Mitä kanavia näkyy Ahvenanmaalla? Suomen kanavia? Entä tämä uusi digi-tv, näkyykö?
Tullaan lomalle Eckeröön, mietin pitääkö laittaa ohjelmat kotona tuleen nauhalle... :)
Kiitos asiallisista vastauksista!
Mitä näkyy tv:stä?
8
3979
Vastaukset
- Henrikki
Taitaa olla paras pistää kotona tärkeimmät nauhalle.
Ainakin se on varminta.
Yleisesti Ahvenanmaalla katsotaan Ruotsin kanavia.
Digitan näkyvyysalueen kartan Ahvenanmaa on valkoinen alue.
http://www.digitv.fi/binary.asp?path=1;8224;4850;4953Ei näy Suomen digikartoissa, koska Yle ei hoida lähetyksiä täällä, meillä on oma lupamaksukin. Ilman digiboksia ei antenniverkossa ole nähnyt mitään kohta kahteen vuoteen eikä Suomen Tvtä näy ilman boksia kaapeliverkossakaan. Diboksilla näkee antenniverkossa Suomen 1, 2 ja FST 5 ja Ruotsin 1, 2 ja 4. Kaapeliverkossa boxin kanssa näkyylisäksi Suomen 3 ja 4 ja esim Ruotsin 3,
- katselu..
ahvennainen kirjoitti:
Ei näy Suomen digikartoissa, koska Yle ei hoida lähetyksiä täällä, meillä on oma lupamaksukin. Ilman digiboksia ei antenniverkossa ole nähnyt mitään kohta kahteen vuoteen eikä Suomen Tvtä näy ilman boksia kaapeliverkossakaan. Diboksilla näkee antenniverkossa Suomen 1, 2 ja FST 5 ja Ruotsin 1, 2 ja 4. Kaapeliverkossa boxin kanssa näkyylisäksi Suomen 3 ja 4 ja esim Ruotsin 3,
ole jyrkästi kiellettyä?
- juu ei tietoa
ahvennainen kirjoitti:
Ei näy Suomen digikartoissa, koska Yle ei hoida lähetyksiä täällä, meillä on oma lupamaksukin. Ilman digiboksia ei antenniverkossa ole nähnyt mitään kohta kahteen vuoteen eikä Suomen Tvtä näy ilman boksia kaapeliverkossakaan. Diboksilla näkee antenniverkossa Suomen 1, 2 ja FST 5 ja Ruotsin 1, 2 ja 4. Kaapeliverkossa boxin kanssa näkyylisäksi Suomen 3 ja 4 ja esim Ruotsin 3,
Kiitos paljon vastauksista, olen aikalailla viisaampi! :)
- Lukenut
Jotkut Ahvenanmaalla asuneet ovat kertoneet Suomen kanavien
näkyvyydestä,että ennen digi-tv,näkyvyyttä.
Siellä näkyi yksi Suomen kanava ja eikä silläkään mitään virkaa kuulemas ollut koska,joku oli vaihtamassa sitä alin-omaan,ettei ohjelmia ole pystynyt seuraamaan loppuun asti.
Ilmeisesti tässäkin on ollut kyse pelkästä kiusaamisesta suomalaisia katsojia kohtaan.
Kaikkein ihmeellisintä on,että lupamaksut ovat siellä kaikille samat vaikka suomenkielisiä kanavia ei pystyisi edes katsomaankaan. - ...
Näkyy YLE:n 1 ja 2. MTV3 ja Nelonen.
Lisäksi näkyy SVT1 ja 2, TV3 ja TV4.
Näin oli ainakin maarianhaminassa.- Teema-fani
Aivan oikein. Totesin sen itse 3-6.8. ollessani Ahvenanmaalla. Ja tämä on fakta. Jopa Teema ja muut oheiset.
- pelaa
Teema-fani kirjoitti:
Aivan oikein. Totesin sen itse 3-6.8. ollessani Ahvenanmaalla. Ja tämä on fakta. Jopa Teema ja muut oheiset.
Oltiin just hotelli Savoy:ssa ja siellä ei näkyny ku
ykkönen ja kakkonen ilman tekstiä ja kolmonen ok !
muut ruattiks !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501