Ajattelin ku olen poikamies lähtee paneskelee SB:lle
Saako helposti paikallista naista?
8
2853
Vastaukset
- jouman
hyvä hyvä..
- kielimies
Lähe mukaan. Kyllä siellä varmaan tonni riittää, mut pilusta ei sit makseta ja kaks olis kerralla hyvä. hahhahahahhhaha.
- PerttiEx
Mafia huolehtii. Mustalaislikkoja vartijoineen.
- mafian käsissä
on koko touhu, muijat inhoaa olla pakotettuna siihen, mutta muutakaan duunia ei manneille anneta.
päivisin voi "saada" tosi halvalla ylätiellä, kaikki ketkä viitsii pysäyttää auton: 3 levaa.
Ihmiskauppaa pahimmillaan ja suomalainen juntti saa orkut jo pelkästä ajatuksestakin !
Sairasta.
S A I R A S T A.
Varsinkin kun joka toisella on HIV.
- ei kai
sua haittaa kun sen oma ukko ja pari penskaa seuraa aktia.
Ne kyttää sua sitten koko lomasi ajan, joten ei tarvitse iskeä kuin se yksi nainen.- on mafian "otteessa"
oleva muija joka saa itse ehkä 5 euroa käteensä, ja inhoaa sua vielä enemmän kuin mafiaa.
Tuntuuko hyvältä olla vastenmielinen?
- tampereen flikka!
Tuu tampereelle!
- muttei muuten
luuletko että slaavinaiset ovat yhtä löyhäperäisiä kuin suomalaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1115033Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1222695- 282497
- 2012245
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4322165- 1761627
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1101334Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361172Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?81930