Jääkaappipakastin metelöi

Keittiössä vikaa?

Kertokaahan nyt fiksummat, mistä voi johtua että jääkaappi-pakastin pitää kauheaa meteliä. Olen lähestulkoon satavarma, ettei kaapissa kuitenkaan ole vikaa, nimittäin tämä on jo toinen yritys erimerkkisellä kaapilla ja meteli senkun jatkuu.

Elikkä ostettiin ensin Whirlpool-merkkinen kaappi, joka piti kaikkien mittauksien mukaan olla suorassa ja toimi moitteettomasti kaikin puolin. Ainoa ongelma oli todella kova vinkuna jota kaappi piti n. puolen tunnin välein. Ääni herätti öisin ja kuului koko taloon joten veimme kaapin vaihtoon koska luulimme että se on rikki. Vaihdoimme Upo-merkkiseen ja nyt kaappi sitten pörrää kuin viritetty mopo tai pieni lentokone, pörrää öisin ja päivisin mutta ei kokoaikaa, ehkä n. parin tunnin välein ja pörinä kiihtyy kiihtymistään. Jos kaapin asentoa alkaa säätämään, niin ääni saattaa lakata, mutta silloin kaappi ei todellakaan ole suorassa enää ja jonku ajan päästä pörinä alkaa taas uudelleen.

Ja nyt viimeisimpänä olen tajunnut sen, että se alkuperäinen jääkaappi joka meillä oli ja jonka nostimme autotalliin sen takia että se naksui, on lakannut naksumasta autotallissa.

MIKÄ MEIDÄN KEITTIÖSSÄ MÄTTÄÄ kun jääkaapit pitää kauheaa meteliä??? Onko vika siinä että kaappi seisoo irrallaan eli ei ole upotettu minkään kaapiston sekaan, vaan on nurkassa kaapiston päässä ja molemmilla puolilla on rakoa n. 5 senttiä ja päällä tyhjää tilaa. Eikä lattiankaan pitäisi NIIN vino olla ja luulisi että jääkaapin jalkoja säätämällä saisi vinoumat kuriin. Vatupassin mukaan kaapin pitäisi olla suorassa, vaan ei auta.

En kehtaa enää lähteä kiikuttamaan tuota kaappia takaisin kauppaan koska kaapissa tuskin on vikaa. Onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa?

5

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi keittiö

      Pojan perheellä on vasta rakennettu talo ja kaikki kodinkoneet ovat tietenkin uusia.
      Heillä on myöskin Whirlpool- merkkinen pakastin joka on alusta lähtien pitänyt meteliä.Kerran viety korjattavaksi mut meteliä ei saatu pois.
      Ilmeisesti ovat jo tottuneet siihen meteliin.

      Mielestäni kaappia ei itse kannata lähteä kiikuttamaan.Pyydä liikkeestä että tulevat tarkistamaan miksi kaappi metelöi!

    • aisman

      paskaa saa

      • Realistinen I

        No niin taas. Osta sinä vaan sitä kallista paskaa jollain muka-hyvällä merkillä varustettuna, onhan se säälittävää jos tarvitsee tuollaisen tyydytyksen saavuttaaksen rauhan. "Saksalainen laatu" on vuosikymmenen vitsi.


      • vanha oli parempi
        Realistinen I kirjoitti:

        No niin taas. Osta sinä vaan sitä kallista paskaa jollain muka-hyvällä merkillä varustettuna, onhan se säälittävää jos tarvitsee tuollaisen tyydytyksen saavuttaaksen rauhan. "Saksalainen laatu" on vuosikymmenen vitsi.

        meillä on myös whirlpooli ja samat viat, joita kävi huoltomies katsomassa ja kertoi, että uudet energiaystävälliset kaapit pitää ääntä. sille ei voi yhtikäs mitään.


    • Anonyymi

      Suomessa on jokin kumma tyyli, että jotta jää-ja pakastin kaapit pitää sijoittaa ahtaaseen kaappiin, vaikka ihan siistin näköisiä olisivat ilmankin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe