisvaimo
        http://www.youtube.com/watch?v=6GONQiTXA7A

        että kauriin osuus jäi noin lyhyeksi.
        Yks huomio. Kun "kilpalaulannaksi" menee, niin vaaka alkaa jankuttaa yhtä ja samaa virttä. Siltä toi esimerkkikin vaikutti. ;)


    • meillä ongelmia...

      kauriini on kylmä ja hiljainen ja minä lämmin ja puhelias. Tunteiden ilmaisussa on hänellä ongelmia ja se tuo parisuhteemme ongelmia, kun tulkitsen hänen hiljaisuuden tunteillani väärin...

      • meillä ongelmia

        toisaalta olemme kun Jin ja Jang :) eli kokonaisuudessa täytämme toisiamme


      • meillä ainakaan
        meillä ongelmia kirjoitti:

        toisaalta olemme kun Jin ja Jang :) eli kokonaisuudessa täytämme toisiamme

        Olen vaakaN ja seurustelin kaurisM:n kanssa vuoden päivät. Kyselen tässä itseltäni useastikin, että miksi jaksoin sitä noinkin kauan. KaurisM ei sopinut minulle. Ei.

        Hän on pidättyväinen, sulkeutunut, varovainen ja kaavoihinsa kangistunut. Minä taas avoin, rohkea ja impulsiivinen. Vaikka kauriin tuoma turvallisuus tuntuikin mukavalle, niin elämä oli hänen kanssaan monella tavalla "rajoitettua".

        Vaikka pidän hänestä kovasti ja hänkin haluaisi jatkaa suhdettamme, niin tiedän, etten olisi koskaan onnellinen hänen kanssaan; sen verran liikaa erilaisia olemme. Olisi myös väärin koettaa muuttaa häntä; luulen, ettei hän edes osaa kaivata samoja asioita kuin minä. Siis tunnetasolla niin eri planeetalla.

        Jokaisella on oikeus olla oma itsensä ja etsiä kumppania, jonka kanssa voi kokea olevansa hyväksytty ja rakastettu.


      • kokenut
        meillä ainakaan kirjoitti:

        Olen vaakaN ja seurustelin kaurisM:n kanssa vuoden päivät. Kyselen tässä itseltäni useastikin, että miksi jaksoin sitä noinkin kauan. KaurisM ei sopinut minulle. Ei.

        Hän on pidättyväinen, sulkeutunut, varovainen ja kaavoihinsa kangistunut. Minä taas avoin, rohkea ja impulsiivinen. Vaikka kauriin tuoma turvallisuus tuntuikin mukavalle, niin elämä oli hänen kanssaan monella tavalla "rajoitettua".

        Vaikka pidän hänestä kovasti ja hänkin haluaisi jatkaa suhdettamme, niin tiedän, etten olisi koskaan onnellinen hänen kanssaan; sen verran liikaa erilaisia olemme. Olisi myös väärin koettaa muuttaa häntä; luulen, ettei hän edes osaa kaivata samoja asioita kuin minä. Siis tunnetasolla niin eri planeetalla.

        Jokaisella on oikeus olla oma itsensä ja etsiä kumppania, jonka kanssa voi kokea olevansa hyväksytty ja rakastettu.

        vuoden aikana olevasi edes hyväksytty? kuulostaa epäloogiselta, jos kauris kerran halusi suhdettanne jatkaa.

        olet melko oikeassa ihmisen oikeudesta olla oma itsensä. Ihan joka jepelle sinäkään tuskin sentään suot rajoittamatonta oikeutta itseään toteuttaa, jos asiaa mietit. :)

        on viisasta ymmärtää, että toista ihmistä ei pidä yrittää muuttaa itsensä kaltaiseksi.
        itseään kukin voi kyllä tahtoessaan muuttaa. silloin tarvitaan tosin hyvät motiivit.

        kaikkea hyvää sinulle vaakaN!
        t, vaa´an kanssa pitkään elänyt kaurisN


      • kokemuksei
        meillä ainakaan kirjoitti:

        Olen vaakaN ja seurustelin kaurisM:n kanssa vuoden päivät. Kyselen tässä itseltäni useastikin, että miksi jaksoin sitä noinkin kauan. KaurisM ei sopinut minulle. Ei.

        Hän on pidättyväinen, sulkeutunut, varovainen ja kaavoihinsa kangistunut. Minä taas avoin, rohkea ja impulsiivinen. Vaikka kauriin tuoma turvallisuus tuntuikin mukavalle, niin elämä oli hänen kanssaan monella tavalla "rajoitettua".

        Vaikka pidän hänestä kovasti ja hänkin haluaisi jatkaa suhdettamme, niin tiedän, etten olisi koskaan onnellinen hänen kanssaan; sen verran liikaa erilaisia olemme. Olisi myös väärin koettaa muuttaa häntä; luulen, ettei hän edes osaa kaivata samoja asioita kuin minä. Siis tunnetasolla niin eri planeetalla.

        Jokaisella on oikeus olla oma itsensä ja etsiä kumppania, jonka kanssa voi kokea olevansa hyväksytty ja rakastettu.

        mukkaa vaakoi tunnetasot liikkuut usjast illuusiotasol.

        essimises on semmone vaara, jot se tuppaa jäämää pääl.
        jottai ko tavottaa, koht siihe tottuu, siit tullo tapa ja sit pittääkii jo uutta essii.

        jos sie joskus vietät kirkkohäitä, ni sano papil, jot hää jättää seremoniast sen kohan lukematta, jos sanotaa, jot "...rakkaus ei etsi omaansa...".
        tai jos pappi nii sannoo, ni kajauta sie het perrää, et oot er mieltä. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe